Duru'nun Ağzından:
"Şaka mı bu?!"
Karşımdaki şeye şaşkınlık ve kızgınlık arası bakıyordum. Gökhan, bana alayla gülümseyip
"Seçim yapacaksın Duru."
"Gerizekalı! Birisi kardeşim! Birisi kalbim! Hangisinden vazgeçebilirim ki?!"
"Beni ilgilendirmez. Saat 12'ye kadar vaktin var. Eğer seçimini yapmazsan, ikisi de ölür."
"Ya-yalvarırım yapma! Be-beni öldür! Ama ama o-onlara do-doku-dokunma!"
"Farkettim de. Canın böyle daha çok yanacak. Ne güzel."
"Allah belanı versin pislik!"
"Aynen Duru. Aynen."
Gökhan odadan çıkınca Çığlık çığlığa ağlamaya başladım. Arkasından elime ne geçtiyse fırlattım. Bugün ellerimi bağlamamıştı. Sinirle ayağa kalktım ve saçlarımı çekiştirip sinirimi geçirmeye çalıştım. Ah! Delirecektim! İnsan bu kadar ikilemde kalır mıydı? Bir tarafta Çınar, bir tarafta Asu! Ben nasıl vazgeçerim onlardan! Kahretsin!
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Çınarın Ağzından:
Gözlerimi açtığımda sandalyeye bağlıydım. Ah! Bu aralar çok fazla bu şekilde uyanmıştım. Arkamda Asu'nun sesini duyunca irkildim."Lan! Neredeyiz biz! Çınar? Sen misin lan?"
"Benim Asu. Evet."
"Neredeyiz biz? Neden buradayız? Ne zaman geldik buraya? Kim getirdi? Sen en son Edanın yanındaydın onu sorguya Çekçektin, ben Toprakların yanındaydım. Nasıl geldik?"
" Babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi? Nereden bileyim Asu? He? Nereden bileyim aq?"
"Aağ! Çıldıracam beğ!"
______________________________________
Doruk'un Ağzından:
Odamda Duru'mun jiyafetibi kokluyordum. Ali odama dalıp"Doruk! Lan Doruk! Laaağğn! Lan Gerizekalı!"
"Ne var lan ne?!"
"Bırak şimdi Durunun kıyafetini kollamayı! Duru yaşıyor lan! Duru yaşıyormuş!"
"Lan!"
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Ateş'in Ağzından:
Yusuf , sağolsun sabahtan beri Durunun yerini araştırıyordu. Bizde sessizce Oturmuş haber bekliyorduk. Yusuf aniden böğürdü ve"Laan! Buldum! Yemin ediyorum buldum! Hay amına koyim! Vallaha buldum lan!"
"Yemin et!"
"Olum! Vallaha diyom lan! Vallaha buldum!"
"Neredeymiş lan neredeymiş?!"
"Ankara."
"Ho?"
"Ankara'daymış oğlum işte! Dağın başına götürmüş kızı manyak! Ama buldum lan! Kurtaracaz Duruyu!"
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Duru'nun Ağzından:
"Saat onikiye geldiği! Söyle bakalım? Çınar mı? Asu mu?""Allah belanı versin!"
"Cevabımı alamadım?"
"SEN!"
daha önceden cebine attığım cam kırığını hızla çıkarıp panikle Gökhana sapladım. Evden çıkarken bir bir odadan sesler geliyordu. Yaklaştım ve kapıyı açtım. Karşımda, sandalyede bağlı Çınar ve Asu duruyordu.
"Ç-ÇINAR!"
beni farketmemişti ve bağırmamla hışımla bana doğru döndü.
"DURU! HAYAL GÖRÜYORUM DİMİ? S-SEN HAYALSİN!"
"değilim sevgilim!"
Koşarak ellerini ve ayaklarını çözdüm. Sonra da Asuya döndüm v ellerini ayaklarını çözüp Çınara sarıldım. Ellerini yavaşça belime koydu ve beni kendine çekti. Kafasını boynuma gömüp derin bir nefes aldı. Boynunda ıslaklık hissedince afalladım. Ağlıyor muydu? Kavuşmuştuk! Kavuşmuştuk işte!
Şimdi siz diceniz ki ne kadar hızlı kavuştular? Merak etmeyin. İpne ablanızda fikir bitmez. Bir sonraki bölüm öyle şeyler olacak ki... Bana çok pis söveceksiniz. Daha uzun yazardım ama... Üşendim... Hadi kip bay aşklarımmm ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
Teen Fiction3 kız çıkardığı kavgalar yüzünden okuldan atılır ve "Saygın Kolejine" giderler. Burada da kendileri gibi asi ve kavgacı erkek çetesi vardır..Bu hikâye onların komik ve eğlenceli kavgalarını anlatıyor...