Multi: Duru ve Çınar
👊✋👊✋👊✋👊✋👊✋👊✋👊✋
Yuh be! Oha yani! Fenalardayım! Aşkım mı dedi o! Çöş yani! Burak Filizi ittirip "Filiz bana aşkım deme" dedi.
Filiz hemen bana dönüp "bu sürtüğk yüzüğndenmi?" Burak bu defa sinirlenmişti galiba. Ama ben daha da sinirlenmiştim. Eda sürtüğünün kölesi ve aynı zamanda okulun kaşarı bana sürtük demişti. Yeşime yaklaşıp "bence laflarına dikkat et" alayla sırıtıp "etmezsem nolur" ben de ona iyice yaklaşıp "hani okulun ilk günü Edayı dövmüştüm ya. Seni de aynı şekilde döverim" tırsmışa benziyordu. Burak kolumdan tutup "yürü gidelim Duru. Bu kaşarla daha fazla uğraşmayalım" bende onu onaylayıp yürüyecekken "Duru, tatlım. İlk başta Çınar, sonra Doruk, şimdi de bu çocuk mu? Ah, ondan sonra sürtük diyince bize kızıyorsun" bu iğrenç ses tabiki Edaya aitti. Eda Çınara aşıktı sanırım. Edaya dönüp sinirle "lan sürtükleriçe! Bu çocuk dediğin benim kuzenim! Ben senin gibi bu okuldaki bütün erkeklerin altına girmedim! Ayrıca şunu aklına sok! Çınar Benim!" Dedim ve arkamı döndüm. İlerlerken Asu hemen yanıma gelip "Gerizekalı ne dediğinin farkındasındır umarım" ona dönüp "ne dedim ki?" Asu gözlerini devirip "(sesini değiştirip) çonor bonom! (Normal sesi) diyen de bendim(!) Allam yareppim ya!, Lan mal şimdi bütün okul sizi sevgülü sanıyo" onu umursamayıp yürürken aniden durdum. Jeton köşeli olduğundan yeni farkediyordum ne bok yediğimi. Burak yanıma gelip "çınar kim? Yeni eniştemi? Doruk gibi pezevenk değil dimi? Bana bak önce ben taniycam. Eğer sevmezsem ayrılacaksınız" Burakın dediklerini dinlemiş gibi yapıp yere baktım. Ulan ben bahçede ne dedim! Siktir lan! Çınar Benim dedim ya! Lan ben ne poh yedim! Çocuk yanlış anlıycak! Bütün okul yanlış anlıycak. Sıçtım. Gerçekten büyük sıçtım.
Günaydın gerizekalı, spastik, özürlü, engelli, XX derece mal olan Duru.
Ehehehe! Duru bu sefer sıçtı sıvadı. Ayyy çınarın nasıl da götü kalkıcak
Amaaan! Arkedeşler artık arada özel bölümler yayınlıycam. Yeni karakterimiz Burak. Ha bide Deniz ve Filiz var.Burak Gezginler: Durunun Halasının oğlu. Duru ona 'öküzmen' der. Erenle ölümüne kardeştir. Duruyu kardeşi olarak görür her şeyde onu korur. Nefesin çocukluk aşkıdır. Dorukla tanışmamıştır. Ama kızlarım anlattıkları üzerine Doruktan nefret eder. Filizle eskiden tek gecelik ilişkiye girmiştir. Filiz hâlâ onun peşin bırakmamıştır. Ama o Denize aşık olacaktır.
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Deniz Keser: İki senedir Saygın kolejinde okuyordur. Yalnız takılır. Okulda hiç arkadaşı yoktur. Okulun en güzel kızlarındandır ama hiç tek gecelik ilişkiye girmemiştir. Okuldaki çoğu erkek onunla birlikte olmak istemiştir ama o hepsini reddetmiştir. Edalardan nefret eder. Filiz sürekli ona bulaşır. Filizle birbirlerinden nefret ederler.
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
Filiz Kiraz: okulun bir numaralı sürtüklerindendir. Buraka aşık değildir fakat takıntı haline getirmiştir. Edanın yandaşıdır. Denizi çok kıskanır. Burak ve Denizi birbirinden nefret ettirmek için elinden geleni yapacaktır.
(Fotolarını diğer bölümde Multi yapıcam orda görürsünüz. Hepinize mucklarımı sunuyorum. Bay bay canparelerimmm😘😍💓)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
Teen Fiction3 kız çıkardığı kavgalar yüzünden okuldan atılır ve "Saygın Kolejine" giderler. Burada da kendileri gibi asi ve kavgacı erkek çetesi vardır..Bu hikâye onların komik ve eğlenceli kavgalarını anlatıyor...