De ochtendzon schijnt op Matthew zijn gezicht en hij lijkt er niet op te reageren. Hij slaapt rustig door als ik op de rand van het bed zitten.
Ik pak mijn ondergoed van de grond en trek deze aan. Het moment dat ik de bandjes van mijn bh over mijn schouder schuif beweegt Matthew achter mij.
"Baby?"
Ik voel zijn warmte als hij zijn armen om mijn middel slaat. Matthew kust mijn schouder en kust zijn weg naar de gevoelige plek onder mijn oor.
"Ik dacht dat je weg was."
Hij knabbelt aan mijn huid en strijkt eroverheen met zijn lippen.
"Wat zijn we nu?" Vraag ik zacht.
Matthew stopt abrupt en ik kijk naar zijn handen om mijn middel."Wat wil jij wat we zijn?" Fluistert hij.
"Ik weet het niet."
Matthew laat mij los en gaat opnieuw liggen. Hij heeft zijn boxers aan en kijkt mij aan. Ik voel zijn blik branden in mijn rug.
"Jij wil het langzaam aandoen en ik ga je niet pushen." Zegt Matthew.
Ik draai mij om en kruip naast hem in bed.
"Ik weet het niet Matthew, en dat is frustrerend." Zeg ik.
Mijn ogen beginnen te prikken door tranen van frustratie. Ik wil het zo graag maar ik wil niet nog een keer mijn hart breken.
Matthew komt overeind en neemt mij in zijn armen. Hij wrijft afwezig over mijn rug als ik mijn gezicht in zijn nek duw.
"We komen er wel op uit." Fluistert Matthew.
Ik kijk naar hem als hij mijn tranen weg veegt. Ik sluit mijn ogen als hij een kus op mijn ooglid drukt. Een hartverwarmend gebaar.
Hij kust mijn wang, mijn neus, mijn mondhoek en als laatste mijn lippen.
"Dat doen we altijd."
Ik nestel mijn hoofd onder zijn kin en hij houdt mij stevig vast.
"Ik push mensen om mij te mogen, iedereen mag mij... dan voelt het alsof ik compleet ben. Maar toen ik jouw ontmoette en je voor het eerst kuste wist ik dat ik niet compleet was. Daarom pushte ik je, ik wilde weer compleet zijn."
Ik knik.
"Dus ik pushte je tot dingen die je niet wilde, zorgen dat je niet meer gepest zou worden, ons in een relatie en al die dingen. Ik voel me niet compleet zonder jouw en ik weet dat het insgelijks is."
"Toen je de leugen boven de waarheid koos deed dat zoveel pijn, ik wil niet weer pijn leiden." Fluister ik.
"Wat wil je dan van mij?"
Ik kijk hem recht in de ogen.
"Breek mijn hart niet opnieuw."
"Dat zal ik nooit meer doen." Fluistert Matthew.
Matthew duwt mijn kin omhoog en drukt zacht zijn lippen op de mijne. Zijn lippen kussen me langzaam en gepassioneerder dan gisteravond.
Zijn lippen sluiten om mijn onderlip en ik leg mijn hand op zijn borst.
"Ik wil weer dat je de mijne bent, zonder dat ik je push." Fluistert Matthew.
"Ik ben altijd al de jouwe geweest." Fluister ik terug.
~*~
"Ik wil echt heel graag dat je weer bij mij komt wonen." Zegt Matthew.
"Je moet eerst er voor je moeder zijn." Zeg ik.
"Dat weet ik." Hij kijkt mij aan en vlecht zijn vingers door de mijne.
Matthew duwt de deuren van een kamer open en we komen is een soort glazen koepel. Overal zijn prachtige bloemen en in het midden is een prachtige hagelwitte vleugelpiano.
"Dit is mijn favoriete plek, hier speelde ik altijd piano voor mijn moeder en mijn zusje."
"Zusje?"
Matthew knikt en neemt plaats achter de piano. "Ik had een zusje, ze zou 13 zijn nu." Zegt Matthew met een droevige glimlach.
"Wat is er gebeurd?" Vraag ik zacht.
Ik neem plaats na Matthew en pak zijn hand vast. Wat hij zegt breekt mijn hart.
"Leukemie." Fluistert Matthew.
Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sla mijn armen om hem heen.
"Amelia hield ervan als ik speelde, dan ging ze als een ballerina dansen. Ze zou echt van jouw hebben gehouden."
Mijn hart breekt.
"Maar ik durf hier niet meer te spelen, het doet pijn. Want elke keer als ik voor iemand speel om wie ik geef verdwijnt deze uit mijn leven."
"Oh Matthew."
Ik druk een kus op zijn wang.
"Ik ga jouw nooit meer verlaten." Fluister ik.
Matthew kijkt mij aan als hij begint noten te spelen op die piano. Al snel gaat zijn blik naar zijn handen en begint hij een symfonie te spelen.
Moonlight sanata
Ik sluit mijn ogen en leg mijn hoofd op zijn schouder als ik geniet van de tonen.
"Ik hou van je Matthew."
Matthew rust zijn hoofd tegen de mijne.
"Ik ook van jouw Sienna."
A/N
Overdag is hij een dopper...
Maar 's nachts is hij een superheld...
Dit is niveau van MBO-ers.
JE LEEST
His Mess
Romance|| Vervolg Beautiful Mess || Matthew zijn leven is niks meer zonder Sienna. Hij beseft dat hij wat hij probeerde te redden erger heeft gemaakt en moet nu zichzelf aan elkaar lijmen om Sienna opnieuw voor zich te laten winnen. Het is een strijd met...