Multi: Duru
🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉
Doruğun Ağzından
Bahçede oturmuş sigara içiyordum. O sırada arka bahçeden sinirden kudurarak çıkan Çınar gördüm. Arka bahçeye doğru merakla gittim. Duru sinirle duvarı yumrukluyordu. Duvara yaslanarak yere kaydı ve "Allah KAHRETSİN!" Dedi ve ağlamaya başlamıştı. Yanına gidecektim ama korkuyordum. git demesinden, seni istemiyorum demesinden köpek gibi korkuyordum. Çünkü eğer öyle derse ben bile savaşmaya bir daha cesaret edemezdim. ayağa kalktı. Yalpalayarak yürüyordu. Sonra aniden yere yığıldı. Koşarak yanına giderken "DURUUU!" Diye bağırdım.
kucağıma aldım ve ön bahçeye geçtim. Çınar piçi yanıma gelip "noldu? Naptın lan Duruya?!?!" Alayla sırıtıp "ben mi? Ben mi bişey yaptım? Sen arka bahçeden çıktıktan sonra oraya gittim Duru ağlıyordu. Sence ben bişey yapmış olabilir miyim?!" Dedim sonlara doğru tıslayarak. Doğu, Ali geldi yanıma. Sonra daToprak ve Ateş denilen itler ve kızlar geldi yanımıza. Asu elini Durunun boynuna koydu ve bekledi. Sonra çığlık atarak "kriz geçiiyo! Soğuk soğuk terliyo çabuk hastaneye gidelim!!" Dediği şeyle kanım çekildi. Duru kriz geçirdiğinde çok riskli oluyordu. Uyanması çok zaman alıyordu. Sinirle kucağımdaki Duruyu daha sıkı tutup
Arabaya doğru yürüdüm. Çınarsa olduğu yerde çakılıp kalmıştı. Onu sonra dövecektim aklımda tuttum. Eren yanıma oturup arkasını dönerek Duruya baktı ve "noldu lan Duruya?" Eren beni oldu olası sevmezdi. "Bilmiyorum" dedim ve hızımı daha da artırdım. Hastanenin bahçesinin ortasına parkedip bağırmaya başladım "Doktooor! Lan doktor! Sikecem haaa! LAN KIZ KRİZ GEÇİRİYO NERDESİN AMK DOKTORU!!!" Dediğimde yanıma bir doktor ve hemşire geldi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
Duruyu tedaviye aldılar. O sırada Çınar piçiyse hiçbirimizin yüzüne bakmıyordu. Ben çınarı sikme planları kurarken hastaneye koşarak gelen Emre denilen çocuk ve arkasından sakin ama endişeli bir şekilde gelen Cemre denilen kızı gördüm. Emre Çınarın yanına gelip yumruğu gömdü. "Lan Pezevenk! Sen! Nasıl! Duruya! Bağırırsın! Lan!" Diye bağırdı. Her kelimesinde vuruyordu. Ayırmak istemesemde onları ayırıp koltuğa oturdum. O sırada doktor dışarı çıktı. "Nesi var" dedim ciddice. "Bakın. Bunu söylemek istemezdim ama Duru hanımın kalp kapakçığı çok zedelenmiş. Bu kriz onu çöküşe uğratmış. Yani demem o ki. Ameliyat olması gerek. Yoksa uyanmaz. Uyansa bile. Ki bu imkansız. En fazla bir ay yaşar. Yani bu ameliyatı yapmak zorundayız. Ve işin şöyle bir yanı da var. Eğer ameliyat edersek ve damarlarındaki zedelenme sandığımızdan da fazlaysa ameliyat ederken ölebilir." Kanım çekilmişti. Napıcaktım? Napıcaktık? Napıcaktı? Eğer ona bişey olursa Çınar denilen bu işte dünyayı dar ederim. Belasını sikerim! Çınarın üstüne atlayıp "SENİN YÜZÜNDEN! SENİN YÜZÜNDEN O ÖLECEK!" dedim ve sertçe vurmaya başladım. Karşılık vermiyordu. Sinirle onu ittirip duvara yaslandım. Yavaşça aşağı kayarken söylediğim tek cümle "ölmeyecek. O ölmeyecek. Pes etmeyecek. Gene bana anabacı sövecek. Gene beni her gece ağlatacak yokluğuyla. Ama ölmeyecek."Dedim ve ilk kez kimseyi umursamadan hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Gözüm Çınara kaydı. O da ağlıyordu. Duru sevmişti onu. Nasıl olur da Durunun kalbini kırardı?! O kimdi ki benim dokunmaya kıyamadığım kızımı üzerdi! Gözümden bı damla daha yaş düştü ve "yaşayacak. Yaşamak zorunda"
🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟
İveeeet. Yaw Doruk çok mütüş seviyo Duruyu yaaa! Ama Çınar da seviyo yani Duruyu. Aman her ne boksa. İlerki bölümlerde görücez kim daha çok seviyo Duruyu. O yüzden şimdilik sadece size mucklarımı gönderiyorum. Baysss cancaaazlarım 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
Teen Fiction3 kız çıkardığı kavgalar yüzünden okuldan atılır ve "Saygın Kolejine" giderler. Burada da kendileri gibi asi ve kavgacı erkek çetesi vardır..Bu hikâye onların komik ve eğlenceli kavgalarını anlatıyor...