Gitmek istiyordu. Elveda dediği ise güçtü. Ama tam o sırada kaçıp geldiği okay, canan'ı tutmak için, çok çaba sarf edip, ikna etmeye çalışıyordu.
İmkansız olan neydi. Yaşamasını engelleyen neden , biri salih senelerini verdiği, diğeri ise okay sevgilisinden ihanet damgasını yediği, kaçıp geldiği. Utandı. Kaçmak ne derece doğruydu. Ölüme.
Güç okay'a çok sinirlendi. Canan'ı çekmesine izin vermiyordu. Canan bıraktı kendini gözlerini kapattı. Boşlukta sallanıyordu. Tepesi aşağıda. Aklında, bir sürü deli sorular, en çok acıtanı ise ihanet ve terk edilmek. Ayakları okayın elinde, güç okayın boğazında, bacakları titriyordu.
Okay, bu kızın deliliğinden sorumlu olmak istemiyordu. Yeter diyerek, yukarı doğru, hızla çekti. Canan hıçkırarak içeri beton zemine düştü. Kolu yırtılmış, üstü, başı saçları cadı gibi görünüyordu. Onu geriye itti ve salya, sümük feryatlarla ağlamaya devam etti.
Birden üvey teyzesi de içeri girdi. Boyu uzun, esmer iri gözlü, güzel bir kadın, geleneksel kıyafetleri olan şalvar giymişti. Bu teyze ile okay arasında yaşananları canan sonra öğrenecekti. İkisi bu karma karışık, aile içinde herkesin akraba ilişkisi göz garip ve aleni yaşanan bir ilişki vardı. Birde çocuk, ondan olan bir çocuk.
Zavallı aptal, yağmurdan kaçarken doluya tutulmuştu. Üstelik zamanla okay'ın eşcinsel eğilimi olduğuna, canlı şahit olacaktı. Bu saçma sapan odada, onun arkadaşları ağırlanırken, yatıya kalmalarına ısrar edip,
kalacaklardı. Onlarında aynı bu küçük odada kalmaları ısrarla isteyen kişi okay olacaktı. Bu onun oyunu olacaktı. O gece, beraber olmak istedi, canan olmaz dedi. Çok ısrarcı davrandı, istediğini almıştı. Çok hararetli geçen zamanda, arkadaşlarının hepsi uyanıktı,3 erkek şahit oldukları bu olay karşısında salyalarını silip, daha sonrasında ne kadın ama Madonna gibi sevişiyor dediklerini duymuştu.
Bu son değildi. Daha sonra bu odada görecekleri onu çok yıkacaktı.....?.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT KİMİ SEÇER
ChickLitİşte yapayalnız kalmak, çaresiz bağırmak, ağlamak boğuluyorum sandım. Yerler yarılıyor ben içine girip girip çıkıyordum. Bir ulaştığında gibi büyüyüyüp yeşerip hep, soluveriyordum. Ablam canım, ölüm haberi ah gurbet, zalım gurbet" annesinin ruhu ç...