Terwijl Farrah op haar logeerkamer zit, zitten Matthew en ik tegenover elkaar in de woonkamer blikken uit te wisselen.
"Oké Sienna het spijt me, asjeblieft negeer me niet."
Ik rol met mijn ogen.
Matthew staat op en loopt naar me toe. Ik strek mijn been uit en plaats mijn voet tegen zijn borst.
"Nee."
Ik neem mijn voet terug en geef hem een blik. Matthew gaat recht voor mij zitten op de grond.
"Oke ik meen het, ik vind het echt niet leuk meer en je weet dat het me spijt."
"Dat weet ik maar jij weet hoe ik het vind als mensen doen wat jij deed en toch deed je het." Zeg ik.
Matthew laat even zijn hoofd hangen voordat hij mij weer aankijkt.
"Hoe kan ik het goedmaken?"
"Weet ik eigenlijk niet, ik denk dat ik daar even in mijn eentje over moet slapen." Ik sta op en loop richting mijn slaapkamer.
"Als je iets nodig hebt moet je het zeggen, ik zit op het einde van de gang rechts."
Farrah knikt.
Ik glimlach en doe haar dicht. Daarna loop ik naar Sienna haar kamer en zie nog lichten onder de deur. Ik duw de deur open en zie haar in een kamerjas. Ze heeft... oh god. Natuurlijk heeft ze fucking lingerie aan!
Ze staat voor de boekenkast een boek te zoeken. Een deel van haar haren voor haar gezicht. Ik schraap mijn keel.
Sienna kijkt op en snuift. "Wat is er?" Vraagt ze terwijl ze door een boek bladert.
"Heb je nog iets nodig?"
"Een man die weet waar de grenzen zijn."
Ik zucht en slukt de deur. Ik maak mezelf klaar om te slapen en zodra ik in bed lig kan ik niet slapen. Ik kan niet zonder mijn meisje naast mij. Maar zodra ik uiteindelijk in slaap val krijg ik dromen.
Wazig hoor ik kreten om hulp. Ik kreun van de pijn en open mijn ogen.
"Matthew help!"
Ik kom langzaam overeind en zie Sienna tegen de muur gepind door Thomas. Hij betast haar en ik wil het stoppen maar ik kan mij niet verplaatsen.
Sienna worstelt tegen Thomas en blijft om hulp gillen.
"Blijf van haar af!" Schreeuw ik.
Maar ze horen mij niet, ik kijk om mij heen en zie een tweede versie van mezelf. Hij beweegt niet en is bewusteloos.
Sienna zakt op de grond met Thomas en het enige wat ik kan doen is nee schreeuwen.
"NEE!"
"Matthew wordt wakker!"
Mijn ogen schieten open en ik sla mijn armen om Sienna heen. Haar hand legt ze tegen mijn achterhoofd en haar andere arm slaat ze om mijn lichaam.
"Ik hoorde je schreeuwen." Fluistert ze.
Ik probeer rustig te ademen maar dat lukt niet. Sienna wrijft over mijn rug en sust me.
"Wat heb je gedroomd?" Vraagt Sienna.
"Jouw... en Thomas." Antwoordt ik krakend.
"Waarom?" Vraagt ze zacht.
"Dat weet ik niet, asjeblieft blijf vannacht bij me."
Ik klink als een fucking baby maar ik kan nu niet zonder haar. Of ze nu boos op me is of me negeert, ik kan niet zonder haar slapen.
Ik hoor haar mentaal een discussie met haarzelf houden en uiteindelijk kruipt ze op bed. Voordat ze onder lakens kruipt stopt ze en gaat ze op haar knieën zitten.
"Het spijt me Matthew, ik had zo niet mogen doen zeker niet als je nog steeds rouwt."
Ik duw mezelf omhoog zodat ik haar gezicht kan vastpakken. "Het geeft niet baby, ik was bot tegen je en dat spijt me echt."
Ik breng haar lippen naar de mijne en druk mijn lippen op de hare. Ik kus haar even voordat ik het contact verbreek. Als we uiteindelijk naast elkaar liggen sla ik mijn arm om haar en druk haar rug tegen mijn borst. Onze voeten verstrengeld in elkaar.
Ik kus haar haren en sluit mijn ogen.
"Baby?"
"Mhm?"
"Farrah blijft voor twee weken. Ze wil mij beter leren kennen want dat vond mijn vader belangrijk. Ik snap niet dat hij dat soort beslissingen over mij maakt, ik ben verdomme 23."
Ik wil verdergaan maar ik merk dat Sienna niet meer luistert, ze slaapt.
Ik glimlach en buig over haar heen. Ik druk een kus op haar slaap.
"Slaap lekker baby."
A/N
Wow twee updates in een week die moet een droom zijn.
Nou
Nee
Dit is realiteit en IN die realiteit ben ik Shawn Mendes z'n vrouw en ben ik Giorgia dr Promking.
JE LEEST
His Mess
Romance|| Vervolg Beautiful Mess || Matthew zijn leven is niks meer zonder Sienna. Hij beseft dat hij wat hij probeerde te redden erger heeft gemaakt en moet nu zichzelf aan elkaar lijmen om Sienna opnieuw voor zich te laten winnen. Het is een strijd met...