"biter dedim biter dedim... Doymadınız amk! DOYMADINIZ!
-Duru "
✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌
Asu'nun Ağzından:
Oflayarak arkama yaslandım. Gerizekalı Burak haketmişti. Ben o kızın yerinde olsaydım şişeyi götüne sokardım ama kız insaflıymış işte.. Sonunda araba durduğunda indim ve eve doğru yürüdüm. Anında Ateş de yanıma gelip elimi tuttu. Yüzümde aptal bir gülümseme belirirken kafamı yere eğerek yürüdüm. Duru bizden önce evin kapısının oraya varmıştı. Çınar da onun yanındaydı. Nefes ve Topraksa mal mal atışıyorlardı.
"Ya Toprak ne demek bütün erkek takipçilerini engelle?! Mal mısın sen çocuğum!"
"Engelliyceksin kızım! Onlar kim köpek benim sevgilimin fotoğraflarına 'ay çok gozolsooon' yazarlar lan!"
"Toprak beni delirtme! Olum sana da kaç sürtük 'iy sin ni yikişiklisiiiin!' yazıyo ama!!"
"Engelle desen hepsini engellerim kızım"
"Engelle lan! Hadi engelle!"
"Ben başka şekilde de başımın bağlı olduğunu onlara belli edebilirim"
"Nasılmış?"
"Böyle"
Dedi ve deri ceketinin cebinden telefonu çıkardı. Galiba selfi çekicekti. Aniden Nefesin dudaklarına yapıştı ve fotoğrafı çekti. Nefesten ayrıldığında Toprak dudaklarını yalayıp
"Rujun neli? Karpuzlu mu yoksa ahududulumu?"
"Ahududu"
Dedi Nefes utana sıkıla. O sırada kulağımın dibinde sıcak bi nefes hissettim. Dudakları kulağımın arkasına değiyordu.
"Senin rujun neli?"
Kızardığımı hissederken utana sıkıla
"K-kavun"
Benimkisinin aksine çok azgın bir sesle
"Hmm kavun ha? Canım çekti."
"A-ama Ateş o-olmaz"
"Olur olur"
"Ateş olmaz dedim sa-"
Cümlemi bitirmeden Ateş beni öpmeye başladı ve aniden kafasına gelen ayakkabılar inleyerek başını tuttu ve benden ayrıldı.
"Noluyo lan!"
Kafamı çevirdiğimde ayağındaki botun takı olmayan bi Duru gördüm. Sinirle.Ateşe ve bana bakıyordu. Çınar da kahkaha atıyordu. Zaten Nefes ve Toprak anırıyordu. Duru sinirle
"İsterseniz kapının önünde sikişin! Biz rahatsız etmeyelim"
Ateş oflayarak kafasını ovuşturdu ve kaşlarını çattı.
"Zaten ettin edeceğin kadar daha napabilirsin?!"
"Sus lan! Versene kız sende şu boktan kapının anahtarını! Sizin yüzünüzden kapıda ayakta kaldık! İki saattir aşk dolu sevişmenizi seyrediyoruz. Biter dedim biter dedim... Doymadınız amk! DOYMADINIZ!!! SÖMÜRDÜN LAN KIZIN DUDAKLARINI!!"
Burak sinirle bana ve Ateşe
"Şişmiş baksana dudakları. Artık heralde nasıl şehvetle öpüşmüşlerse!"
"Öf Burak aman beeee!"
Dedim ve çantamdan çıkardığım anahtarı Durunun kafasına attım.
"Ebenin dölleriyle çiftleşip yeni döller yapıp sana yediriyim Asu!"
Şok içinde ona baktım. Sadece ben değil. Hepimiz şok içinde ona baktık. Oysa umursamazca kapıyı açtı ve anahtarı kasenin içine fırlatıp elindeki çantayı da yere savurdu. Sonra kendini koltuğa attı. Çınar gülerek ona baktı ve oda kendini Durunun yanına attı. Hepimiz oturduğumuzda Durunun telefonu çaldı. Duru telefona bakıp
"Hassiktir!"
"Noldu?"
Çınarın bu tavrına karşı gözlerimi devirdim. Aptal aşık. Benim mal kankam da ona boş değildi tabikisi. Ben de Abdulrecepsem bu ikisini ayarlarım.
Sen Şakir diilmiydin laaa?
Evet. Evet ben Şakir Abdulrecepim. İki adım var.
Dikkat taş yağacak arkadaşlar.
Sus be! Duru korkuyla
"Anam arıyo!"
"Eee açsana"
"Mal ben anamı bi haftadır aramıyom unuttum ben onu hiç aramadım!"
Nefes ve ben aynı anda
"HASSİKTİR!!"
Sıçtık....Yavrularım sizi çok ötesi çokunda çoku seviyorum 💓 mucklarımı gönderiyorum😘
❤ÖPÜLDÜNÜZZZ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
Teen Fiction3 kız çıkardığı kavgalar yüzünden okuldan atılır ve "Saygın Kolejine" giderler. Burada da kendileri gibi asi ve kavgacı erkek çetesi vardır..Bu hikâye onların komik ve eğlenceli kavgalarını anlatıyor...