H A R M A D I K

1.2K 92 0
                                    

-Anya kész vagy már? - kiabál be Liam a fürdőszobába.
-Egy pillanat kicsim. - kötöm fel vörös hajam lófarokba.
Még pár simírtást végzek ruhámon, majd kilépek a fürdőből.
Larát pillantom meg a nappaliban Liammel beszélgetni.
-Lara néni már nagyon várom a meccset. - lelkendezett Liam.
-Én is. - mosolygott rá Lara.
-Indulhatunk? - nézek rájuk.
-Persze. Menjünk. - mondta Lara.
Kabát és cipőfelvétel után kisétáltunk a házból én pedig bezártam a bejárati ajtót.
A kocsiban Liam beült hátra, Lara a kormány mögött foglalt helyet, én pedig az anyósülésen helyezkedtem el.
Hogy ne teljen ilyen csendben az út benyomtam a rádiót. Amit egyből meg is bántam.
-Most pedig hölgyeim és uraim következzen Toronto gyermeke. Aki nem más mint Shawn Mendes, és elhozza nekünk a Mercy című számát. - mondja a bemondó.
-Anya miért ugyanaz a vezetéknevünk ezzel az énekessel? - kérdezi Liam kíváncsian.
-Biztos csak véletlen egybeesés Liam. - hárítok.
-Jaa.. Véletlen.. - dünnyögi Lara, amire csak egy csúnya pillantást kap tőlem.
Ezután inkább kikapcsolom a rádiót és csendben utazunk tovább.
Vagy 20 percet kocsikáztunk még mikor megérkeztünk a hatalmas jégarénához.
-Végre itt vagyunk. - száll ki Liam a járműből.
-Gyertek mutassuk be a jegyunket és utána mehetünk is be. - mondja Lara és a jegyszedőhöz megyünk aki akadály nélkül beenged minket.
Az arénában egyből megcsapott minket a hideg levegő.
-Brr.. Már tudom miért nem járok hokimeccsekre. - vacogott mellettem Lara.
-Hát így jártál.. - nevetek fel mellette, bár nekem sem volt melegem - Hova szól a jegyünk? - fordultam ezúttal Liamhez.
-C szektor 5.sor négyes, ötös és hatos szék. - olvassa le az adatokat a jegyekről.
-Akkor menjünk oda. - indultunk el a helyünk irányába.

A harmadik harmad közepére 10:8-ra vezetett a Kanada ami nagy örömmel töltötte el a hazai szurkolókat.
-Erson elmegy a védők mellett, lő és bent van! Újabb pont a Kanadaiaknak! - kiabált a kommentátor a nézők pedig ugráltak örömükben.
-Nyerni fogunk anya! - ölelt meg boldogan Liam.
Imádom boldognak látni a fiamat.
-Allison? - hallok meg egy hangot a hátam mögül.
-Igen? - fordulok hátra, mivel nem tudom ki szólt hozzám.
-Allison, itt vagyok. - böki meg a vállam egy 24 év körüli lány.
-Bocsi ismerjük egymást? - kérdezem tőle.
-Nem ismersz meg? - emeli fel egyik szemöldökét - Aaliyah vagyok. Aaliyah Mendes. - mondja a nevét.
-Szia Aaliyah, hogy megnőttél. Kész nő vagy már. - nézek mosolyogva a lányra akit mikor utoljára láttam még csak 14 éves volt.
-Te is Mendes vagy? - szólal meg mellettem Liam..
Jajj nee..
-Szia hát te ki vagy? - kérdezi tőle Aaliyah, de biztos vagyok benne, hogy látja a hasonlóságot.
-Liam Mendes vagyok. Örvendek. - mutatkozik be Liam. Aaliyahnak meg kikerekedett a szeme.

Maybe Again (SZÜNETEL)Место, где живут истории. Откройте их для себя