"Kız Duruuuu!!! kime diyorum ben Yaa! Kızım sana diyorum kalksana!"
"Offf anne bı git yaa"
"Kız kalk bak terlik geliyo"
Amanin boo eğer terlik geliyosa kalkmam lazım. Oflayarak kalktım ve banyoya gittim. İşim bitince çıktım ve giyindim.
Aşağı inerken Nefes'e mesaj yazdım
Bizim Spastikler
Ben: kızlar bize gelin ama motorlarıyla
Asum: peki kardeşim
Nefesim: tamam bebişim
Kahvaltımı yapmaya başladım.. Annem de karşıma oturmuş bana nasihat veriyordu:
"Bak Duru, bu sene kimsenin kafasını klozete sokmuyorsun, kimsenin üstüne pitpul salmıyorsun, müdüre veya öğretmenlere yumruk atmıyorsun, arkadaşlar-"
"He anne tamam yeter yaw yeter"
"Bı daha sözümü kesme. Geçen sene de tamam demiştin ama-"
Allah'ım sana şükürler olsun bu zil imdadıma yetişti.Kosarak kapıyı açıp kızların boynuna ağladım
"Az daha gelmeseydiniz anne dirdirindan ölecektim"
Nefes hemen
"Sus kız! Yeliz Teyzem bitanedir benim"
Asu ve ben ölümcül bakışlar atarken o omuz silkip "Yeliz Sultanım naber nasılsınız?"
Annem aramızda en çok Nefes'i sever. Ama bilmez ki içinde aslan uyuduğunu. Nefes çoğu zaman sakindir. Ama sinirlendiğinde kimse tutamaz. Aramızdaki en eğlenceli kişi odur. Asu asabi ve değişigimizdir. Ani ruh değişimleri yaşar. Bense en asabi ve sinirlileriyimdir. Kavga etmeyi üçümüzde çok severiz. Annem:
"Hadi kaldırın totolarinizi da gidin artık"
Nefes hemen "peki sultanım. Annemin size çok selamı var"
"Sağolsun kızım. Hadi artık gidin" Dışarı çıktığımızda Nefesi inceledim. Gerçekten hoştuAma benim Asum hep en tarzımızdır
Asu "daha fazla kesme eskiycem" göz devirip "iyi hadi motorlarınıza atlayın" Nefes bana bakıp "beybiler kolejin adı neydi??" Asu "Saygın Koleji kardeşim" ben "yarışa varmisiniz" Nefes "dünden beri kardeşim" Asu "tabikide varım" hepimiz motorlarımıza bindik ve okula gittik. Tabikide birinci bendim. Aslında ehliyetimiz yok ama kimse bişey diyemiyo. Okul drift atarak girdim. Kızlar da drift attılar. Aramızda en iyi drifti Nefes atar. Çünkü Nefes profesyonel motorsiklet binicisi. Herkes bize bakıyordu. Kaskımı çıkartıp saçlarımı savurdum. O sırada kızlar da indiler. Ciddi bir şekilde yürümeye başladık Asu "kanka bunlar niye bize öyle bakıyo?" Dedi. Gösterdiği yere baktım ve koca bir şok geçirdim. Hayvan gibi bize bakıyorlardı. Yanlarındaki kızlar da bize kızgın bakıyordu.Göz devirip etrafima baktim . "ne bakıyorsun kızım" kız alaycı bir gülümsemeyle "bu okulun prensesi benim sizi sürtükler" WHATT?!?! SÜRTÜK?!??! BİZ???? Nefes sinirle "kendini tanıtma bize senin a**** ***** kızım!" Dediğinde kız kahkaha attı ve "ne kadar aptalsiniz" ben histerik bı kahkaha atıp kızın üstüne yürüdüm "sen benim neden okuldan buraya honderildigimi biliyomusun" dedim kız çakma sari saçlarını sallayıp "bilmiyorum... Ama siz orda da yellozluk yapmışsinizdir" dişlerimi sıkıp kulağına yaklaştım ve fısıltıyla "bilemedin..adam bıçaklamaktan dolayı atıldım" dedim. Kız geri adım attı ve "buna inanmami mi bekliyorsunuz ?" Dediğinde yaklaşmaya devam ettim. Herkes sessizdi. Bizim kızlar bile. Kız elini saçıma atmak için hamle yapınca kolunu tuttum ve ters çevirdim. "Neler yaptığımı ve yapacağımı aklın almaz" dedim ve kızın yüzüne yumruk attım. Kimse karışmıyordu. Kız bana bakıp "intikamim çok kötü olucak" diyince kahkaha atıp "beklerim BEBEYİM" dedim ve kucağıma alıp konteynira fırlatıp "İŞTE SENİN YERİN ORASI!". Tam arkamı dönüp giderken bı kız saçlarımı tuttu. Gördüğüm kişiyle şok oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
Teen Fiction3 kız çıkardığı kavgalar yüzünden okuldan atılır ve "Saygın Kolejine" giderler. Burada da kendileri gibi asi ve kavgacı erkek çetesi vardır..Bu hikâye onların komik ve eğlenceli kavgalarını anlatıyor...