N Y O L C A D I K

1K 94 0
                                    

-Megtartottad. - szólal meg valaki a hátam mögött.
Felpillantottam.
És akkor megláttam őt.
Aki ultimátumot adott nekem, hogy vetessem el a kisbabám.
Hogy neki a karrier fontosabb mint a gyermeke.
Az irodám ajtajában nem más állt mint Shawn Mendes.
A férfi aki összetörte a szívem.
-Mit akarsz? - kérdezem szemrehányóan, miközben a papírokat néztem.
-Megtartottad a fiúnkkat. - mondta és beljebb jött.
-Nem Shawn. - néztem fel - Én tartottam meg a fiamat. Te eldobtad őt a karriered miatt. Én nem dobtam el. Nekem már akkor az életemet jelentette mikor csak még egy kis magocska volt a szívem alatt. - mondtam a szemébe.
-Allison én.. - nyökögte - Nagyon sajnálom.
-Sajnálhatod is. Én is sok mindent sajnálok veled kapcsolatban. - mondtam durván.
-Ezt nem mondhatod. - jött közelebb - Meg akarom ismerni a gyermekünket. Találkozni akarok vele.
-Én meg Kanada elnöke szeretnék lenni, de az sem fog összejönni. - ironizálok.
-Allison kérlek. - könyörgött.
-Most figyelj rám Shawn Mendes. - álltam fel és támaszkodtam az asztalomra - Soha, de soha az életben nem fogom megengedni, hogy a fiam közelébe kerülj.
-Ezt nem teheted Allison. - mondta most már élesebben.
-Shawn, ha rajtam múlik sosem találkoztok. Sőt. Soha nem szerzel róla tudomást. - mondtam a szemében mérgesen - Ha nem futunk össze a meccsen Aaliyahval akkor ő sem tudta volna meg.
-És milyen jól tette Aaliyah, hogy elmondta nekem. Apai jogom, hogy lássam a fiam. Nem rejtheted el előlem. - mondta keményen.
-Az is apai jog volt, hogy elhagytad. Szóval nálam semmit nem érsz te és a nyomorult apai jogod. - emeltem meg a hangom - Szóval te csak ne gyere nekem semmilyen joggal.
-Nem foszthatsz meg attól, hogy a fiam közelében legyek. Azt nem engedem. - emelte meg egy kicsit ő is a hangját.
-De megfoszthatlak. - mondom neki miközben visszaülök a székembe -  Most pedig kérlek hagyd el a munkahelyem, mert dolgoznék. - vetem még oda neki.
Majd már csak egy ajtó csapódásra lettem figyelmes.
És akkor.
BUMM.
Kitört belőlem a sírás.
Keservesen sírtam.
Mint egy kisgyerek.
Nem jöhet ide és dobálózhat ide-oda az apai jogokkal.
Nem engedem, hogy a fiam közelébe kerüljöm.
Liam nem tapasztalhatja meg azt a fájdalmat amit én mikor Shawn elhagyott.
Nem engedem...


Maybe Again (SZÜNETEL)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz