Allison Jensen szemszöge:
Borzasztóan sokáig kellett bent maradnom tegnap előtt.
Aminek az lett a vége, hogy Liam az apjánál aludt, mert mikor hívtam Shawnt azt mondta, hogy Liam már alszik.
Amit mondjuk meg is értek este tíz órakor.
Így ott maradt a fiam, én pedig szépen haza mentem. Vettem egy jó hosszú fürdőt amitől sikerült kicsit ellazulnom.
Majd bebújtam az ágyamba és álomba szenderültem.
Mivel Liam nem aludt otthon reggel felhívott, hogy engedjem meg, hogy az apjánál legyen egész nap.
Amibe nagy nehezen beleegyeztem.
Így tudtunk tartani Larával egy csajos napot.
Amiből megint azt lett, hogy Liam Shawnnal aludt.
Most viszont már jön haza.
Aminek nagyon örülök.
Sosem töltöttem még ennyi időt távol a fiamtól és be kell vallanom végig szenvedtem az egészet. Lara vagy 20-szor vette ki a telefont a kezemből, hogy megállítson, hogy felhívjam Liamet.
Épp a ruhákat pakoltam be a mosógépbe mikor kopogtak a bejárati ajtón.
Hatalmas boldogsággal futottam, hogy beengedjem, már két napja nem látott gyermekemet.
-Anyu! - ölelt meg amint megpillantott.
-Én kicsi kincsem. - puszilgattam össze-vissza - Nagyon-nagyon hiányoztál. Milyen volt apánál?
-Imádtam ott lenni. Képzeld anya apa elvitt a nagyszüleimhez is. - lelkendezett örömében.
-Igen? - néztem itt kérdőn a gyerekem apjára. Mivel ahányszor beszéltünk míg vele volt Liam egyszer sem említette ezt az aprócska részletet.
-Nagyon szeretem őket anya. Azt mondták, hogy akkor megyek hozzájuk amikor csak akarok. És Manu papa megmutatta apa régi hoki ütőjét. - mesélte Liam mikor már a lakásban voltunk.
-Tényleg? Az még megvan? - kérdeztem Shawntól a körülbelül húsz éves ütő említésére.
-Meg. - mosolygott.
-És képzeld anya tegnap berendeztük apával a szobám ami nagyon király lett. - áradozott Liam.
-Ennek nagyon örülök. - mosolyogtam őszintén.
-Ha már itt vagyunk beszélni szeretnék veletek valamiről. - nézett ránk komolyan Shawn.
-Miről? - kérdezem.
-Ugye hamarosan itt a nyár. - kezdi - Ami nekem azt jelenti, hogy hamarosan itt a koncert szezon előre lefixált helyszínekkel, időpontokkal.
-Akkor nem is látlak a nyáron? - szomorodik el Liam.
-Pont ez az, hogy arra gondoltam velem jöhetnél úgy két hétre majd haza jössz leszel itthon is és ha tetszett jöhetsz majd még. - tervezi Shawn.
-Igen, igen. - ujjong Liam - Veled megyek.
-Ezt még meg kell beszélni. Nem szívesen engedem el ennyi időre. Hisz még csak 12 éves. - mondom Shawnnak.
-Allison kérlek. Vigyázok rá. Megígérem. - könyörgött Shawn.
-Anya kérlek engedj el. - könyörgött Liam is.
Ilyenkor le sem tagadhatják, hogy rokonok.
-Nem tudom. Ezt még meg kell gondolnom. - mondom tanácstalanul.
-Olyan gonosz vagy. Most kaptam meg az apukámat, de te egyből elveszed tőlem. - megy hisztizve a szobájába Liam.
-Liam hisztivel nem oldasz meg semmit. - szólok utána, de ő csak becsapja az ajtót.
-Sajnálom Allison. Először veled kellett volna megbeszélnem. Szerintem most jobb ha megyek. - áll fel a kanapéról és megy az ajtóhoz.
ESTÁS LEYENDO
Maybe Again (SZÜNETEL)
FanficAllison Jensen élete teljesen megváltozott az utóbbi 12 évben, mert nem csak azt kellett megtanulnia, hogyan éljen szerelme nélkül, de azt is hogyan nevelje gyermekét. Shawn Mendes élete tökéletes. Mindene megvan. Zene, karrier, barátok, család, de...