Hoofdstuk 32

1.1K 22 0
                                    

Charlie pov.

Het was schattig, eerlijk waar. Niall die zijn microfoon liet vallen (wat wel een herrie veroorzaakte) en op Harry afrende om hem te zoenen was serieus het liefste wat ik ooit had gezien. Meisjes naast en achter me gilden keihard en ik besloot maar mee te doen.

‘‘Narry!’’

‘‘Lieeeef!’’

‘‘Bromance!’’

Zulke woorden vlogen er rond mijn oren en ik begon spontaan te lachen. Louis die achter Liam stond fluisterde wat in zijn oor. Liam begon spontaan te lachen en hij bracht zijn microfoon naar zijn mond.

‘‘Hebben jullie nu niet even iemand te bedanken?’’vroeg hij en de glimlach overheerste zijn stem.

Harry drukte Niall dicht tegen zich aan en fluisterde ook wat in zijn oor. Niall knikte een keek zoekend de zaal rond. Toen hij mijn blik had gevangen stootte hij Harry aan en wees naar mij.

‘‘Hij wijst naar je!’’zei een meisje opgewonden in mijn oor.

‘‘Charlie, wil je even het podium opkomen?’’vroeg Harry, zijn glimlach steeds groter wordend.

De meiden om me heen begonnen jaloers te fluisteren toen een bodyguard me over het hek tilde en me naar het podium begeleidde.

Toen ik er eenmaal was, begonnen Harry en Niall door elkaar te praten. ‘‘Nee ik mag eerst!’’

‘‘Nee, ik!’’

‘‘Wat ze willen zeggen is: ‘Bedankt Charlie, dat je ons bij elkaar bracht en dat je zo'n goede vriendin bent.’ Niall wil ook nog toevoegen: ‘Je kan zo goed koken, ook daar bedankt voor!’ ’’riep Louis door ze heen.

‘‘Zeg, nu hen uit de kast zijn, ga ik ook maar eens naar mijn vriendin, doei!’’

En zonder nog een woord te spreken, liep Louis het podium af. Had hij een vriendin? Overdonderd door wat er net gebeurd was begon ik te lachen.

Een oncontroleerbare lach kwam over mijn lippen en even later lach de hele zaal plat, op een aantal meisjes na, die stonden te huilen omdat hun grote celebrity crushes blijkbaar niet meer vrijgezel waren.

Sommige mensen waren echt geobsedeerd.

Baking Love [NARRY] One Direction BromanceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu