Bölüm(23)

115 1 0
                                    

Birdenbire kulağını sinek ısırmış gibi, elini kulağına hızla vurdu. Canan yine, onunla başbaşa olduğunu anladı. Durdu, düşündü, baktı. Sanki onun yansımasını, görmüş gibi, hoş geldin dedi çığlık attı.

Ve güç onu yine o kötü hikayesine geri götürdü. Kendini ,aşık olduğundan sonraki evrede buldu. Kör aşıktı. Bu kıskanç, dayakçı adamla net 5 sene geçirdi. Tecrübesizdi, bu aşk denilen girdapta kaybolmuştu. Güçle, hep bu aralarda tanıştı. Sevdiği sandığı bu gencin ,birde ailesi vardı. Annesi, iyi gibi görünen ,bir kadındı ancak her kavgalarında, hemen büyü yaptırıyordu.

Güç............ İlk yıllarında, ilk gelişleri canana oda aşıktı. Onu paylaşamıyordu. Asla..... Asla.....
Onun için ,bu gencin annesini çok seviyordu. Bu kadın ,sürekli büyü ile haşır, neşir olduğu için güç cananın, kontrolünü hep elinde tutuyordu.

En son ,ayrılıkları bile cananın ona doğum gününde, verdiği altın kolyeye yaptırılmıştı. 3 gün boyunca canan, bu kolyeyi satmak istemediği için, boynuna takmıştı. Nefes alamıyor, ağlama ile bayılıyordu. Canan anlamıştı.

Kolyeyi çıkarıp, sakladı  ve sattı. Uzunca bir süre o hiç gelmedi. Güç sıkışıp kaldığı, bu yerden çıkmak istiyordu. Canana ara, ara gelsede sürekli kalmak için bir sonraki, büyüyü sabırla beklemeye başladı.

Bulaşıp, ruhunu tam esir almalıydı.
Canan ağlıyordu. O geldi, saçlarına dokunduğu an, canan sandalyesinden kalkamadan, güç ona sarılmıştı bile.........

HAYAT KİMİ SEÇER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin