Shawn Mendes szemszöge:
Hatalmas hibát követtem el mikor felkerestem Allisont.
Mit tettem? - gondolkozom el tetteimen mikor otthon leülök a kanapémre este.
Tegnap azt mondtam Liamnek, hogy ne szóljon az anyjának a beszélgetésünkről, vagy arról, hogy megtaláltam.
Erre ma én rontok rá.
Liammel azóta beszélgetünk.
Nagyon sokat.
Reggel megemlítette, hogy Allison a K&L könyvelőirodában dolgozik Toronto belvárosában.
Több se kellett nekem azonnal odamentem.
Én hülye..
Amiket mondtam neki...
Már csak álmodhatok róla, hogy Liam közelébe enged.
Telefonom pittyegésére leszek figyelmes.
Liam: Képzeld apa ötöst kaptam matekból.
Írja üzenetben Liam.
Igen.
Reggel megkérdeztem, hogy cserélünk-e telefonszámot, ő pedig boldogan küldte el nekem a saját számát.
Me: Gratulálok Liam. Nagyon ügyes vagy.
Küldöm el mosolyogva az üzenetet.
Liam: Köszönöm szépen.
Liam: Apa?
Liam: Kérdezhetek valamit?
Küld egyszerre három üzenetet is.
Me: Persze Liam. Bármit.
Liam: Mikor találkozhatok veled?
Ezen a kérdésen én is elgondolkoztam.
Lehet, hogy sosem találkozhatok szemtől szembe a fiammal?
Me: Figyelj Liam. Ha rajtam múlna akár most is találkozhatnánk. De ezt a dolgot nem én döntöm el. Anyukád nem tud róla, hogy mi már elkezdtünk beszélgetni, és nem akarom, hogy ebből valami probléma legyen. Először el kell neki mondani. Aztán, majd utána megbeszéljük, hogyan tovább rendben törpe? - írtam a leglogikusabb választ.
Liam: Igen apa értem. De már nagyon meg szeretnélek ölelni.
Ez az üzenet hatalmas boldogsággal tölt el.
Me: Én is nagyon meg szeretnélek már ölelni törpe. - írom mosolyogva a választ.
Liam: Nem vagyok törpe.
Fel sem tűnt, hogy már másodszor írom neki, hogy törpe. Csak jött magától.
Me: Nekem törpe leszel. Ez lesz számodra az általam adott első becenév.
Liam: Ajj rendben. De senki előtt nem hívhatsz így. A suliban kiröhögnének, ha megtudnák az apukám törpének becéz.
Me: Ezt megígérem. Egyébként. Nem is kérdeztem még. Hányadikas vagy?
Liam: Hatodikas.
Me: Az szuper. Hova jársz?
Liam: A St. Jones-ba.
Me: Tényleg? Ez szuper. Én is odajártam. Nagyon jó suli.
Liam: Hát én annyira nem szeretem, de jó az osztályom.
Me: Ne aggódj. A középiskola sokkal jobb lesz.
Liam: Biztos. Apa én most megyek aludni, mert már álmos vagyok és anya reggel is mérges volt, hogy későn feküdtem le.
Me: Menj csak. Még rengetek időnk lesz beszélgetni. Jó éjszakát Liam.
Írtam meg az üzenetet.
Hogy elszaladt az idő. A falon lévő óra már fél tizet mutat. Ha Liammel beszélek hamar telik az idő.
Az esemény naptáram szerintem holnap reggel lesz egy interjúm. Meg este egy koncert és ennyi.
Ideje lenne nekem is aludni.
ESTÁS LEYENDO
Maybe Again (SZÜNETEL)
FanficAllison Jensen élete teljesen megváltozott az utóbbi 12 évben, mert nem csak azt kellett megtanulnia, hogyan éljen szerelme nélkül, de azt is hogyan nevelje gyermekét. Shawn Mendes élete tökéletes. Mindene megvan. Zene, karrier, barátok, család, de...