Mijn fucking verloofde.
Ze is mijn fucking verloofde.
Holy shit ik kan het niet geloven.
Ik kijk naar Sienna die in skinny jeans en mijn overhemd van gisteren ontbijt staat te maken.
Mijn verloofde.
Ik ga achter haar staan en schuif haar haren aan de kant. Ik druk mijn gezicht in haar nek en sla mijn armen om haar middel.
"Goeiemorgen verloofde." Zeg ik in haar nek.
Sienna leunt haar hoofd tegen mij aan. "Goeiemorgen Matthew."
"Heeft ze ja gezegd!?"
Beide kijken we naar de gang waar Farrah staat. Met haar heb ik alles besproken en ze zei dat ik het gisteravond moest vragen. Is ze nog ergens goed voor.
"Ja." Antwoordt ik en ik ga verder met Sienna omhelzen.
"Oh mijn hemel ik ben zo blij voor jullie!" Roept Farrah.
Sienna legt de gebakken eieren met bacon op een bord en geeft die aan mij. Ik doe het fornuis uit en trek haar mee naar de bar. Ik ga op de kruk zitten en trek Sienna op mijn schoot.
Farrah gaat tegenover ons zitten als we rustig beginnen te eten, haar blik op de ring.
"Wanneer is de bruiloft?"
Sienna die iets aan het drinken was verslikt zich en begint te hoesten. Ik klop op haar rug.
"Jezus Farrah we zijn net verloofd." Zeg ik.
Ik neem een slok water en natuurlijk moet dat kind haar mond opentrekken.
"Wanneer ga je het aan papa vertellen?"
Nu ben ik diegene die zich verslikt en begin te hoesten. Sienna glijdt van mijn been af en begint op mijn rug te kloppen.
"Wat dacht je van niet?" Zeg ik.
"Waarom niet?"
"Omdat hij een fucking lul is." Zeg ik vrij geïrriteerd.
"Dat is niet waar!" Zegt Farrah.
"In jouw ogen misschien niet maar hij ging vreemd met jóuw moeder terwijl de mijne met kanker in het ziekenhuis lag."
Farrah staat op met betraande ogen en loopt de keuken aan.
"Matthew je kan zo niet tegen haar doen, je kan haar niet als de schuldige aanwijzen van de zonden van je vader." Zegt Sienna.
Ze slaat haar armen van achteren om mij heen en legt haar hoofd op mijn schouder.
Ik zucht.
Ik weet dat ze gelijk heeft, dat heeft ze vaak.
"Zou ik mijn excuses gaan aanbieden?" Vraag ik.
"Laat haar maar even, ik praat zo wel met haar." Zegt Sienna.
Ik knik en kijk naar haar handen, de ring glinstert en past perfect. Ik draai mij om en neem haar in mijn armen.
"Ik hou van je." Zeg ik.
"Ik ook van jouw."
Ik ben altijd blij als ze dat zegt, alsof ze elk moment weg kan glippen.
"Weetje ze had wel een punt, wanneer gaan we het vertellen?" Fluistert Sienna.
"Weet ik niet."
Ik druk mijn lippen op de hare en kus haar voor even.
Mijn verloofde.
Ik begin stom te grijnzen bij de gedachte en Sienna merkt dat op.
"Wat is er?"
"Je bent mijn verloofde." Antwoordt ik.
Sienna rolt met haar ogen. "Dus?"
"Je bent míjn verloofde, van niemand anders alleen van mij."
"Ga je nou claim op mij zetten?"
"Ik had al claim op je toen ik je voor het eerst zag dus dit is alleen een verzekering." Grijns ik.
Ze slaat tegen mijn torso met haar hand en ik grinnik alleen maar meer.
"Je bent gemeen."
Ik wil haar opnieuw kussen maar ze loopt naar de gang. "Ik ga even met haar praten."
Ik knik als ze verdwijnt in de gang. Damn. Ik sta op en loop naar de gang richting Farrah haar kamer. Ik hoor ze al druk in gesprek en leg mijn hoofd tegen de deur.
"Waarom zegt hij zoiets?" Vraagt Farrah snikkend.
"Omdat jij niet weet hoe hij echt is, hij heeft wel zijn moeder verlaten en toen ging hij naar jouw moeder. Matthew haat jullie vader echt tot op het bot en dat is gewoon door de daden van hem." Zegt Sienna.
"Maar waarom dan tegen mij?"
"Matthew is als een alphawolf, hij beschermt zijn roedel en dan laat hij niet toe dat iemand zijn geliefden pijn doet. Zijn vader deed zijn moeder pijn en geloof me, ik heb ze zien vechten... Matthew haat hem echt."
"Dat wist ik niet, maar hoe zou hij dan reageren als jij pijn krijgt?"
"Dan maakt hij diegene kapot, hij kan er niet tegen als ik pijn heb."
"Dat snap ik... hij houdt echt heel veel van je, dat zie ik. De manier waarop hij naar je kijkt en zijn armen om je heen heeft is zo liefdevol."
Ik glimlach.
"Sienna ik ken Matthew nauwelijks maar hij stelt zich nauwelijks echt open voor mij, ik wil hem beter leren kennen."
"Ik zal met hem praten en hij wil je zijn excuses aanbieden. Maar ik praat wel eerst even met hem." Zegt Sienna.
Als de wiedeweer ren ik naar de woonkamer en ga op de bank liggen. Niet veel later hoor ik Sienna lopen en doe nonchalant.
"En?"
"Dat je niet mag afluisteren." Zegt Sienna.
Ze leunt tegen de bank en kijkt mij aan. Ik voel dat mijn wangen rood worden en kijk haar met grote ogen aan. Ze heeft een grijnsje op haar lippen.
"Ik zag jouw schaduw."
"Ik zou zoiets nooit doen." Zeg ik quasi beledigd.
Ze rolt met haar ogen. "Nee je zou ook mij nooit laten schrikken." Zegt ze sarcastisch.
Ik ga overeind zitten en trek een pruillipje. "Sorry."
Ze duwt haar hand in mijn gezicht om die weg te duwen. "Doe normaal."
Ik trek haar naar achteren waardoor ze met een gil op mijn schoot valt, haar benen over de rugleuning.
"Matthew!"
Ik grijns en duw haar kussend in de kussens.
A/N
Dat jullie dachten echt dat Sienna nee zou zeggen. Of jullie kennen mij te goed en weten dat ik eigenlijk zoiets WEL zou doen.
Famke
JE LEEST
His Mess
Romance|| Vervolg Beautiful Mess || Matthew zijn leven is niks meer zonder Sienna. Hij beseft dat hij wat hij probeerde te redden erger heeft gemaakt en moet nu zichzelf aan elkaar lijmen om Sienna opnieuw voor zich te laten winnen. Het is een strijd met...