Nefesin ağzından (ilk oldu eheheh)
Boynuz Recaiye sarılmış Teen Wolfu izliyordum. Can sıkıntısından patlamak üzereydim. Duru da sinir topuydu anasını satiyim. Asu desen mal mal ergen gibi duygusal müzikler dinliyo Kıro kıro konuşuyo. En iyisi Toprağı arıyım. Buraya gelsinler. Evet evet. Kesinlikle böyle yapıyım. Telefonu hemen elime aldım. Ana ekranımdaki Ajdara öpücük attım ve rehbere girdim
Piçmen aranıyor....
"He yawrum"
Ne yavrunun aq! Ne ara yavrusu oldum bunun
"Pardon Ajdar Bey sizimi aradım. Ben aslında bi arkadaşı arıycaktim. Hayret ekrandada Piçmen yazıyor"
"Sen beni piçmen diye mi kaydettin?!?"
"Bı dakka Toprak, Ajdara konuşuyorum"
Hiiii Toprak mı
"Ayyyş çok çok çok özür dilerim Toprak hayvancazım. Şey bugün bize gelin oyun oynayalım"
"Kızlarla oyna"
"Heee demesi kolaydı Asu ergen ergen müzik dinleyip kıro kıro ko-"
Hemen ateşin sesini duydum "Asu orda mı hemen geliyorum!"
"Sen de Duruyla oyna"
"Duru ateş sıçıyo olum! Ona şaka yapsam ırzıma geçer o derece" hemen Çınar konuştu. Bu Ateşle Çınarı benim eniştem yapcem o kadar
"Nefes naptın da delirttin Duruyu?!"
"Yaw bişey yapmadım yaw siz gelin. Malın yanına gittiğimde sikecekmiş gibi bakıyo"
"Offf iyi tamam"
Dedikleri anda telefonu kapattım. Neee? Bana giriyo sonuçta fatura. Beş dakika sonra zil çaldı. Gelmişti daş çocuklarımız Toprak hariç hepsi yakışıklıydı -çarpıldı - üffff iyi ve en yakışıklıları bence Toprak. Çınar hemen içeri dalıp beni itti ve bağırarak "NERDE ŞU SPAYDİSİNİN PRENSESİİİ?" diye sorunca güldüm. Duru koşarak Çınarın boynuna atladı. Sonra da Çınar Durunun boynunu emmeye başladı ve sertçe ısırıyordu arada. Hepimiz trans halinde onlara bakıyorduk. Asu da Merdivenin başında mıhlanmış onlara bakıyordu. Duru da gülümsüyordu. Sabahtan beri ateş sıçan kız melek olmuştu. Çınar hâlâ yiyordu kardeşimin boynunu. "Bu mu Durunun ateş sıçan hâli?" Kulağıma fısıldayan Toprağa döndüm ve "Vallaha Toprak seni aramadan önce yanına gittim dört kutu dondurma yemiş hıyar bensiz! Bir kaşık alıyım mı dedim bana böğürerek 'SENİ SİKÖÖĞREM' dedi." Toprak piç smile yaparak onlara baktı ve "Aralarını yapmaya varmisin Çaylak?" "Varım Usta" keyifle sırıtarak kulağıma yaklaştı ve fısıldayarak "o zaman Duru ve Çınarı dikkatle izle Ajan Bok Çuvalı" diyince şok oldum. O bana bok çuvalı mı dedi? Hıh "izlerim Ajan boynuzlu Ejderha" sırıtması silindi ve homurdandi. Durulara döndüğümde ayrılmışlardı ve bize milkanın mor ineğini uçarken görmüş gibi tepkiyle bakıyorlardı.
*
*
*
*
*
"Hadi doğruluk mu cesaret mi mi oynuyalım" Toprağın dediğine hayvan gibi atlayıp "evet! Evet hadi evet!!!" Toprak bana öldürücü bakıp "evlenme teklifi etmedim. Doğruluk mu cesaret mi oynuyalım dedim sadece" herkes kıkırdayarak geldi ve oyuna başladık. Şişe ben ve Toprak arasında durdu. Toprağa kaşlarımla Duruyu işaret Edip 'cesaret de' diyerek ağzımı oynattım. Onaylarcasina başını salladı "D mi C mi?" Toprak hemen "C" diyince düşünürmüş gibi yapıp "Duruyla öpüş" Toprak bana mal gibi bakarken göz kırptım oyun olduğunu anlasın diye. Duruysa pörtlek gözleriyle bana bakıyordu. Toprak "peki Oksijen" dedi ve Duruyu kendine doğru yaklaştırdı. İyice yaklaştılar. Ayyy galiba öpüşcekler. Veeeee Çınar Toprağı Durudan uzaklaştırıp "saçmalamayın" hemen "iyi tamam. O zamaan.... Sokakta kafanda kırmızı tangayla twerk yap" herkes şok olmuştu. Hemen "HAYİR AJAN BOK ÇUVALI SAÇMALAMA!" Fısıldayarak "kimliğimi ifşa ettin piçmen" dedim fısıltı şeklindeki tıslamamla. Küsmüş gibi yapınca "nalet olsun peki"
*
*
Toprak yapmıştı. Ve herkes video çekip sosyal medyada paylaşmıştı. Şişe Toprak ve Çınar arasında durmuştu "D mi C mi" toprağın sorusuna Çınar "D olsun bakalım" Toprak sırıtarak "Aşık olduğun birisi varmı" Çınar gözlerini Duruya sabitledi ve "var... Ama emin diilim" biz Toprakla birbirimize bakıp piç smile yaptık. Duru salağı Çınarı nasıl fark etmiyordu. Bu sefer Duru ve benim aramda durdu. "D mi C mi?" Duru "D" düşündüm ve "içimizden biriyle yiyişcek olsan kimle yiyisirdin. Ha bu arada DUDAKTAN" Duru utançla "yanii heraldeee yani ne biliim heraldeee yan-" sinirle "söyle Duru kıvırma" Duru oflayarak "Çınar olurdu yani" Çınara gözüm kaydı. Heyecanlanmış görünüyordu. Toprağa işaret verip "ben mutfağa gidiyorum aşklarımmm" diyip Duruyu öpüp kalktım. Arkamdan da Toprak gelmişti "Ajan bok çuvalı artık bunları yiyiştirelim" sevinçle ellerimi çırpıp "eveettt böyle yiyişsinler garibanlar." Hemen içeri girdik. YESSS be! Toprak ve Çınar arasında durdu şişe "D, C?" Çınar artistliklrme "c ulan" Toprak piç smile yaparak "Duruyla iki dakika boyunca aralıksız öpüşün" ikisi de Toprağa şaşkınca baktılar. Ama Çınar heyecanlıydi. Yani belli oluyordu mutluluğu. "Evet hadiii sabah kadar sizi mi bekliyoruz?" Çınar tedirgince Duruya yaklaştı. Ellerini Durunun beline koyup Duruyu ayağa kaldırdı. Derin bir Nefes aldı ve dudaklarına yapısti. Oha be ne kadar da aç öpüşüyorlar köpekler sanki çölde su bulmuş gibi eheheh mükemmel Ajan Bok Çuvalı ve Ajan boynuzlu Ejderha
Çınarın ağzından
Öpüyordum. Çok sert öpüyordum. Çok mutluydum. Hayalimdi bu benim son üç gündür. Duru da karşılık vermeye başladı. Ağzını yavaşça aralayınca dilini dilime degdirdim. O sırada ilerde bize kırmızı gözlerle bakan bir adet Doruk gördüm öpüşümü derinleştirdim. Açlıkla öpüyordum. Hadi ben aşıktım. O niye böyle açlıkla öpüyordu? Tek isteğim bana aşık olmasıydı. Tek hayalimdi. Nefesi kesilince Nefesimi verdim. Yetmemiş olacakki ağzını daha da açtı. Ve ben dillerimizi gene değdirdim. Diklerimiz dans ediyordu. Mutluydum. Çok mutluydum. Bir dakika, Doruk ağlıyormuydu? Umrumda bile değil.Öperken saçlarını okşuyorum. Oda benim saçlarımı çekiyordu. Sonunda opuyordum onu.
Toprağın ağzından
BEN BİR MÜKEMMELİM! şu anda hâlâ yiyişiyorlar. Dört dakika oldu ama hâlâ yiyişiyorlar. Sonunda (!) Ayrıldı dudakları. Telefonu gözlerine sokup "dört dakika oldu. Artık dünya ahiret yengemin Duru YENGE" Duru hemen "ne saçmalıyosun be? Dingil!" Nefes hemen olaya el atıp "ohh oldu gülüm. Siz önce dört dakika hayvan gibi şaapın, sonra da benim piçmenime dingil diyin! Oldu gülüm! Ona sadece ben küfür ederim. Dimi tek kaşlı iguanam?" Dedi bana bakıp. Hayır, şu anda gözüme hiç tatlı gelmiyor tabikide hahaaha Nefes mı tatlı güldürmeyin aq! Çok çirkin (çarpıldı) yani tamam biraz güzel olabilir. Offf peki tamam en güzelleri bence Nefes. "Evet Ajan Bok Çuvalı" dediğimde gülümsedi. Duru ve Çınar aynı anda "BİZ ÇIKMIYORUZ!!" Nefes hemen "LAN KAFİRLER!!! NE DİYE DÖRT DAKKA ÖPÜŞTÜNÜZ O ZAMAN ALLAH'IN ENGELLİLERİ! KAFİR MİSİNİZ AMK!??" Vallaha Nefes coştu. Duru koltuğa oturdu ve "hadi oyuna devam" dedi. Hepimiz daire oluşturduk. Duru "ben bı tuvalete gidiyorum" Çınar da arkasından kalktı ve "bende şu içiyorum" deid ve gitti. Bı bokluk varda hadi hayırlısı. Laaan bu ateş Asunun omzuna filan dokunuyor aq! Kesin bunlarda olcek. Nihahaha!
Çınarın ağzından
"Noldu Duru niye geldik buraya?"
"Yaw benim bı fikrim var"
"Söyle"
"Şeyy...."
O konuşurken dudaklarına bakıyordum. Öpüştüğümüz için pespembeydi dudakları.
"Çınar?"
"Evet?"
"Diyorum ki Nefes ve Toprağı öpüştürelim"
"Haaaa. Bizde öpüşsek?" Lan bunu ben mi dedim. Ağzımdan kaçtı. Hasssktir. Duru cıklayınca sevincim kaçtı. Boynuna yaklaşıp öptüm. Dudaklarını ısırdı. Buda demek oluyor ki tahrik oluyor. Daha sert öptüm. Bu sefer koşarak mutfaktan çıktı. Biliyorum hoşuna gidiyordu. Onların yanına gittim. Tam da istediğim gibi. Şişe Nefes ve Duru arasında durdu. Duru dudaklarını yaladı. Aklıma öpüştüğümde dilimi dudaklarının üstünde gezdirdigim gelince sırıttım. "D mi C mi?" Maalesef tam da istediğim gibi değil. Çünkü Nefes Duruya soruyorum iş. Yani bu tur öpüstüremicez onları. "D" dedi Duru. Nefes meraklı bir şekilde "Çınarla öpüşürken ne hissettin?" Can alıcı soru işte buydu. Duru yere bakarak "tuhaf bı şekilde.... Huzurlu" İşte bu laf beni rahatlattı. Duru'm huzurlu hissetmişti onu öpünce. Artık seni hiç bırakmıycam. Ve tek huzurun ben olmak için elimden geleni yapıcam....
*
*
*
Nihayet şişe Toprak ve Duru arasında durmuştu. "D mi C mi?" Toprak artistce "c" dedi. Duru piç smile yaparak "Nefesle 3 dakika öpüş. Hemde aralıksız" Toprak hemen "Ajan Bok Çuvalı?" Nefes "hı?" Toprak tedirgince "yapalım mı?" Nefes gözlerini kırpıştırıp ayağa kalktı. Toprak yutkunmuştu. A
Nefesin ağzından
Ohaaa ademelmasına bak! Yukarı aşağı gitti. Ayy köprücük kemiğine bak! Yaw ama benim ademelmasına ve köprücük kemiğine zaafım var. Toprak yutkundu ve ademelması aşağı yukarı hareket etti. Ben de yutkundum. Yaklaştık ve anında dudaklarıma yapıştı. Ben daha karşılık veremiyordum. Dudağımı isirinca karşılık vermeye çalıştım. Dudaklarımız ayrıldığında koşarak evden çıktım. Nereye gidecektim? Ve en önemlisi döndüğümde artık Toprakla nasıl konuşacaktım? Ne diyecektim? Ajan Boynuzlu Ejderhamı yoksa Aşkım mı? Bilmiyordum.. biz onunla insan gibi bile konuşmamıştık. Aptal Nefes ! Nasıl öpersin onu! Aptalım aptalım aptalım!!!
Gazamız mübarek olsun. Kızlarımız bu aşka kapılıyorlar. Sizce Nefes Toprağı mı seçsin, yoksa Aliyimialac bir karakterimiz var. İsmi Eren. Hani şu fotoğraf vakasında ki çocukEren Erez : Duruya platonik aşıktı. Sonradan kanka oldular. Artık Duruyu kardeşi olarak görüyor. Nefesle çok samimiler. Asuyla da iyi anlaşırlar. Nefesten beşyüz kat daha şebek. Boş zamanlarında boks yapıyor. Ultra meteor bir genç. Duruların okuluna gidince Edanın kölesi Sude onun başına bela olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
Teen Fiction3 kız çıkardığı kavgalar yüzünden okuldan atılır ve "Saygın Kolejine" giderler. Burada da kendileri gibi asi ve kavgacı erkek çetesi vardır..Bu hikâye onların komik ve eğlenceli kavgalarını anlatıyor...