His Mess: 4 | Matthew

2.5K 111 25
                                    

In stilte kijk ik naar Sienna die een washandje nat maakt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

In stilte kijk ik naar Sienna die een washandje nat maakt. Mijn onderarmen zitten onder het inmiddels opgedroogde bloed net als Sienna haar witte shirt. Sienna doet de kraan dicht en knijpt het washandje uit voordat ze naar mij loopt.

Ze kijkt bezorgd naar mij als ze mijn onderarm omhoog heft en het washandje op mijn wonden legt. Ik sis van de stekende pijn die er ontstaat.

Sienna haar mond valt open als paar van de diepe wonden zichtbaar worden.

"Matthew." Brengt ze ademloos uit.

Ik kijk haar aan en zie tranen in haar ogen.

"Sienna asjeblieft huil niet." Zeg ik zacht.

Ik leg mijn hand op haar wang waardoor ze mij aankijkt. Ik glimlach erg zwak naar haar maar Sienna schud haar hoofd.

"Wil je dood?" Vraagt ze zacht.

Wil ik dood?

"Matthew ik meen het, wil je dood?" Vraagt Sienna opnieuw.

Ik sla mijn ogen neer en ze slaat haar handen voor haar mond. Ik hoor gesmoorde snikken en ik kijk haar aan.

"Ik weet het niet." Zucht ik.

"Matthew waarom? Waarom wil je dood? Is het...."

Ik kijk haar met grote ogen aan. "Nee, het is echt niet jouw schuld.... het is de mijne."

Sienna snikt alleen maar en ik sla mijn armen om haar heen. Ze begraaft haar gezicht in mijn borst en ik wrijf troostend over haar rug.

"Matt je m-mag niet d-dood." Snikt Sienna.

Ik rust mijn kin op haar hoofd. "Het spijt me... ik voelde me zo... zo eenzaam zonder je."

Sienna kijkt mij aan en ik leg mijn hand op haar wang.

"Het spijt me." Zeg ik.

"Doe dat nóóit meer, Matthew beloof het me. Beloof me dat je jezelf geen pijn meer doet." Zegt Sienna.

"Ja dat beloof ik."

~*~

Het lijkt zo lang geleden dat ik wakker ben geworden met Sienna naast me. Ze heeft van achteren haar armen om mij heen geslagen om mijn middel en ligt tevreden te slapen. Voorzichtig maak ik mij los uit haar greep en draai mij om. Ik druk een kus op haar voorhoofd voordat ik opsta en de rommel die ik heb gemaakt ga opruimen.

Na een een uur ben ik nog steeds niet klaar en ik wil bij Sienna checken. Ik loop terug naar mijn kamer en als ik open doe zie ik Sienna aangekleed en wel haar haren borstelen. Zodra ze mijn aanwezigheid opmerkt draait ze zich om.

"Hey." Haar stem is voorzichtig, alsof ze mij niet probeert te kwetsen.

Ik glimlach en loop naar de gordijnen om die open te doen.

His MessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu