Multi: Yusuf *daha bu bölüm eklendi*❤
"Gördüm lan! Gördüm işte! Kanlı canlı gördüm! Acı vardı gözlerinde! Yaşıyordu! Ölmemişti! Yemin ederim ki gördüm!"
_-_-_-_-_______-_-_-_-_-____------____-_-_-_-
Çınar'ın Ağzından:
Yaşamak neydi? Sadece nefes almakmı? Eğer öyleyse şu an yaşıyordum. Peki ölüm neydi? Benim bedenim yaşarken, ruhum ölmüştü. Canlı canlı gömmüşlerdi beni. Yalpalayarak yolda yürüyordum. O sırada yolun ortasında yıldızlar gördüm. Yıldızlara doğru koşmaya başladım. O sırada yıldız aniden durdu.
"Manyak mısın kardeşim!?"
"Bırak! Yıldızlara gideceğim! Duru belki oradadır!"
"Kardeş yıldız dediğin şeyler araba farı!!"
"Bırak lan beni! Duruya gitcem ben!"
"YETER BEEEĞ!"
aniden yere itilmemle kafam kaldırım taşına çarptı. Yavaşça gözlerim kararıyordu. O sırada adamın sesini duydum"Siktir! Naptım lan ben?! Allah kahretsin!"
Arabaya bindi. Görüntüm bulanıklaşırken arabanın uzaklaştığını gördüm. Gözlerim kapanırken mırıldandım
"Bekle Duru. Geliyorum Aşkım..."❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Uyandığımda sandalyede bağlıydım. Karşımda bana alayla bakan bir çift mavi göz vardı. Sadece gözlerini görüyordum. Ellerimi hareket ettiremedim."Siktir!"
Tıslamamla kıkırdadı. Sonra bağırdı."Duruuğ! Hadi gel su getir arkadaşa!"
O sırada odanın kapısı açıldı. Yırtık pırtık kıyafetleri olan ve tişörtü kan lekelerine bulanmış bir Duru vardı karşımda. Yüzünde sayısız çizikler vardı. Görüntüsü dehşet vericiydi. Duru bana yaklaştı ve elindeki bardakta olan suyu içirdi. Gözlerime bakıyordu. Acı dolu bir şekilde...
"Çınar..."
"Duru..."
Birşey demeden geri çekildi. Yavaş yavaş arkasını dönmüş ve odadan çıkmıştı."DURU! SİKTİR DURU!"
Maskeli kişi alayla bana baktı ve aniden yüzüme yumruk attı. Sebepsiz yere gözlerim karardı ve bayıldım.
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Gözlerimi evimde açtım. Karşımda toprak ve Ateş vardı. İkiside korkarak bakıyordu."Nerede buldunuz beni?!"
"Evin kapısının önünde uyuyakalmışsın!"
"Siktir!!"
Tıslamamla irkildiler ve Ateş beni yatırmaya çalıştı.
"BIRAK LAN!"
"dur Çı-"
"LAN BIRAK! DURUYU GÖRDÜM ONUN YANINA GİTCEM!"
"Çınar saçmalama abi. Duru öl-"
"SUS! ÖLMEDİ LAN O! ÖLMEDİ!"
"KENDİNE GEL ÇINAR!"
"Ateş..."
"Kardeşim sakin ol. Sarhoştun. Halüsinasyon görmüşsün belli ki."
"Gördüm lan! Gördüm işte! Kanlı canlı gördüm! Acı vardı gözlerinde! Yaşıyordu! Ölmemişti! Yemin ederim ki gördüm!"
"Abi..."
"Sus! Yemin ederim gördüm! Ellerim bağlıydı! Ok Bu alıp gidemedim!"
Ateş kararsız gözlerle bana baktı ve sonunda
"Toprak! Kardeşim Asu ve Nefesi getir. Bide senin kuzenin İstanbul'a gelmişti değil mi?"
"Evet."
"Adı neydi?"
"Yusuf."
"Onu da çağır kardeşim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
Teen Fiction3 kız çıkardığı kavgalar yüzünden okuldan atılır ve "Saygın Kolejine" giderler. Burada da kendileri gibi asi ve kavgacı erkek çetesi vardır..Bu hikâye onların komik ve eğlenceli kavgalarını anlatıyor...