Multi: Çınar ❤
_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
"Ve sustu bütün dünya. Bir kişinin daha ruhunun çırpınışına tanık oluyordu dünya. Genç kız gitti, Adamın ruhu intihar etti."
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Çınar'ın Agzından:
Önümdeki içkiyi tek dikişte içip barmene döndüm."Bi bardak daha yolla"
"Moralin bozuk galiba."
Acıyla tebessüm ettim.
"Ya. Çok bozuk. Yaklaşık 3-4 saat önce sevdiğim kızı toprağa gömdüm..."
"...."
Bana kırıklarımı görür gibi baktı ve elini omuzuma koyup
"Yapma be abi. Ama hayat acımasız. Benden de annemi aldı."
Dedi ve gözleri uzaklara daldı. Sonra kendini toplayıp diğer müşterilere istedikleri şeyleri verip yine yanıma geldi.
"Yanlış yapıyorsun. İçki sadece beynini uyuşturur. Ne onu, ne de onun öldüğünü unutturur. Sen ağlayacaksın abi. Ağlayacaksın. İçindeki bütün zehri akıtacaksın. Akıtacaksın ki sonra tekrar kanamasın yaran."
"Sen öyle mi yaptın?"
Burukça baktı ve
"Yapmadım. Dağıldım. Bu yüzden paramparça oldum işte. Zehrim şimdi yaramı her fırsatta kanatıyor.."
"Yaralıyız kardeş. Çok fena yaralıyız hemde..."
"Kimin yarası yok ki be abi?"
"Öyle deme. Ben o ölmeden önce çok mutluydum. Acaba birinin bedduasını mı aldım ki mutluluğum bu kadar kısa sürdü?"
Güldü. Bende güldüm. Ama bu mutluluktan uzak bir gülüşmeydi. Yaralarımızı yüzümüze vuran, acı dolu bir gülüşmeydi bu.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Duru'nun Ağzından:
Sinirle Gökhana ve elindeki tepsiye bakıyordum. Ah! Cidden mi! Daha birkaç saat önce ben üzüntüden ağlarken bana keyifle bakıyordu, Şimdi de gelmiş iyiliğimi ister gibi yemek getirmişti. Sinirle dişlerimi gıcırdattım ve"Siktir git Gökhan. Yemeyeceğim."
"Yiyeceksin."
"Yemeyeceğim."
"Yiyeceksin!"
"Yemeyeceğim!"
"Bok ye!"
Sinirle tepsiyi duvara fırlattı ve pilavlar etrafa saçıldı. Sinirle bana bakıyordu.
Ay götüm! Seni öldürecek bide iyiliğini ister gibi yemek getiriyor beyinsiz dengesiz göt!
İlk defa sana katılıyorum iç ses.
Ama ben sana katılmıyorum! Köpek gibi acıktık nie yemedin o pilavı salak!
Sus lan beyinsiz! İnatla Gökhana baktım.
"Çişim geldi."
"Ne?"
"Çişim geldi mal!"
Birşey demeden bana bakınca açıklama gereği duydum"Hani canlıların idrar yolu vardır ya. Hah! İşte çişim geldi. Hani böyle her canlının tuvalet ihtiyacı vardır ya! İşte o ihtiyacım geldi!"
Hâlâ mal mal bakarken
"KAÇMAYACAM AĞZINA İŞEDİĞİMİN ATTIĞIMIN TORUNU!"
Güldü ve başını salladı. Ardından ciddileşip
"Sakın kaçmaya çalışma! Canın yanar."
Ofladım ve başımı salladım. İpleri çözdü ve bileklerimi tutup tuvalet olduğunu tahmin ettiğim kapının önünde durdu. Ardından kapıyı açıp beni içeri itti. Kapıyı kapatınca kilitleyecektim ama bağırdı"Kilitleme sakın kapıyı!"
Omuz silktim. Gerçekten çişim gelmişti. Çişimi yaptıktan sonra elleri mi için yıkadım ve tam çıkacakken gözüm aynaya takıldı. Aklıma mütüş bi fikir geldi lan! Umarım işe yarar! Aynayı aldım ve sertçe yere fırlattım. Ayna dağılınca bir parçasını aldım ve ceketimin cebine attım. Gökhan kocaman açtığı mavi gözleriyle banyoya daldı. Beni görünce bağırmaya başladı"Ne yapıyorsun sen!"
Dudaklarımı ısırıp
"Özür dilerim. Yanlışlıkla kırdım"
Bana şaşkınca baktı ve başını sallayıp bileğimden tuttu. Ardından yeniden sandalyeye bağladı ve bana uzun uzun bakıp
"Ben gideyim banyoya temizleyim. Sende uslu uslu otur tamam mı?"
Gayet sevimli bir tavırla
"Tamam."
Şaşkınca ve şüpheli bir tavırla beni süzdü ardından gitti. Güçlükle arkadaki ellerimi ceketimin cebindeki cam kırığını almaya zorladım. Aldığım an mırıldandım
"Hadi Duru. Yaparsın! Hadi kızım!"
Elimdeki can kırığıyla ipleri kesmeye çalışırken elimi kesince acıyla inledim. Acıyı düşünecek vakit yoktu! Azimle yeniden ipleri kesmeye çalıştım. O sırada odaya Gökhan dalınca hemen elimdeki camı güçlükle cebine attım. Bana şüpheyle bakıp
"Ellerini ve ayaklarını çözeceğim. Ve sen yemek yiyeceksin. Tamam mı?"
Masumca başımı sallayıp
"Tamam."
Ellerimi çözdü ve yatağa oturttu. Duzleeime tepsiyi koydu ve
"Hepsini ye"
"Gökhan?"
"Ne var?"
"Neden bu kadar dengesizsin? Beni öldürmek için kaçırdın. İntikamını almak için. Beni cam kırıklarında yürüttün. Neden şimdi iyi davraniyorsun?"
Bana tip tip bakıp
"Çünkü sana çektireceğim daha çok acı var."
Acıyla gözlerimi yumdum. Sinirle ayaklarımı kaldirip cam kırığı izlerini gösterdim
"BUNLAR YETMEDİ Mİ?! NOLUR BIRAK ARTIK BENİ!"
"Bağırma Duru."
"GÖKHAN! ASUYU TACİZ ETTİĞİNDE NE YAPMAMI BEKLERDİN?! HA? SÖYLE? GÖZÜMÜN ÖNÜNDE ONA TACAVÜZ EDİP BİR KÖŞEYE ATMANI SEYRETSEMİYDİM?!""ONA AŞIKTIM! HÂLÂ DA AŞIĞIM LANET OLSUN Kİ! AMA KOYDU TAMAM MI?! SEVDİĞİM KIZIN BENİM BIÇAKLANMAMA RAĞMEN ARKASINA DÖNÜP BAKMAMASI KOYDU! SİZİ GİZLİCE İZLERKEN DOĞUDAN AYRILDIĞINDA DEDİM Kİ; TAMAM! OLSUN! TAM KARŞISINA ÇIKIP HERŞEYİ GERİDE BIRAKTIM, BENİ GENE ABİN OLARAK BİLE OLSA SEV DİYECEKTİM AMA BİR BAKTIM BU SEFER DE O ATEŞ DENİLEN PİÇLE SEVGİLİ OLMUŞLAR! ASU BEN HARİÇ HERKESE ŞANS VERDİ! ONU EN ÇOK SEVENİN BEN OLMAMA RAĞMEN!"
Şaşırmıştır. Neredeyse küçük dilimi yutacaktım. Sinirle odadan çıktı ve beni sorularımla yanlız bıraktı. Bende sonra düşünmeyi seçip yemeklere yumuldum.
Ya wallahi iki katı yazmaya üşendim. Ama vaktim olursa bugün bir bölüm daha atacağım. Sizi çok seviyorum 😘❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
Teen Fiction3 kız çıkardığı kavgalar yüzünden okuldan atılır ve "Saygın Kolejine" giderler. Burada da kendileri gibi asi ve kavgacı erkek çetesi vardır..Bu hikâye onların komik ve eğlenceli kavgalarını anlatıyor...