Durunun ağzından
Yarım saattir müdürün nasihatlarını dinliyorduk. Sonunda sinirlenhme başladım ve "sınıfımız neresi hoca?" Müdür bilgisayarda bir yerlere girip "12/B" dedi. Sınıfa doğru yürüdük.
Sınıfın önüne geldiğimde bodoslama daldım. Kapı filan çalmasını. Kızlar da peşinden geldiler. Bütün gözler bize döndü. Hoca "kapıyı görmediniz mi?!?!" Omuz silkip "zaten kapıdan girdik hocam. Duvardan geçmedik ya. Bence sizin gözlük numaranız büyümüş" sınıftakiler bize uzaylı görmüş köylü gibi bakıyorlardı. umursamazca sınıfta göz gezdirdim. Sabah bahçedeki meteorlar bu sınıftaydı. Offf neyse. Boş sıra bulup oturdum. Nefes ve Asuyu yan yana oturdular. Ben de tek oturdum. O sırada meteorlar dan biri ayağa kalkıp "aaaa Oksijen naber" dedi. Kimse gülmeyice yanındaki çocuk kafasına patlattı ve "rezil olduk lan" gözlerimi devirip önüme döndüm . Nefesin küfürlerini duyuyordum "bok suratlı amip... Anası doğurmamış sıçmış. Mal deyneyi.. Orangutan, hayvan embesili, espirisine sıçtığım" ben kıkırdarken gözüm Asuya kaydı. Bi noktaya sabit bakıyordu. "Asu" Asu dalmıştı. Bu sefer bağırarak "ASUUU!" Asu hemen "He ne geldik mı" oflayarak "he canım geldik. Neyin var senin" Asu ayağa kalkıp "peşimden gelme. Birazcık yalnız kalmak istiyorum." Ben tamam diyemeden sınıftan çıkıp gitti. Ardından da bi erkek çıktı. Bu o meteorlar dan biriydi.
Sen niye şunlara adlarını sormuyosun?
Afferin iç ses. Haklısın. Niye sormuyorum ki. Ben şu siyah saçlı buğday tenli meteorun adını çok merak ediyorum.
Acaba neden(!)
İç ses ne demek istiyosun
Sen anladın kıvırma kızım
Ne anlıycam ya valla anlamadım
O senin mallığın
İç ses
Hı
Sen mi gidersin ben mi gönderiyim
aman iyi be. Kalmadık sana!
Trip atma bana looo
Ne trip atcam sana ya. Zaten Mahmut Tuncer çıktı içinden
Tamam güzel iç sesim. Bak çok yoruldum birazdan yine kavga ederiz Dünyanın en güzel iç sesi.
Ok. By
Hadi defol. Ofladıktan sonra siyah saçlı çocuğun yanına gittim ve "adın ne?"
Tebrikler canım. Bide dövseydin. İnsan "meraba ben Duru. Senin adın ne?" Derdi ama sen "Adın ne?"
Kes sesini iç ses. Çocuk bana şaşkınca bakıp sonunda "Çınar" ayyy çınar. .. ne güzel isim.
Yavşama lan yavşamaaa
İç ses git sen biraz uyu. O sırada gruba mesaj geldı
Bizim spastikler
Asu: akşam bara gidiyoz
Ben : acaba anamdan nasıl izin Alacam saçmalama Asu. Yediğim terlikle kalırım
Nefes: ayyy gidek kız nolur kız
Ben : şu anda bok emojisi atmaya üşeniyorum
Asu:Kızım kırk yılda bir kez gidiyoz zaten noluuur
Ben: tamam aq peki
Asu: olleyyyy
Nefes: yessss beeeeee
Ben : tamam dağılın aq
Ofladım. Kafamı sıraya gömdüm ve uyumaya başladım.
Çınarın ağzından
Yanıma gelince 'naber' yada 'nasılsın' der diye düşündüm ama gelir gelmez "adın ne" dedi. Bikaç saniye yüzüne bön bön baktım ve sonunda "Çınar" dedim. Tebessüm Edip gitti. Bu kız çok değişikti yahu
Bizi normalmi bulur aq?
Oda doğru iç ses valla haklısın
Her zamanki gibi...
Götün tavanda iç ses
Yaw he he...
İç sesi takmayıp Duruya baktım. Kafayı gömüp uyumuş. Banane ya.Dersler bitti ama Duru uyanmadı. Mübarek kış uykusu.. telefonu çalıyordu.
NEFESİM ARIYOR...
Gülümseyerek telefonu açtım. Nefes "kanka bu gece bara gidiyoruz itiraz yok. Anandan izni kap bize gel" tam cevap vercekken telefon yüzüme kapandı. Ne barı yaaa ne barı. Bunların barda ne işi var? Duruyu uyandırdıgımda bön bön bana bakıyordu. Sınıftaki herkes eve gitmişti. Bikaç kişi vardı onlarda toparlaniyordu. Duruya telefonu uzatıp "Nefes aramıştı. Bende açmak durumunda kaldım sen uyuyorsun. Akşam bara gidecekmişsiniz. İtiraz yokmuş. Anandan izni kapıp Nefeslere gidecekmişsin." Gözlerini pörtletti ve "götüme yediğim terlikle kalcam yaaa" ben gülümseyince oda bana gülümsedi ve elimdeki telefonu alıp WhatsApp'a girdi. Grubun ismini görünce gülmek istedim ama sustum.
Bizim spastikler
Duru: lan köpekler ben anamdan nasıl izin alıyım?
Nefes: alırsın seeen. De işte birşeyler
Duru: ne diyim Nefes? 'anne biz bara gitçez şhot çekip gelcez' mi diyim. Ondan sonra terliği bana yedirsin.
Nefes: bak eğer gitmezsek çiğköfte yerkenki ifşanı feyse atarım altına da 'çiğköfteyle sevişen kız' yazarım
Ben sessizce kahkaha attım
Duru: ben de senin kaşlarını tek kaş yaptığımız fotoyu feyse atarım altına da 'NEFES İVEDİK" yazarım.
Nefes: nalet girsin! Yaw nolur bak bikerecik gidelim en son geçen yıl gittik
Duru: ama neler yaşamıştık hatırladınmı?
Nefes: kanka ama ben haklıydım
Duru: he canım he. Kız dans ederken yanlışlıkla sana çarptı diye kızın kafasında içki bardağı kırdın
Nefes: içmem bidaha nolur gidelim
Duru: peki gidelim. Adı neydi?
Nefes: SİYAH MELEK kardeşim
O bara tabikide bizde gitcektik.
*
*
*
*
Durunun Ağzından
"Tamam anne yaw tamaam" annemin ellinci nasihatını dinliyordum "bir MİLİM bile içmiyceksin bak BİR MİLİM bile" içimden yaw he he he diyodum ama dışından "tamam anne BİR MİLİM bile içmicem" dedim içimden töbe çekerken. Ya sabır bir saattir nasihat dinliyorum."ben yukarı çıkıp giyiniyorum" "tamam kız geç kalma" anneme tabiki de gece kulübüne gidicegimi söylemedim. Karaoke partisine gidicem dedim. Allah'ım nolursun çarpma beni biliyorsun yalan söylemek zorundaydım. Üstümü değiştirip ayakkabılarımı giydim.Annem bana bakıp "bak sakın içki felan içiyim deme" oflayip taksiye bindim ve Nefeslere gittim.
Nefeslere gittiğimde Nefesi gördüm ve koca bir OHA!! çektim."Taş gibisin kuzummmm" "sen kendine bak be! Meteor gibisin"
Dedim ve taksiye binip Aslılara gittik. Asu gene taş gibiydiNefes hemen "yuhhh beeeeee! Açılın dostlar meteor düşüyo" Asu hemen "kız sizde fıstık gibisiniz". Sonunda bara gelmiştik. Taksiden inip parayı ödedik ve bara girdik. Veeeee bilin bakalım karşımızda kimler var ;evet üç meteor. Asu "lan Ateşin burda ne işi var?" Nefes "lan asıl Toprağın burda ne işi var?" Ben hemen "susun be! Asıl Çınarın burda ne işi var demicem çünkü bunlar playboy salaklar heralde bara gelecekler." Bizi gördüklerinde kaşlarını çattılar ama tınlamadım açıkçası. Koltuklara oturduk. Onlar da yanımıza geldiler. Nefes çığlık atınca hepimiz ona baktık. "Oha lan barmene bakkk!" Kafamı barmene çevirdiğimde "lan bu insanda biz neyiizzzz?!?!" Asu da hemen "ayyy çok tatlıı" dedi barmene bakıp. Barmene göz göze gelince gülümsedim ve oda bana göz kırptı. "ÖHÖM ÖHHHÖM ÖHÖÖÖM" Çınarın böğürmesiyle -pardon öksürmesiyle- ona döndüm ve pis pis baktım. Nefes "kanka barmenle iki dakikadır bakışıyordunuz."
"Saçmalama be!"
Ama çok yahuşuklu jojuh
Aynen ama şimdi yahuşuklu jojuh. "Neyse hadi bir oyun oynayalım" Diyen Nefese "ne gibi bi oyun" Nefes " bak şimdi ben bişey diycem sen eğer yaptıysan şhot çekçen tamam mı" ben de omuz silkip "tamam" dedim. Şhot bardakları önümüze gelince oyuna başladık. Ateş "ben hiç ağda yapmadım" göz devirip ben-asu-nefes-toprak şhot çektik. Herkes şaşkınca toprağa bakıyordu. Toprak "neee bir keresinde merak Edip yapmıştım ama bidaha ölsem yapmam" hepimiz anırırken çınar "senin adamlığına sıçıyım ben" ateş "benim hiç sevgilim olmadı" Asu şaşkınca "nası yaa" ateş omuz silkip "hepsi tek gecelikti." Ona iğrenir bakış atıp önüme döndüm.
.
.
.
.
"Ben hiç regl olmadım" Toprağın dediği şeye kızlarla gözlerimizi pörtletip utanarak şhot çektik. Nefes "ben hiç sünnet olmadım" biz nefese "yooğ amınağ" dermiş gibi bakarken nefes "öyle göte böyle-" elimle ağzını kapattım ve "sus kanka. SUS!" Yavaşça elimi çektim ve "artık gidelım" herkes tamam diyince eve gittim ve yatağıma uzanıp kendimi uykuya bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
Teen Fiction3 kız çıkardığı kavgalar yüzünden okuldan atılır ve "Saygın Kolejine" giderler. Burada da kendileri gibi asi ve kavgacı erkek çetesi vardır..Bu hikâye onların komik ve eğlenceli kavgalarını anlatıyor...