Bölüm( 14)

240 1 0
                                    

Yine derinlerde bir yerden atılıyordu. Uyanmak isteyip, uyanamamak çok zordu. Canan etrafına şöyle bir baktı. Çok garip bir yerdeydi. Burası eski bir evin arsası gibiydi, etrafına bakındı, bakındı anlamaya çalışıyordu. Bu neydi, nerdeydi.

Durdu, korktu o an güç hızla gelip onu bulunduğu bu yerden çıkardı. Eski taşlarla döşeli bu sonu görünmeyen, yolda çıplak ayak, garip pis bir kıyafetle arkasından, onu kovalayan güçle beraber, deli gibi koşuyordu. Korku içinde yol üzerinde gireceği bir yer, yol arıyordu, yoktu.Allahım yardım et, ne olur yardım et deyip yatağında, uyanmak için mücadele versede, çaresiz uyanamıyordu.

Ve devam ediyordu bu karanlık, puslu kaygan yolda hızla koşmaya, arkasını döndü. Keşke bakmasaydı. Sanki birbirinden farklı hayvanlar tek bir vücutta birleşmişti. Çığlık atamamak böyleydi. Gözyaşlarını koşarken silen rüzgarla, soğuğu derinden, içinde hissediyordu. Dayanamıyor gibi durdu. Birden önüne 3 katlı eski bir bina çıktı.

Derin bir ohhhh çekip, boşluktan atlar gibi binaya benzer bu viran eviniçinden içeri daldı. Burası duvarları is dolu, zemini tahta, merdivenlerden yukarı , duvara sürüne, sürüne geldi. Burda kimse yoktu. İkinci kata çıkarken duvarda, gördüğü bu şekiller. Onu deli gibi ürpertiyordu.

İkinci kattaki bu izbe, karanlık odayı, süzüyor ve çıkmak için yol araken yarıdan yarılan, bu odadan kaçmak için hamle yağtığı anda, 3 tane rahip, önüne dikiliverdi. Uzun boylu, yüzleri garip bu adamlar, canana bir anda rahibe elbisesi giydirip üçüde bir yandan sıkmaya başladılar.

Canan kaçamıyordu. Tam o anda birden kendini dışarda, buldu hızla koşmaya başladı. Tam o sırada..........

Güç ona hissettirip, görünmüyordu. Zaten öyle olsa, cananı tamamen, esiri yapacaktı.

HAYAT KİMİ SEÇER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin