His Mess: 9 | Matthew

2.3K 96 15
                                    

"Kom op, je kunt het

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Kom op, je kunt het." Zeg ik.

Ik pak Sienna haar handen vast en duw mezelf iets van de boot. Sienna zit met haar onderbenen in het water en ze kijkt mij aan.

"Matthew ook al zitten er hier geen, ik vind het echt heel eng." Fluistert Sienna.

"Sla anders je armen om mijn nek?" Zeg ik.

Sienna bijt op haar lip en ze pakt de randen van het platform vast. Ik glimlach naar haar als ze zich in het water laat zakken en haar armen om mij heen slaat.

Ik zet mij af en we drijven een stukje weg. Sienna heeft haar ogen dicht en haar benen om mijn middel geslagen.

"Sienna doe je ogen eens open." Fluister ik.

"Niet totdat ik weer op de boord zit." Protesteert Sienna.

"Please?"

"Nee!"

"Sienna als je je angsten niet onder ogen ziet zal je ze nooit overwinnen."

Sienna haar oogleden trillen even voordat ze ze langzaam opendoet.

"Kijk zo moeilijk was het niet." Grijns ik.

Sienna rolt met haar ogen en ze laat mij los. Ze zwemt een stukje van mij vandaan en ik volg haar. Ze lacht even voordat ze kopje onder gaat en even later weer omhoog komt.

Ik zwem naar haar toe en Sienna draait zich om. Ik pak haar vast bij haar middel waardoor ze haar armen om mijn nek slaat. Ik voel haar adem over mijn gezicht strijken en zie een paar vissersboten de lagune in draaien.

Ik kreun van frustratie en til haar vanuit het water het platform op. Ik hijs mezelf er achteraan voordat ze doorheeft wat ik zag. Sienna kijkt verbaasd als ze omhoog krabbelt en haar ogen volgen mijn blik.

Ik hoor haar zuchten en besluit maar handdoeken te pakken.

"Dus... waar wil je nu heen gaan?" Vraagt Sienna.

Ze veegt het water van haar gezicht af voordat ze mij aankijkt. Ik hang de handdoek om mijn nek en haal mijn schouders op.

"We kunnen even eten, ik heb fruit meegenomen." Zeg ik. Sienna klinkt en stapt het dek op. Ik volg haar als we in de kajuit stappen.

Sienna opent de tas die ik had meegenomen en haalt er een meloen uit.

"Dit?" Vraagt ze.

Ik knik en pak voor haar een mes. Ik ga achter Sienna staan en leg het mes voor haar neer terwijl mijn hand op haar heup ligt. Een rilling gaat over haar lichaam als ze het mes pakt en de meloen snijdt. Ik breng mijn mond naar haar oor.

"Ik ben boven."

Sienna slikt hoorbaar en knikt.

Paar minuten later komt Sienna met de halve stukken en twee lepels naast mij zitten. Ze heeft de pitten eruit gehaald waardoor we het alleen nog hoeven te lepelen.

"Zullen we hier overnachten? We hebben een bed aan boord." Zeg ik als ik een stuk meloen heb weggeslikt.

Sienna neemt een hap. "Wat moet ik me daar bij voorstellen?"

Ik grijns. "Ik laat je het vanavond wel zien."

~*~

Ik laat het anker zakken in de haven en geef een sein door dat we nog blijven slapen aan de haven beheerders voordat ik de kajuit in ga. Ik doe de deur dicht en op slot en draai me dan om naar Sienna die een boek aan het lezen is.

Omdat het dus een mix is tussen een zeilboot en een jacht is hij van binnen best ruim.

"Dus ik ga je die magische slaapplek laten zien." Zeg ik.

Sienn kijkt op en legt het boek weg. "Oh want dat is zo bijzonder?" Vraagt ze.

"Yes."

Ik loop door de kajuit en schuif de boekenkast die daar staat aan de kant. Als een schuifdeur.

"Tada."

Een klein tweepersoonsbed wordt zichtbaar en Sienna grinnikt. "Applaus voor je Harry Potter kunsten, wanneer ga je naar Zweinstein?"

Ik rol met mijn ogen en kijk hoe ze op bed kruipt. Ze heeft nog shorts en een bikini top aan. En ja... daar komen haar sensuele rondingen iets TE goed in uit.

Sienna gaat liggen op bed en stretcht zich uit. Ik kom er bij zitten en duw een kussen in haar gezicht.

Sienna lacht en duwt het gezicht terug naar mijn gezicht en komt overeind. Ik probeer terug te worstelen maar Sienna haar lach is te mooi. Ik pak haar polsen vast en duw haar naar achteren. Lachend ligt ze onder mij en ik moet ook lachen.

"Wil je me dood hebben ofzo?" Vraagt Sienna.

"Misschien, kan ik je gelijk aan de haaien voeren." Grijns ik.

Sienna rolt met haar ogen en slaat haar armen om mijn nek. Ik leun boven haar.

"Jij zou zoiets nooit doen." Fluistert Sienna.

Ze streelt de haartjes in mijn nek en kijkt mij aan. Ik glimlach en buig naar beneden om zachtjes mijn lippen op de hare te drukken. Sienna glimlacht en pakt mijn schouders vast. Ik probeer haar niet te pletten onder mijn gewicht.

Sienna duwt me echter naar achteren en het matras in. Onze lippen zijn even gescheiden maar al snel zit ze op mijn schoot en kust me opnieuw. Ik laat mijn ene hand op haar blote rug en met de andere pak ik haar bovenbeen vast.

Ik kantel haar hoofd om de kus te verdiepen. Ik voel haar hand over mijn shirt gaan en uiteindelijk onder mijn shirt. Haar vingers volgen de spieren die aanspannen door haar aanraking en een zachte kreun verlaat mijn lippen en wordt opgeslokt door Sienna.

Ik draai ons om en kus haar met hoge urgentie. Maar als ineens buiten een boot de claxon laat afgaan schrik ik. Ik schiet overeind waardoor ik mijn hoofd tegen het plafond knalt.

"Gaat het?" Vraagt Sienna. Ze reikt naar de plek waar ik tegen ben geknald en raakt het aan.

Ik grinnik. "Ja het gaat."

Sienna komt overeind en drukt een kus op mijn wang.

"Mooi."

Hoofdpijn

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hoofdpijn. Doei.

His MessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu