Half jaar later...
Ik strijk de witte jurk glas en kijk naar mezelf in de spiegel. Witte bloemen sieren mijn jurk en ik sluit mijn ogen met een glimlach. Ik voel twee handen om mijn middel en Matthew zijn lippen op mijn nek.
"Je bent beeldschoon."
"Het brengt ongeluk om de bruid voor de trouwerij te zien." Zeg ik.
Matthew grinnikt achter mij en ik doe mijn ogen weer open. Ik kijk naar Matthew in de spiegel die naar mij lacht.
"Ik hou van je, super veel." Zegt Matthew.
Ik glimlach en draai mij om. "Is geen excuus meneer Boyce."
"En wat gaat de toekomstige mevrouw Boyce er aan doen?" Vraagt Matthew terwijl hij zijn lippen over de mijne strijkt.
Ik leg mijn vinger op zijn lippen en duw hem weg. "Nee ik stuur Victoria op je af, die blaft je wel weg."
Matthew rolt met zijn ogen. "Victoria overleef ik wel."
"Zou ik niet zo zeker over zijn."
Ik lach naar Tori die dodelijke blikken naar Matthew schiet. Matthew geeft haar een charmante grijns die al zijn charmes erin verwerkt.
"Eruit." De toon die ze gebruikt is een toon waar je niet mee moet discussiëren.
"Ik ga al, ik ga al." Matthew houdt zijn handen in de lucht.
Hij wil mij nog een kus geven maar ik duw zijn gezicht weg.
"Goh wat flauw, krijg ik niet nog wat zoetigheid?" Moppert Matthew.
"Dadelijk."
Zodra Matthew de kamer uit is ga ik weer voor de spiegel staan. Victoria pakt de tiara en doet hem in mijn haar doet.
"Je zit er uit als een koningin." Zegt Victoria.
"Het is tijd." Fluister ik.
.
.Zodra de muziek klinkt haal ik diep adem en kijk naar Matthew. Hij staat bij het altaar met een grote glimlach. Er is een zachte wind die bloesem uit de fruitbomen waait. We wilde een buiten bruiloft en die hebben we.
Ik loop met het boeket witte bloemen naar Matthew aan en lach naar iedereen. Matthew reikt zijn hand naar mij uit als ik hem nader en ik neem hem aan. Als ik tegenover hem sta, stralen zijn ogen en voel ik mij op mijn gemak.
"We zijn hier bijeen, voor deze bijzondere dag dat twee geliefde elkaar verbinden."
Heel de ceremonie gaat langs me heen tot we bij het einde zijn.
"Wil jij, Matthew Peter William Boyce Sienna Maria Rose Davenport tot je wettige echtgenote maken en voor eeuwig samen zijn?"
Matthew kijkt mij intens aan. "Ik wil."
"En wil jij, Sienna Maria Rose Davenport Matthew Peter William tot je wettige echtgenoot maken en voor eeuwig samen zijn?"
"Ik wil."
"Dan verklaar ik jullie nu man en vrouw. Je mag de bruid kussen."
Matthew streelt mijn wang even voordat hij zijn lippen op de mijne drukt. Ik sla mijn armen om zijn nek en Matthew tilt mij bij mijn middel op.
"Hallo Mrs. Boyce." Fluistert Matthew.
"Hallo Mr. Boyce." Fluister ik.
JE LEEST
His Mess
Romance|| Vervolg Beautiful Mess || Matthew zijn leven is niks meer zonder Sienna. Hij beseft dat hij wat hij probeerde te redden erger heeft gemaakt en moet nu zichzelf aan elkaar lijmen om Sienna opnieuw voor zich te laten winnen. Het is een strijd met...