His Mess: 34 | Sienna

1.8K 89 9
                                    

Zodra we de parkeergarage inrijden en ik de motor heb geparkeerd, doet Matthew zijn mond open.

"Wow."

Ik doe mijn helm af als hij dat doet terwijl hij afstapt. Ik haal mijn hand door mijn haar en ga ook van de motor af.

"Dus wat leer je hiervan?" Vraag ik.

"Dat ik mijn koningin nooit mag onderschatten." Zegt Matthew.

Ik rol met mijn ogen als hij zijn arm om mijn schouder slaat. "Slijmbal. Je bent een slijmbal, weet je dat?"

We gaan de lift in en hij drukt de juiste verdieping in. Hij slaat beide armen om mij heen en ik leg mijn hoofd op zijn borst.

"Hoe was de wedstrijd?" Vraag ik.

"Vuil spel, we denken dat hent andere team aan de doping zit." Zegt Matthew.

Hij blijft afwezig mijn rug strelen als we op zijn verdieping aankomen.

"Maar er werd er niet gecontroleerd?" Vraag ik.

Matthew schudt zijn hoofd. "Nee."

Zodra we zijn appartement inlopen gaat hij direct douchen en kleed ik mij om. Althans ik kijk naar wat ik heb en besef dat ik niet goed weet wat ik aan moet trekken.

Ik ben nog nooit naar een feestje geweest.

"Baby?!"

"Ja!"

"Ik ben mijn handdoek vergeten! Kan je hem brengen?!"

Ik zucht en pak zijn handdoek van de stoel.

"Matthew voortaan leg je maar een reserv-"

Matthew onder de douche...

Het water stroomt over zijn gezicht en waterdruppels druppen langzaam naar beneden.

"Sienna?" Matthew doet de kraan uit en wil de cabine stappen.

Ik doe mijn hand voor mijn ogen.
"Hier." Ik reik hem de handdoek aan.

Hij neemt hem aan en hoor hem grinniken. "Schattig dat je verlegen wordt als ik naakt ben."

Ik voel zijn hand op mijn pols en hij haalt mijn hand van mijn gezicht. Mijn wangen zijn waarschijnlijk knalrood. Matthew grijnst en zet mij klem tegen de badkamerdeur. 

"Het is niet alsof jij mij nog nooit naakt heb gezien." Fluistert hij in mijn oor.

Ik slik hoorbaar.

Hij speelt hetzelfde spelletje als ik vanmiddag.

Fuck.

"Ik ga me omkleden."

Ik glip weg en loop terug naar mijn kleding.

~*~

"Wat als ze mij belachelijk gaan maken?" Fluister ik.

"Dan sla ik ze." Zegt Matthew.

"Dus ook meisjes?" Vraag ik.

"Misschien?" Hij grijnst.

De deur wordt opengetrokken en een meisje met een bos rode krullen glimlacht.

"Boyce lang niet gezien."

Matthew lacht. "Sorry Jane ik was bezig."

Het meisje, Jane, kijkt naar mij. Ze glimlacht. "Ben jij schuldig daaraan?"

"Misschien." Antwoord ik met een zwak glimlachje.

His MessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu