Multi: Duru ve Çınar
Bölüm Şarkısı: Mabel Matiz: gel
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
"Aşk zalimdi. Ve biz bunu bile bile ondan merhamet bekledik" (ayys bndende iyi edebiyat öğretmeni olurmuş yaw -egolu surat- haa bide sözü ben uydurdum. Biliyorum mütüşüm)
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
(Hadi yine kıyamadım yafrularım)
"Biz elimizden geleni yaptık fakat sinir hücreleri çok zarar görmüş. Ameliyat sandığımızdan da uzun sürdü. Uyanması çok zor. Damarları gerilmiş ve bu yüzden kopukluk yaşanmış. Ameliyat sırasında çok kan kaybetti. Kalbi dakikada üç veya dört atıyor. Hasta uyanmak istemiyor gibi. İki saat bekleyeceğiz. Eğer uyanmazsa fişini çekmek zorundayız." Dolu gözlerimle "yanına gitmek istiyorum" dedim. Doruk bana öfke saçan gözlerle bakıp "işini bitirdiğine emin oldmak için mi?!?!" Asu çaresizce bakıp "yeter Doruk. Duru Çınarla konuşmak isterdi. Ve şimdi konuşucaklarda. En azından o senin gibi gururunu zedelenmedi. Nerden bilebilirdi böyle olacağını? Ama sen biliyordun. Nasıl darmaduman olacağını bilmene rağmen aldattın Onu! Şimdi onun kimle konusucagina karar veremezsin. Git konuş Çınar" dedi Asu. Yavaş ve mahçup adımlarla odanın kapısının önüne geldim. Titreyen elimi kapı kulbuna götürdüm ve içeri girdim. Yanına gidip elimi mor dudağının üstüne koydum. Dudakları buz gibiydi. Titrek bir nefes verdim ve konuşmaya başladım "Duru. Güzelim. Çok özür dilerim. Yemin ederim bilerek bağırmadım." Gözümden yaş aktı ve "Duru. Duru'm. Ben sana daha 'seni seviyorum! Benimsin! Bundan sonra bununla konuşmayacaksın! Bu etek giyilmeyecek!' demedim be güzelim. Uyan be Duru'm. Sen ölürsen benim kalbimde ölür. Yaşa Duru. Kendin için olmasa bile kızlar için, Doruk denilen çocuk için, Toprak, Ateş ve Eren için, benim için yaşa Duru. Yaşa ve benim ağzıma sıç. Valla gıkımı çıkarmam. Seviyom kızım seni. Sen, sana senden uzak durcam diyince Cidden inandın mı? Ben seni bırakamam ki. İstesem de yapamam. Sen benim tek dayanağımsın. Uyan Duru. Lütfen uyan. Sen uyan, gerekirse ben giderim. Gerekirse giderim kızım Amerika'ya! Uyan ama. Lütfen. Yapamam. Sen gözünü açmadan rahat nefes alamam. Ölürsen ölürüm Duru.
Nefes almak haram olur bana. Yaşa ve kızım. İkinci şansı ver bana. Tamam ikinci diil belki yüzüncü ama olsun. Sen yüzüncü de olsa ver o şansı da bana. Ölürsen ölürüm Duru'm" dedim ve gözümden yaş düşmesine izin verdim. Yaklaşıp buz gibi dudaklarını sıcak dudaklarımla birleştirdim ve öpmeye başladım. Hafif karşılık verdi gibi oldu ama ben beynimin oynadığı ve bunun bı hay olduğunu düşündüm. Dudaklarından ayrılıp Anlını nazikçe öpüp "şeker kokulum" dedim ve saçlarını öptüm. Uyanmıyordu işte
Affetmiycekti beni! O ölürse ölürdüm! Sinirle "uyan artık Duru! Her saniye haram bana anliyormusun! Uyanmak zorundasın! Gerekirse ben olurum ama sen uyan!!" Gözümden yaşlar firar ediyordu. Annemin ölümünden sonra ilk kez böyle içten ağlıyordum. Gözyaşlarımı silip "uyan güzelim. Sen uyan ama kadar ölüden farkım kalmıycak" dedim ve kapıya doğru yürüdüm. Kapıyı açtığım anda duyduğum ses içimdeki Mahmut Tuncerin halay çekmesini sağladı
"C-çı-çınar"
Yafrularııım! Sizi çok çok Seviyom ve erkenden yazdım bu yüzden. Yafrularım benimmmm.
Bu arada azcık yorum yapın len! Tamam çok tenk yu beyeniyonuz ama yorum da yapın yani arada
Aplanızı üzmeyin. Benim gibi mükemmel, iyi kalpli, mütüş, anlayışlı, egosuz, alçakgönüllü bir yazar kolay yetişmiyo. Şaka be şaka hemen kızmayın. Tabikide yorum yapsanız sevinirim ama yapmasanız da olur. Varlığınız yeter aşkelerimmmm😘😍 Nyse. Görüşmek üzere çiğköftelerim. Çiğköfte dedim de canım çekti la. SadistKiz1907 yarın okulda bı ısmarlarsın artık krdşm. Nyse görüşürüzzzz😍( knk o çiğköfteyi sana aldıracam😂😂)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
Teen Fiction3 kız çıkardığı kavgalar yüzünden okuldan atılır ve "Saygın Kolejine" giderler. Burada da kendileri gibi asi ve kavgacı erkek çetesi vardır..Bu hikâye onların komik ve eğlenceli kavgalarını anlatıyor...