Rezaletten sonra nihayet insan gibi oturup konuşmaya başladık. "Kim bu kız?" Asunun sorusuyla hepimiz Erene baktık. "Ne biliyonuz belki erkek" hepimiz toprağa sikici bakışlar
Yollayıp susturduk. "Cemre" hemen atlayıp "biliydim be! O zaman çöpçatanlık. O zaman renk! O zaman dans!" İşaret parmağımı kaldırıp bağırırken bu sefer bana 'sen hangi günahın bedelisin?' bakışları atıyorlardı. Ateş tek kaşını kaldırıp "nasıl tavlıycan?" Eren dudaklarını büzüp "düşünmedim. Siz de bişeyler düşünün" yaklaşık on onbeş dakka susup düşündük. Toprak böğürerek "buldum!!! Plan is coming!!" Hepimiz ona baktık. "Bakın şimdi ............"
🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉
Toprağın planını uygulamaya başladık. Ben Cemrenin yanına gidip "meraba yen- ay yani şey. Meraba Cemre. Ben Duru. Nasılsın?" Bana tatlı tatlı bakıp "iyiyim teşekkürler" onun koluna girip sıradan kaldırdım ve "ahh, hadi ama. Gel bizim kızların yanına gidelim. Gördüğüm kadarıyla daha kimseyi tanımıyorsun. Hem biraz okulu da gezdiririz sana." Cemre ayağa kalkıp "peki. Çok saol." Kızların yanına gittik. Okulu gezdirmeye başladık "bak burası okulumuzun kantini" Asunun dediği şeyin üstüne Nefes "Hadi canım. Kız görmüyodu iyiki söyledin" nefese öldürücü bakışlar yollayıp spor salonuna indik. Ssu, ben ve Nefes geri çekilip "geçsene" dedik. Cemre içeri girer girmez kapıyı üstüne kapatıp kilitledik. "Kızlar açın şu kapıyı lütfen! Abim ağzıma sıçar açın şu kapıyı!!!" Onu tinlamayip üst kata çıktık. Toprakların yanına gittik. Toprak hemen "planı uyuladinizmi?" Evet anlamında başımızı salladık. Çınar bize bakıp "işe yarar mı dersiniz?" Toprak hemen araya girip "yarar. Yaramak zorunda. Yoksa Eren beni Silivri'de" Ateş Toprağın kafasına geçirip "bilmem farkında mısın ama okuldaki karizman yerle bir oldu" dedi. Toprak kafasını kaşıyıp "neden ki?" Nefes hemen "gerizekalı kantinde masanın üstünde twerk yaptın ya" Çınar bana bakıp sırıtarak "Durunun tostu Ahmet hocanın kafasına bulaştı" hepimiz kahkaha atmaya başladık.
Erenin Ağzından
Eğer bu plan işe yaramazsa Toprağın benden çekeceği var. Cemreyi içeriye hayvan gibi tıktıklarında Cemre anabacı sövmeye başladı. "Offf!" Dedi ve arkasını döndü. Beni görünce "senin b-urda n-ne işin var?" Ona yaklaşıp "ilk görüşte aşka inanır mısın?" Direk cevap verdi "hayır" bozulsamda bozuntuya vermeden devam ettim "çok güzelsin. Ben sana ilk bakışta aşık oldum. Benimle çıkar mısın?" Bön bön suratıma bakarken "n-ne c-ciddimisin?" Ona bakıp tebessüm ederek "hiç olmadığım kadar" "şey bilmem. Galiba bende senden hoşlanıyorum" ona sıkı sıkı sarıldım ve "hiç üzmüycem seni hiç" dedim. Kollarını çekingence boynuma doladı. Kokusu lavanta gibiydi. Annemin kokusuna benziyordu. İçime içime çektim kokusunu. "CEMREEE!!!!"diye birinin böğürmesiyle Cemre "hiiiğ! Abim geldi. Sıçtık. Eren saklan. Saklan çabuk saklan!" İşte şimdi ciddi anlamda sıçtık.
Eren gerçekten sıçtı bu sefer. Sizce Emre, Eren ve Cemreyi görücek mi? Eğer görürse napacak?
Ay law yu okuyucularım😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
Teen Fiction3 kız çıkardığı kavgalar yüzünden okuldan atılır ve "Saygın Kolejine" giderler. Burada da kendileri gibi asi ve kavgacı erkek çetesi vardır..Bu hikâye onların komik ve eğlenceli kavgalarını anlatıyor...