3✔

5.7K 306 7
                                    

3.

1/2

In #198 Tinerfictie terwijl dit boek pas 3 dagen op wattpad staat 😍

Happyyy , thankyouuuu xx

-

'Leuk om te weten dat je interesse hebt. Kom morgen om 13:00 naar Cafè Bloemtuin'

-

12:57:

Optijd stond ik voor het cafe dat ze hebben genoemd. Ik heb verder geen enkel ander iets toegestuurd gekregen, dus het is -denk ik, gewoon werk dat in het café verricht moet worden. Met deze gedachten zet ik mijn hand op de deurklink waarna ik de deur open. Een luide bel klinkt er meteen door het café waardoor de barman opkijkt.

Zijn hand steekt hij uit, en even weet ik niet of hij het tegen mij heeft. Automatisch draai ik me om, om te kijken of hij het wel echt tegen mij heeft. Ik draai me alweer om naar hem als ik niemand zie. Hij heeft het tegen mij. Ik volg mijn weg. Hij wend zijn blik op het moment dat ik bij hem sta om duidelijk iets te pakken. In plaats van papieren, wat ik dus in mijn hoofd heb krijg ik een schoenendoos voor mijn neus die hij na enkele secondes meer naar mij toe schuift als hij merkt dat ik maar blijf staren naar het doos."Café Dubai, afleveren bij iemand met een rode pet." zijn zijn enige woorden.

Als ik alweer voor het andere café sta, stap ik dit keer snel binnen. Het gezellige sfeer komt mij meteen tegemoet. Dit café is honderd procent veel leuker dan de ander.

Mijn blik glijd over de mensen die hier zijn. Het is hier ook véél drukker, dan op het andere café. Mijn blik blijft haken op iemand met een rode pet waarover de barman het heeft moeten hebben.

De man kijkt op, op het moment dat ik bij hem sta en ik zie dat hij rond de veertig is. Zijn blik gaat naar de doos dat ik vast heb, en daarna naar mijn gezicht. "Super"

Hij neemt de doos aan en schuift dan een envelop naar mij toe, die ik meteen op pak. In het envelop moeten wel de dingen staan die ik nodig heb.

Pistolen & Rozen |||Voltooid|||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu