His Mess: 31 | Sienna

1.9K 81 17
                                    

Ik sla weer een pagina van Harry Potter om als de voordeur opengaat. Ik kijk op en zie Matthew een kerstboom naar binnen tillen.

"Matthew wat is dit?" Vraag ik.

"Een kerstboom?" Antwoordt Matt alsof hij geniaal.

"Goh je meent het." Zeg ik sarcastisch.

Matthew zet hem in een standaard neer en klopt de sneeuw van zijn jas voordat hij die uittrekt. Hij pleurt hem nonchalant op de grond voordat hij naar mij loopt.

"Hallo schoonheid." Zegt hij voordat hij een kus op mijn lippen drukt.

Ik glimlach als hij richting de opslagruimte loopt.

"Baby kan je me even helpen?!" Roept hij.

Ik loop naar zijn stem en zie hem in een grote plankenkast staan. Ik kijk even naar alle planken voordat ik naar Matthew kijk.

"Ik wil dat je op mijn schouders gaat zitten." Zegt Matthew als hij zelf naar de doos kijkt.

Ik snuif. "Ik wil niet dood."

"En ik wil geen kerstboom zonder versiering." Zegt Matthew.

"Ik ga niet mijn nek breken omdat jij wil dat ik op je schouders zit." Zeg ik.

Ik zie de doos waar met koeienletters XMAS op staat en reik naar de doos. Ik kan er bijna bij als ik Matthew zijn armen om mijn bovenbenen voel en mij omhoog tilt.

"Matt!" Gil ik.

"Pak die verdomde doos Sienna." Zegt Matthew.

Ik pak de doos en Matthew zet mij weer neer. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd. "Thanks baby."

"Kom we gaan versieren." Zegt Matthew en hij trekt mij mee.

.
.

"Verdomme de lampjes zijn kapot." Zegt Matthew als ik een kerstbal ophang.

"En nu?" Vraag ik.

"Moet ik kerstverlichting halen." Zegt hij als hij recht gaat staan.

"Nee ben je mal, ik heb kerstverlichting in mijn kamer. Als je die pakt is het genoeg om die boom mee te versieren." Zeg ik.

"Nee dat is van jouw en daar ga ik niet aanzitten." Zegt Matthew.

Ik loop op een drafje langs hem heen en loop naar mijn kamer. Matthew volgt mij als ik op het bed ga staan en de lampjes los ga halen.

"Sienna doe nou niet, ik heb zo lampjes gehaald." Zegt Matthew.

Ik ga op mijn tenen staan maar raak uit balans. Met een gil val ik samen met de lichtjes naar achteren. Matthew vangt me thank god op en we vallen beide van bed.

"Oh mijn god het spijt me." Zeg ik.

"Heb je je pijn gedaan?" Vraagt Matthew. Hij pakt mijn gezict vast en scant me.

"Nee."

"Als ik niet bij je was had jij je nek kunnen breken." Zegt Matt.

"Sorry."

Matthew neemt mij in zijn armen en drukt een kus op mijn haar.

~*~

"Klaar." Zegt Matthew als de piek in de boom doen.

"Hij is echt mooi." Zeg ik.

"Jij bent mooier." Zegt Matthew als hij grijnzend naar mij toe loopt.

His MessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu