His Mess: 23 | Matthew / Sienna

1.8K 85 25
                                    

Met een diepe adem duw ik het gewicht omhoog en probeer hem niet te laten vallen op mijn gezicht.

Dat zou zonde zijn van mijn gezicht.

Ik voel het zweet op mijn voorhoofd en zet het gewicht op zijn standaard.

"Moet je zien, de son of a bitch heeft een blos op zijn wangen" Zegt Ace.

Joshua schiet in de lach en ik sta op. "Dus?"

"Jij bloost niet."

"En je ziet er een stuk minder dood uit sinds Sienna..." Joshua stopt en kijkt naar Ace.

"Heb je seks gehad?"

Ik gooi mijn bezwete handdoek recht in het gezicht van Ace. Ik hoor hem zowat kokhalzen. Overdrijver. Ace gooit de handdoek naar Joshua die hem weer op de grond gooit.

"Dude maar serieus?"

"Nou eigenlijk ben ik vrolijk omdat ik verloofd ben."

"Wat!"

"Ik heb gisteren Sienna ten huwelijk gevraagd, en ze zei ja."

Toen ik vanmiddag zei dat ik even met Tori ging kijken of ik weer kon gaan werken, had ik niet verwacht dat Matthew mee ging

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Toen ik vanmiddag zei dat ik even met Tori ging kijken of ik weer kon gaan werken, had ik niet verwacht dat Matthew mee ging. Hij moest ineens trainen.

De idioot.

"Dus waarom ben jij zo'n giechelend schoolmeisje?" Vraagt Tori.

We staan achter de bar. Ik zucht en kijk naar mijn ring. De verlovingsring.

"Tori kan ik je even buiten spreken?" Vraag ik.

Haar blik is bezorgd. "Is er iets?"

Ik pak haar hand en trek haar door de bar door naar buiten. Ik sla mijn armen om mij heen en kijk haar aan.

"Victoria je gaat me een gek gestoord mens noemen maar ik hou echt van hem." Zeg ik.

Tori haar blik gaat naar mijn ring en haar ogen worden groot. "Sienna is dat een trouwring?"

"Tori hij heeft me ten huwelijk gevraagd." Zeg ik zacht.

"En?"

"Ik heb ja gezegd."

Victoria laat een gil horen voordat ze mij om de armen vliegt. "Sienna je bent niet gek, ik ben super blij voor je." Juicht ze.

"Ik was zo overdonderend, ik wist niet wat ik moest zeggen." Zeg ik.

"Ik kan gewoon niet geloven dat jullie verloofd zijn." Zegt Tori.

Ik schudt instemmend mijn hoofd als Finn nonchalant naar buiten komt met een kop koffie.

"Wat?" Vraagt hij voordat hij een slok neemt.

"Sienna is verloofd." Zegt Tori.

Finn grijnst. "Dat dacht ik al, die ring is nogal opvallend."

"Maar wanneer is de bruiloft?"

"Ik ben nét verloofd, dat weet ik niet... ik ben eerlijk gezegd bang."

Victoria geeft me een meelevende blik. "Matthew zou nooit jouw in de steek laten." Zegt Tori zacht.

"Maar wat als hij dat wel doet? Mijn moeder werd verlaten vlak nadat ze mij had." Zeg ik en ik voel een steek in mijn borst.

"Matthew is niet jouw vader Sienna. Matthew kan je niet eens een seconde alleen laten, laat staan je in de steek laten." Zegt Tori.

Toch raak ik hiervan streek en begin te snikken. Victoria legt haar hand op mijn schouder. "Ik haal Matthew even." Fluistert ze.

Ze gaat snel naar binnen en Finn slaat ongemakkelijk zijn armen om mij heen. "Het komt wel goed."

Niet veel later gaat de deur open en Matthew komt bezorgd naar mij toe. Finn had me al losgelaten en gelijk liggen zijn handen op mijn wangen.

"Wat is er? Waarom ben je van streek?"

Tori en Finn zijn al binnen en laat ons in de vroege herfstzon achter.

Matthew slaat zijn armen om mij heen en drukt een kus in mijn haar.

"Hey wat is er?"

"Beloof me dat je niet weg gaat." Fluister ik.

"Hoezo? Sienna wat i-"

"Matthew beloof het me. Beloof dat je mij niet in de steek laat." Herhaal ik.

"Ik beloof dat ik je niet verlaat." Zegt Matthew.

Ik hou hem stevig vast tot hij mij losmaakt van hem en de laatste traan weg kust.

"Maar wat is er? Wie heeft je pijn gedaan?" Vraagt Matthew.

"Niemand." Fluister ik.

Matthew kijkt mij aan en geeft mij een doordringende blik. "Sienna."

"Er doet niemand mij pijn Matthew, dat is de waarheid."

~*~

Matthew en ik lopen over de parkeerplaats richting zijn auto. Ik ben afwezig en hij is stil. Zodra we bij zijn auto zijn horen we achter ons gejoel. Matthew en ik draaien ons om en zien het rugbyteam.

Ik slik en Matthew pakt mijn hand vast.

"Hey King Boyce waar komt de zwerver vandaag?"

Ik sla direct mijn ogen neer en kijk weg. Matthew draait zich even naar mij om voordat hij wil aanlopen naar hun.

"Wat ga je doen?" Vraag ik.

Ik pak zijn hand vast. Matthew zijn vingers vlechten door de mijne voordat hij mij meetrekt.

Oh shit.

Oh nee nee nee.

"Ik wil niet dat jullie zo over mijn verloofde praten."

Ik hou mijn adem in als ik weg kijk. Matthew kijkt meer trots nadat hij het woord "verloofde" uit zijn mond is. Ik voel eerlijk gezegd mijzelf lijkbleek worden.

"Je verloofde? Zeg me dat dit een grap is." Zegt eentje met een pet.

"Matt ik wil weg." Fluister ik.

"Waarom gaan je jezelf met zo'n iemand überhaupt verloven?"

"Matt." Fluister ik weer.

"Ik snap sowieso niet waarom je gaat trouwen met een slet."

"Hoezo zeg je dat over mij als je me niet eens weet wie ik ben? Hoe kan je weten dat ik een zogeheten slet ben als ik maagd was totdat ik Matthew ontmoette? Je weet niks van mij! De grootste slet die hier rondloopt is fucking Roselynn." Zeg ik boos

Ik trek Matthew met mij mee richting zijn auto en stap in. Hij stapt ook in en kijkt mij beduusd aan.

"Matthew houd je kop en rij naar huis... ik ben er klaar mee."

A/N

His MessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu