N E G Y E D I K

1.1K 87 2
                                    

-Szia Liam! Aaliyah Mendes vagyok! Örülök a találkozásnak. - mosolyog Aaliyah Liamre.
-Hogy-hogy te is Mendes vagy? - néz rá kíváncsian kisfiam.
-Véletlen egybeesés. - mondom ma már másodszorra ezt a mondatot.
-Allison beszélhetnénk? - néz rám Aaliyah komolyan.
-Persze. Lara addig vigyázol Liamre? - nézek legjobb barátnőmre.
-Persze menj csak. Addig remélem nem futunk össze még egy Mendessel. - viccelődik.
-Köszi.. - mondom, majd követem a Mendes lányt.
Elsétálunk egészen egy csendes folyosóig ahol Aaliyah szembe fordul velem.
-Tud róla? - teszi fel első kérdését.
-Kellene? - kérdezek vissza.
-Mivel biztos, hogy az övé ezért igen.
-Nem tud. És nem is fog, ugye Aaliyah? - vonom fel egyik szemöldököm.
-Miért nem akarod, hogy tudjon róla? - kérdezett vissza.
-Mert nem akarta. A te szent testvérkéd ultimátumot adott, hogy vetessem el a babát, mert neki fontosabb a karrierje, mint a fia élete. Aztán, majd hívjam. - modnom neki mérgesen.
-É-én ezt nem tudtam Allison nagyon sajnálom. - csorog le egy könnycsepp a lány arcán.
-Nem neked kell sajnálnod Liyah. - simogatom meg vállát.
-Ha tudtam volna.. Akkor talán Shawn nem csinálja ezt. - mondja sírva.
-Jajj ne sírj. - ölelem meg Aaliyaht.
-Anya? - hallom meg Liamet.
-Hát ti? - kérdezem tőlük elengedve Liyaht.
-Vége van a meccsnek és titeket kerestünk. - mondja Lara.
-Allison én most megyek, nem szeretnék tovább zavarni. - kezd el búcsúzkodni Liyah.
-Kérlek ne szólj róla senkinek. - mondom neki suttogva nehogy a fiam meghallja.
-Nem ígérek semmit. - mondja szemembe - Liam örülök, hogy megismerhettelek remélem találkozunk még.
-Szia Aaliyah! - köszön el tőle Liam.

Liam Mendes szemszöge:

Anya valamit titkol előlem. Lehet, hogy még csak 12 vagyok, de nem hülye.
Anya nagyon mérges volt mikor rákérdeztem miért ugyanaz a vezetéknevem mint annak az énekesnek akit említettek a rádióban, meg aztán ott volt az a lány is.
Ő is Mendes.
Ezt nem értem.
Miután anya lefeküdt aludni beírtam a telefonomon a keresőbe a Shawn Mendes nevet és elállt a lélegzetem mikor megláttam.
Anya azt mesélte, hogy az apukám szeme és haja is barna mint nekem.
És ahogy láttam Shawn Mendesnek is barna haja és barna szeme van.
Lehet, hogy ő az apukám?

Estére is egy kis meglepi😘
Ti nézitek az X Faktort?
Ha igen ki a kedvencetek?

Maybe Again (SZÜNETEL)Where stories live. Discover now