"Baby wakker worden." Fluistert Matthew bij mijn oor.
"Mhm." Ik draai mij om in de dekens en knuffel Matthew zijn kussen.
"Het is kerst kom op, cadeautjes tijd."
Ik doe langzaam mijn ogen open en zie Matthew in de tijgeronesie.
"Oh dear lord." Mompel ik.
"Vind je hem niet mooi?" Vraagt Matthew.
Ik kom overeind en kan mijn lach onderdrukken als hij gaat flexen.
"Je hoeft je echt niet uit te sloven." Zeg ik.
Matthew stopt en gaat in kleermakerszit zitten.
"Nee want jij vind mij al sexy as fuck." Grijnst hij.
"Als je dat gelooft wil ik je geen valse hoop geven." Zeg ik.
Matthew pakt de andere tijgeronesie en reikt hem uit. "Ik draag hem en jij dus ook."
"Of anders?" Daag ik hem uit.
Matthew knipoogt voordat hij de dekens van mij af trekt. Ik krijg meteen een ijskoude rilling en grijp naar de dekens. Matthew pakt mij echter bij mijn middel op en tilt mij boven de dekens.
"Kom op baby." Lacht Matthew als hij mijn benen vast pakt.
"Genade!" Roep ik lachend.
Matthew stopt en ik pak de onesie. Zodra ik de onesie aan heb ga ik net als Matthew rechtop staan. Matthew draait zich om en gebaard dat ik op zijn rug ga hangen.
"Doe normaal straks breek ik je rug." Zeg ik.
"Nee kom op." Hij klopt op zijn heupen.
"Best." Zucht ik en ik spring op zijn rug.
Mijn benen klemen vast om zijn heupen als hij mijn bovenbenen vastpakt. Ik sla mijn armen om zijn nek als hij ons de kamer uit tilt.
De kerstboom lijkt feller belicht en alles ziet er zo kerst uit. Ik glimlach als Matthew mij neerzet, een kus op mijn voorhoofd drukt en zegt dat ik voor de kerstboom moet zitten.
Ik ga in kleermakerszit op de bank zitten en doe de hood van de onesie over mijn hoofd. Matthew komt met een bord vol kaneelbroodjes en aardbeien terug en zet die op de koffietafel.
"Hebben we iets om te eten." Glimlacht Matthew.
Ik glimlach als hij tegenover mij gaat zitten. Ik werp een blik op de cadeaus en krijg een nostalgisch gevoel. Mama gaf mij vroeger geld kocht Ikmet kerst, ik deed het altijd terug in haar portemonnee omdat zij het harder nodig dan ik.
"Doe maar in je spaarpotje mijn engeltje, dan kun je spitsen kopen."
Ik glimlach bij de gedachte en kijk naar Matthew. Matthew pakt een cadeau en herken het van Sephora.
Duur.
Ik neem het aan en haal het papier ervan af.
Een wenkbrauwpotlood.
Niet eens de juiste kleur.
Ik kijk naar Matthew en kan mijn lach niet onderdrukken. Hij wrijft over zijn nek en lacht beschaamd.
"Verkeerde kleur?"
"Ik ben geen roodharige Matthew maar toch lief dat je het goed bedoelde." Antwoordt ik.
Matthew kijkt nog steeds beschaamd tot ik naast hem kom zitten en hem een kus op zijn wang geef.
"Dankje."
Ik pak mijn cadeau voor Matthew en geef hem aan hem. Matthew maakt het open en grijnst. "Sokken?"
Mijn beurt om beschaamd te zijn. "Mhm."
Matthew lacht. "Dit vind ik nou een leuk cadeau." Zegt hij.
Matthew geeft mij mijn volgende cadeau en het is een boek over Italiaans koken met een briefje dat ik hem meer moet leren. Hij krijgt een trui van mij en ik krijg een schoenendoos. Ik frons als ik hem open doe.
Vans old skools met geborduurde rozen.
Wow.
"Matt hoe wist je dat ik ze wilde?" Vraag ik.
"Toen we een keer in de stad liepen zag ik je ernaar kijken, toen je het prijskaartje zag keek je een beetje teleurgesteld." Vertelt Matthew.
Ik glimlach en pak zijn kin vast om mijn lippen op de zijne te drukken.
"Dankje." Fluister ik tegen zijn lippen.
Matthew pakt mijn middel vast en tilt mij tussen zijn benen en slaat zijn armen om mijn middel.
"Geen dank." Fluistert hij terug.Matthew valt naar achteren met mij op zich en hij stoot zijn hoofd tegen de bank in het proces.
"Gaat het?"
Matthew komt overeind en wrijft over de plek. "Ik overleef het."
Ik ga weer tegenover hem zitten en geef hem mijn laatste cadeau voor hem.
"Imagine Dragons concert tickets?" Vraagt hij verbaasd.
"Ik snap dat je altijd vooraan bij concerten maar dit waren de enige kaartjes die ik kon betalen." Zeg ik.
"Dat maakt mij echt niks uit, zolang ik maar bij je ben als we er zijn vind ik het perfect." Zegt Matthew.
Matthew geeft mij vlinders in mijn buik als hij dit soort dingen zegt. Matthew geeft een platte doos, met rood cadeaupapier en een gouden lint eromheen. Paar nep kaarten verraadde het.
Ik doe de doos open en begin wijd te glimlachen.
Hopeless Fountain Kingdom.
"Halsey." Zeg ik als ik het album eruit haal.
"Ik zag je spotify playlisten, allemaal met Halsey. Dus ik dacht ik koop het album samen met een trui." Zegt Matthew.
"Matthew je weet mij weet mij echt te overtreffen, elke keer." Zeg ik terwijl ik mijn vingers over de gele stof haal.
"Omdat ik dat graag wil, je zien lachen geeft mij een gevoel dat niks je pijn kan doen." Zegt Matthew.
Ik kijk naar Matthew. "Ik hoef je cadeaus niet."
Matthew kijkt een beetje geshockeerd. Ik kruip naar hem toe en pak zijn gezicht vast, mijn lippen zweven over de zijne.
"Je bent het enige wat ik nodig heb om te leven." Fluister ik voordat ik mijn lippen op de zijne druk.
A/N
Oké ik heb een idee (wow sh00k i know)
Ik wil Thomas een backstory geven om te laten zien waarom hij Matthew en Sienna haat.
Ya know.
Nou ja of nee, ik ga uiteindelijk toch zelf besluiten😂😂😂. ;_;
Famke
JE LEEST
His Mess
Romance|| Vervolg Beautiful Mess || Matthew zijn leven is niks meer zonder Sienna. Hij beseft dat hij wat hij probeerde te redden erger heeft gemaakt en moet nu zichzelf aan elkaar lijmen om Sienna opnieuw voor zich te laten winnen. Het is een strijd met...