T I Z E D I K

1K 76 0
                                    

Allison Jensen szemszöge:

-És még volt arca azt mondani, hogy apai joga találkozni Liammel.  - mondom mérgelődve Larának napokkal az esemény után.
-Nem volt helyes, hogy ezt mondja. - ért egyet velem barátnőm.
-Lara félek. Biztos, hogy keres még Liammel kapcsolatban, és én nem akarok vele beszélni. Még csak hallani sem akarok róla. Elcseszte 12 évvel ezelőtt az esélyét, hogy bármilyen apai joga is legyen. - puffogok a kávémat iszogatva.
-Gondoljunk azért bele a helyzetébe is. Azt hitte elveteted. Valamilyem szinten meg tudom érteni Shawnt is, hogy meg szeretné ismerni a fiát. - elmélkedik Lara.
-Nem fogja megismerni. Azért, hogy utána őt is összetörje nem. Nem engedem. - mondom határozottan.
-És mivan akkor, ha... - mondatát telefonom csengése szakította félbe.
A kijelzőn ismeretlen szám volt feltüntetve.
Érdekes.
Remélem nem Shawn.
-Halló? -szólok bele.
-Jó napot Ms. Jensen! Mrs. Bloopers vagyok. Liam tanára. - szól bele a fiam osztályfőnöke.
-Üdv Mrs. Bloopers! Liammel talán valami gond van? - aggodalmaskodok egyől.
-Liam magatartásáról szeretnék önnel beszélni. - kezdi a tanár - Allison, Liam említett önnek mostanában valamit az iskoláról?
-Nem tanárnő. - adom a helyes választ.
-Az a helyzet Allison, hogy Liamre mostanában sok panasz érkezett a tanároktól, hogy telefonozik órán. Tud erről valamit? - kérdez rá Mrs. Bloopers.
-Nem. De otthon is folyton a telefonját nyomkodja úgy már egy hete és akárhányszor rákérdeztem mindig azt mondta, hogy egy osztálytársával beszélget.
-Kérem beszélgessen el Liammel, mert ha tovább folytatja ezt a viselkedést azzal romlani fog az eredménye. - mondja szigorúan a tanárnő.
-Rendben. Ígérem beszélek vele. - teszek ígéretet.
-Akkor én most leteszem. Viszlát Ms. Jensen! - bontja a vonalat.
Orrnyergem masszírozva teszem vissza a telefont a táskámba.
-Történt valami? - érdeklődik Lara.
-Liam osztályfőnöke volt. Azt mondja, hogy a fiamra már napok óta csak panasz érkezik, hogy folyton telefonozik órán. - mesélem neki az imémt hallottakat.
-Pont a te fiad? Aki a magatartás mintapéldája? - kérdez vissza Lara.
-Úgy látszik igen. - sóhajtok - Sajnálom Lara, de most mennem kell Liam már otthon van és szeretnék vele beszélgetni erről a dologról.
-Persze, menj csak. Megértem. - mondja Lara.
-Köszi. Imádlak. Bepótoljuk, ígérem. - ölelem meg legjobb barátnőm és kisétálok a kávézóból.

Maybe Again (SZÜNETEL)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora