Aşık Mı Oldun???

5.4K 259 18
                                    

Multi: Eren
################################
Nefesin Ağzından
Ay çişi gelmişmiş! Bende güzel bişey dicek sandım. Arizona kertenkelesi. Boklu. Buzağ ve İneğin çiftleşmesinden olan zebra kılıklı orangutan. Yakışıklı orangutan!!! Töbesteyşın yaa! Ayy ben şimdi onu tahrik mi ettim? Malım. Cidden malım.
+ Yeni mi anladın canım
- İç ses kes.
+ Dik.
- Yırt
+ Parçala
- Sök
+ Dağıt
- SİK!! ALLAM YAREPPİM YAA!
+ SOK! TÖVBESTEYŞIN YAA!
İç sesle kavga mı bitirip lavaboya gittim. Tipime baktım. Lan bu benim bu tipimle tiksinmeden nasıl öptü yaa. Upps o beni öpmedi tabikide çikolatayı temizledi. Yok canım. Hiç heyecanlanırmıyım. Oğlum o diilde tipim deli sikmiş gibi bu çocuk nasıl öptü beni yaaa. Neyse canım. Ayyy öptü beni dimiii? Kendine gel Nefes. Aklını kullan.
+ Canım sende ondan varmıydı?
- neyden?
+ AKILDAN BAHSEDİYORUM!!
- İç ses seni en sonunda kendime vurmaya başlıycam seninde canın acıycak.
+ VUR BANAAA! VUR VUR VUR!
- Seviyom lan seni gavat.
+ Bende seni Seviyom kız oruspu.
- Benim kadar sevemezsin sürtüğüm benim
- asıl sen benim kadar sevemezsin Irıspım benim.
+ SÜRTÜĞÜM!
- IRISPIM!!!
Ve o sırada konuşmamızda beyin de dahil oldu
# SİKECEM HAAAA! YETHER AMINA KOYUM KURTARIN BENİ BUNLARDAN!!
İç ses ve ben aynı anda "PARTİ HARDD!"
# Allah'ım n'olurdu ben Duru veya Asu gibi bir kızın beyni olsaydım?
Durunun Ağzından
Erene bütün gıybetleri anlatırken ağzı tamamen "O" şeklini almıştı. Arada hep 'oha! Çuş! Yuh! Yok artık!' diyordu. Bütün olayları anlatınca "babaannenin puantiyeli donu!" Kaşlarımı çatıp "lan sokuk! O söz benim sözüm! Bidaha sakın söyleme!" Korkarak "tamam apla büyüksün" diyince kahkaha atıp koluna yapmıştım ve "yürü aşkem kıskandırak şu gereksiz Doruk ve Çınar aşkemi" dedim. Ve onu sürüklemeye başladım. Aşağı inince Doruğu çok sinirli gördüm. Çınarsa sırıtıyordu. O sırada merdivenleri hayvan gibi inen bir adet Ali gördüm. Neden üst kata çıkmıştı ki? Sonrada ardından inen Toprak. Tabiya Nefes üst kattaydı. Ardından Nefes inip Topraga sarıldı. Sarıldı Toprağa? Oha la. Toprağa sarıldı. Acaba sevgililermi? Ayyy ne güzel olur. Toprak ne mi yaptı? Nefese sırıttı ve yanağını öptü. Ali sinirle "abi ben gidiyorum" Nefes hemen "siktirol git" dedi. Ali sinirle evden çıktı. Sonra ben Çınarın üstüne atlayıp "Spaydimmm" gülümsedi ve "prensesiiim". Benimde yüzümde tatlı bı gülümseme oluştu. Sonra Erenin yanına gittim ve kızlara gülümsedim. Erenin ensesine sert bir şaplak attığımda "Hayfan! Hayfan gibi şaapıyon ya! Ona 'spoydooom' bana şaplak" Doruğa döndüğümde gözlerinin dolduğunu gördüm. Ahhh. Niye kıyamıyorum yaa! Yanına gidip elimi omzuna koydum ve "naber Doruk?" Gülümsedi ve elimi tutup öptü ve "iyiyim Durum. Pardon yani Duru." Çınar, Eren ve kızlar bana öldürücü bakarken bende onlara aldırış etmemeye çalıştım. Çınar hayvan gibi beni kendine çekince yanına düşünce "popişiiim!" Hepsi anırırken Doruk da sadece hafif kıkırdıyordu. "Hayfan gibi şaapıyonuz kankiler" diyerek hepsini ittirip yanıma geldi ve "erkekin geldi Durumm!" Dedi ve beni kucağına almaya çalıştı. Bakın çalıştı diyorum çünkü Çınar Erene izin vermedi. "Erkekiiim kurtar beni bu canilerden!" Doruk ve Çınarın çenesi kasılmıştı. Eren onlara bakıp sahte bı gülümsemeyle "Vallaha Durum seni kurtarmak isterdim ama erkekin canına susamadı"
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
"Bence bu kış uykusuna yattı"
"olum sus lan duyarsa siker belanı" "napıyım kızım iki saattir dürtüyom yok uyanmıyo"
"lan çekilin kızın etrafından"
"Çınar, abicim uyanmıyo biz napak?"
"Lan rahat bırakın kızı!!!"
Aslanım beee. Nasıl beni koruyor
"Çınar ama iki saattir kalkmıyo"
Irıspı ASUUU
"Asu insan gibi uyandırmayı deneyin kızı"
"Öfff Çınar çok zekisin yaaa. Lan olum tam yarım saattir uyandırmaya çalıştık"
Irıspı Ateş. Bak bak Asuyu nasıl koruyo. Piçmen.
"LAN YETER GİDİN Bİ KIZ RAHAT RAHAT UYUSUN KONUŞUP DURMAYIN KIZ UYANICAK"
evet üstün zeka çınar 'konuşmayın kız uyancak' derken bağırdı.
"Eeehh! Yether be!" Diye cırlayıp  kalktım. Hepsi korkakça bana bakıyordu. "Sikecem hepinizi o olcak ya Ne var neee!" Hepsi hâlâ konuşmuyodu. Sinirle ayağa kalkıp "kış uykusuna yattım öyle mi Ateş!!" Dedim ve üstüne yürümeye başladım. Asu onun önüne geçip "sevgilime vurmak için beni ezmen gerek" dedi. "HÖÖÖNK????" Dedik hep birlikte koro halinde. "Babaannenin paçalı donu!" Hemen erene dönüp yerdeki terliği poposuna fırlattım ve "O BENİM SÖZÜM!!!"  Dedim. Sonra Asuya dönüp "Sevgilimisiniz Gııız?" Utangangaçça gülüp başını salladı "AHEY AHEY AHEEEEY!!! DUYSUN HERKES METEOR ENİŞTEM OLDU LEYYYN" diyip kıvırmaya başladım. Nefes hemen yanıma geldi ve şarkı söylemeye başladı "Alleki bum bum bum. Dün akşam osturdum. Yatağı kokuttum. Annemi kor-" Asu oflayarak "iğrençsiniz yaa" dedi ve dışarı çıktı. Sonra da Ateş dışarı çıktı. Toprak Nefese bakıp "Nefes?" "Toprak?" "Nefes?" "Toprak?" "Nefes?" "Toprak?" "Ne-" sinirle "LAN YETHER AMINA KOYUM YETHER NEFES TOPRAK NEFES TOPRAK! NOLUYO AMK?!" Çınar beni onaylayan mırıltılar çıkartırken Toprak "Nefes?" "Toprak?" "Nefe-" çınar hemen "abi yeter artık sinirlenmeye başlıyorum". Toprak bizi umursamadan "benimle çı?" Çınarla aynı anda "NEEEEEEEE?????" dedik. Sonra ben Yatağımın üstüne çıkıp "ALLEKTA MOVİK MOVİK! ULAN İKİ DANE DAŞ ENİŞTEM VAR ULEEEEEYYYYYN" diyip çınarın sırtına atladım. Hayvancıl sesler çıkartırken Toprak bağırarak "Lan mallar öyle bişey demedim Benimle dışarı cikarmisin dicektim özürlüler!" Çınarın sırtından inip Toprağın üstüne atladım. Beni kaldırmaya Çalışıyorlardı. Ama becerememişlerdi. Toprağın saçına yapışmıştım. "Lan gavat bir baştan sölemiyon o kadar sevindim gavat piç  panda suratlı amip!!!" Dedim ve saçını çekmeye devam ettim. Sonunda beni kaldırmayı başarmışlardı. Toprağa dönüp "kusura bakma aşkem bı anda sinirlendim" dedim ev yanaklarını sıkmaya başladım. "Affettim bebekom. Ama canım çok acıdı yaaa" kafasını ovuşturup "özür dilerim kankeyto vla çok sinirlendim o yüzden yaptım" "peki bebekom" Nefes sırıtarak "iyi yaptın kız" Toprak Nefesi çekiştirerek dışarı çıkardı. Çınar bana yaklaşıp saçımı kulağımın arkasına attı ve "hazırlan. Okula geç kaldık barı şimdi yetiselim" onu onaylayıp postaladim. Altıma siyah deri etek, üstüne mor tişört, siyah deri mont ve nikelerimi giydim. Etek baya kısaydı ama neyse. Aşağı indiğimde çınar kaşlarını çattı.
🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉
Çınar habire eteğiki eleştirip durmuştu. Hoca tahtanın önüne geçip "çocuklar yeni arkadaşlarınız geldi." Dedi ve iki çocuk gösterdi. Biri kız diğeri erkek. "Bu arkadaşınız Cemre. Bu da Emre" dedi. Emre denilen çocuk gözlerimi sıralarda gezdirdi. Benimle göz göze gelince gülümsedi. Bende gülümsedim. Eren gözleri pörtlek kıza bakıyordu. Nutku tutulmuş gibiydi. Kızda Erene aynı şekilde bakıyordu. Teneffüste hepimiz kantinde indik. Eren hemen. "Yavrularım aşık oldum!!" Asu suyu Nefesin yüzüne püskürttü. Nefes anabacı sövmeye başladı. Benim yediğim tost boğazıma durdu. Çınar hayvan gibi sırtıma vurdu. Ağzımdan çıkan lokma kantinde hepimize artistlik yapan kel hocanın kafasına bulaştı. Ateş elindeki kahveyi yanlışlıkla kendi üstüne döktü yandım yandım diye bağırmaya başladı. Toprak masanın üstüne çıkıp twerk yapmaya başladı. Ve hepimiz rezil olduk.
😂Toprak gene kendini belli etmiş. Acaba Eren kime aşık oldu. Zaten cevabı çok belli😂😂😂 Neyse çıtırlarııım. Sizi çooooq seviyorum bebekolarım benim💓💓 benim yeni yazmaya başladığım bı hikayem daha var onunda okuyup votelerseniz çok mutlu olurum. İsmi "savaş mı barış mı" elveda çıtırlarııım.

Deli DoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin