Çınar'dan:
"Ya bırakın! Ben Çınar kuşumu görücem taam mı! Ya bi giitt! Ben Çınar kuşumu görücem giiiit! Uf hepinizden nefffret ediyorum biçızlaaar!"Gözlerimi lanet cırtlak bir sesle açtım. Yavaşça hücredeki banktan kalktım ve karşımda Elçini gördüm. Ne tarafa doğru siktir olunup gidiliyordu aq?!?!
Ulan bu spastiğin burda ne işi var?!Bölüm sonu
Şaka lan şaka kızmayın djsnsns
Elçin hemen parmaklıklara yaklaşıp
"Hiii Çınaaaar! Noldu ya sanaa!"
"Heh! Tiki kızımız da geldi tam oldu lan!"
Dedim ve gözlerimi devirdim. Bu kız ne ara Amerika'dan dönmüştü be?!
"Ya Çınar! Sen kim köpek bana böyle dersin bee! Ben senin için kankam Jekin köpük partisine gitmedim taam mı?! Sırf senin için ayşoşumla gizoşumla Aydıncığıma gidip saçlarımı boyatmadım tamam mı?! Heketmedim ben bunları taam mı!"
Cırtlak sesiyle yüzümü buruşturdum. Öf ki ne öf lan! Bu ne şans arkadaş! Ben hapise düşeyim, Duru'm beni unutsun, Doruğa aşık olsun yine, bide üstüne bu yılki mal gelsin! Ulan bendeki şans kuşta olsa uçak çarpardı be!
"Yha sen beni duyuyomusuuun!"
"He ne geldik mi?"
"Heee geldik. Beni dinle bir daha böyle yapma hep beni dinle taam mı?!"
"hı hı"
"Taam mi dedim?!"
"HIII TAAM TAAAM!"
sinirle bağırdım. Zaten her şey üst üste gelmişti. Bir de şu ergen beni çileden çıkarıyordu!
"Ya ne bağırıyon be! Korkuyorum taam mı bidaa bağırma!"
"Taaaaaaaam canım taaaam!"
"Ayyy sana ne kadar yakıştı ya taam demek"
"Elçin Allah aşkına Amerikaya geri git. Nolur git. Lütfen git. Hadi git. Bilet paranı da Toprak ödesin bak ben derim ona. Yeter ki git. Nolur git. Hadi git."
"Aaaa! Gitmiyom ve! Ben artık buraya taşındım taaam mıı!"
"Salak mısın?"
Bu soruyu ciddi ciddi sormuştum. Ama o boş boş bakıp
"Bilmem... Iı! Lan! Sen bana salak diyemezsin taaam mı!"
"Taam değil! Allah'ım bütün mallar beni buluyor ya!"
"Ben mal değilim taam mı?!"
"Elçin. Kuzenimsin diye bağırmıyom. Bak sinirlendirme beni. Şimdi sie!"
"Aaa! Seni Figoş teyzeme diceeem!
Annem. Annem? Annem?! Ulan anam bilmiyo! Anam bilmiyo aq hapiste olduğumu! Ulan kadın zaten hasta, birde bunu öğrenirse... ULAN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
Teen Fiction3 kız çıkardığı kavgalar yüzünden okuldan atılır ve "Saygın Kolejine" giderler. Burada da kendileri gibi asi ve kavgacı erkek çetesi vardır..Bu hikâye onların komik ve eğlenceli kavgalarını anlatıyor...