Multi: çınarların yaptığı baskın
Eren odasına gitmişti. Bu sırada birisi kapıyı hayvanca çalıyordu. Kapıya doğru giderken bağırarak " her kimsen kapının tokmağı götüne girsin" dedim ve kapıyı açtım. Karşımda Çınarlar duruyodu. Geri çekildim ve içeri girişlerini izledim. Ateş "Asu nerde?" İmayla piç smile yapıp "odasında. Shawn aşkımı dinliyo" çınar hemen "shawn kim aq! Bı Damon, bı Edward, bi Stefan, bı jakop, bı Derek! Noluyo aq! Artık baş edemiyorum bunlarla!" Ona bakmadan "çınar KANKİ uğraşmak zorunda değilsin" dedim ve odama doğru çıktım. Bileğimden tutup kendine çevirdi ve "bak. Yani. Ya bak ben sana. Yani nasıl diyim. Arkadaşım olmanı istemiyorum. Sadece bana gül istiyorum. Sadece senin kokunu istiyorum. Bu normalmi? Yani seninle arkadaş olanak istemiyorum ama çok yakın olmak istiyorum. Ve biz seninle iki kez öpüştük. İkisinde de kalbim ağzımda attı. Noluyo bana? Napıyosun bana? Neden seni gördüğümde içime saklamak istiyorum. Kimse senin güzelliğini farketmesin istiyorum. Ya bak. Ben hiç aşık olmadım. O yüzden ne hissediyorum bilmiyorum. Ama senin kimseye bakmanı istemiyorum. Herkesten kıskanıyorum. Ya bak ben dünyaya odun olarak gelmişim. Benden romantiklik bekleme. Sadece ne hissettiğimi bulmama yardım et. Sabah seninle öyle konuşmanın sebebi Eda yanıma gelip Duru Dorukla barıştı ve şu anda fen labaratuvarında yiyişiyolar dedi. Geldiğimde Doruk dudaklarına yapıştı. İçimde çok büyük sinir oldu. Kıskanıyorum kızım. Dudakların sadece benim olsun istiyorum. Dudaklarımım tadını başka hiçbir erkek hissetmesin istiyorum. Ve dudakların bende uyuşturucu etkisi yaratıyor. Git Gide bağımlısı oluyorum. Başka erkeklerde de bağımlılık yapmasından korkuyorum." Sanırım ilk kez bu kadar uzun konuşmuştu. İlk kez bu kadar yoğun bakıyordu. Uzun zamandan sonra ilk içim bu kadar kıpır kıpırdı. O sırada kapı tekrar hayvanca çalmaya başladı. "Ama en sonunda o tokmağı kıçınıza sokacam o olcak heee" diye bağırdım. Ve Çınara bakmaya çalışarak kapıyı açtım. Omen Tonrem. Şu anda karşımda birer adet Doruk, Ali ve Doğu var.
Yine ve yine söylüyorum ;Ne bekliyorsun? İkişer adet mi olmalarını?
İç sese çomak gösterip "ne işiniz var burda" dedim ciddice. Çınar yanıma gelip elimi bile attı ve. Beni kendine çekti. Doruk beline baktığımda çenesi kasılmıştı. Ali hemen "Baskın yapm-" Doğu eliyle Alimin ağzını kapatıp "hiiiç bı kahve üye geldik." Onlara sinirle bakıp "BASKININIZA SIÇAYIM" dedim ve Çınarın elini tutup onları beklemeden içeri girdim. Doruk ellerinize baktı ve çenesi kasıldı. Çınarsa gülümsüyordu. Ayağa kalkıp çınara döndüm ve "canım ben lavaboya gidiyorum" dedim. Ve tabikide Erenişkomun yanına ışınlandım. Kapıyı çalmadan hayfan gibi açtığım için eren yataktan sıçramıştı. "Lan gerizekalı ödüm bokuma karıştı mal" Erene uyuz bir sırıtış gönderip "bunlara alış yawrum" dedim. İbne. Hep o bana Yawrum dicek diildi ya. Sırf ibnelik olsun diye yawrum diyordu. O laftan nefret ediyorum YAWRUM ne amına koyim. Bı tek güzelim lafına karşı zaafim var. Erene bütün olayları anlatmaya başladım. Kğzı "O" şeklini almıştı. Ve bende anlatmaya devam ettim. Aşağı inene kadar dedikodudan zehirliycektim onu. Nihahaha.
Çınarın ağzından
Doruğa piç smile yapıp "Duru yine bana geldi Doruk" dedim keyifle. Çenesi kasılmıştı. "Şu anda bı rüyadasın Saygın. Ve seni bu rüyadan ben uyandırıcam. Uyandığında Duru ve beni el ele göreceksin" dedi ve arkasına yaslandı. Mavi gözlü çocuk "Nefes nerde?" Omuz silkip "Toprakla konuşuyorlar" bana bakıp "yalnız mı?" Ona bakıp sırıtarak "sevgilisiyle yalnız konuşuyorlar. Bence gayet doğal" onunda çenesi kasıldı. Diğer çocuk da Asuyu sorucak heralde "Asu nerde peki?" Oflayarak "oda sevgilisinin yanında" hepsinin çenesi kasıldı ve bende arkama yaslandım.
Asunun ağzından
Odamda shawn aşkımı dinlerken duvarımdaki Damonun, Shawnımın ve Derekin posterlerine aşkla bakıyordum. O sırada kapım hayvanca açıldı. Kapıya döndügümde Ateş olduğunu gördüm. Ona şaşkınca bakarken oda duvarlara bakıyordu. Her yer Damonun, Derekin ve Shawnımın baklavalık posterleriyle doluydu. "Sapık mısın" dedi bana bakıp. Bende elime Damonun posterini alıp "hayır. Aşığım." Dedim Damona hayranca bakıp. Tabi bakışmamız yarım kaldı. Neden mi? Ateş posteri parçaladı ve "birazda beni kes" dediğinde ona "seni siklemiyorum" bakışı atıp yatağa oturdum. Bana bakıp "beni siklemiyormusun sen" pan bakıp "çok zekisin sen yaaaa" dedim ve boynuz recepime sarıldım. Bizim kızlarla üç tane unicorn oyuncağı mız var. Onlarda bizim gibi kankiler. Nefesinkinin ismi boynuz Recai, Durunun unocornunun ismi boynuz cüneyt, benimkinin ismi boynuz Recep.
-sizi tebrik ediyorum. Boynuz Recai ne ya! Boynuz Cüneyt ne?! Boynuz Recep ne diye sormuycam artık
-iç ses nie öyle diyon bence Recai, Cüneyt ve Recel çok güzel isimler.
Ateş bana bakıp "adı varmı" dedi recepimi gösterip. Ona huysuzca bakıp "var tabiki" gülümseyerek "ne?" Ona bakıp "boynuz Recep" dediğim anda anırmaya başladı. Duvarda kızlar ve benim kucağımda evlatlarımızın (unicorarımızın) fotoğrafını gösterip "onların aahahah adı ahahaha ne ahahah" dedi. Omuz silkip Durunun kucağındakini gösterip "bu boynuz Cüneyt" dedim. Şu anda gülmekten ağlamıştı. Yaf çok tatluuu. Sonra nefesinkini gösterip "bu da Recai" dedim. Artık dünyadan kopmuştu. Öyle böyle değil anırıyordu. gülmesi bitince "kızım siz nasıl bir psikoptsiniz? Recai ne Recep ne? Cüneyt ne diye sormuyorum zaten puhaahahah" ona ciddice bakıp "evet gerçekten güzel anırıyosun şimdi siktir ol git ve beni Damon, Shawn ve Derekimle yanlız bırak" dediğimde "ha bide üç taneee" ona bakıp omuz silktim ve "benim erkeğim Damon" dedim. Kaşlarını çattı ve "senin tek erkeğin ben olabilirim" ona bakıp "de siktir looo" dedim. "Mahmut Tuncer kadınım Benim" dedi ve yaklaştı. HÖÖSSST! Ulan çıkmıyoz bile ne kadınım diyo bu "NAH!" Dedim ve el hareketi çektim. Beni duvarla arasına aldı ve "biraz sus bence yoksa ben susurucam" göz devirip "he he Keskin yaparsın! Neden senin gibi ökü-" dudaklarına susurmuştu beni. Bu beni ilk öpüşüydü. Şok olmuştum. Mıhlanmıştım. Ne itebiliyordum ne de karşılık verebiliyordum. Dudaklarimdan ayrılıp "Boynuz Recepinden ayrılıp benimle çıkar mısın Asum?" Bu soru beni ikinci şoka sokmuştu.
Eveeeeet. Asu ne cevabı vericek. Neler olucak acabaa???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
Teen Fiction3 kız çıkardığı kavgalar yüzünden okuldan atılır ve "Saygın Kolejine" giderler. Burada da kendileri gibi asi ve kavgacı erkek çetesi vardır..Bu hikâye onların komik ve eğlenceli kavgalarını anlatıyor...