"Asjeblieft?" Fluister ik.
Ik druk mijn lippen op haar voorhoofd als ik merk dat ze wakker is. Ze ademt niet regelmatig en ik voel haar hart snel kloppen tegen mijn huid.
Ik grijns.
Ik schuif haar hoger op mijn borst en druk haar dichter tegen mijn borst aan. Ik breng mijn lippen naar haar oor en fluister. "Goeiemorgen."
"Dat is een understatement." Mompelt Sienna.
"De vorige keer heb ik de hell uit je gekust, wil je een herhaling voor dat?"
Sienna kijkt mij aan en glimlacht. "Misschien later."
Ze gaat naast mij liggen en ik ga tegen haar aan liggen. Ik sla mijn arm om haar middel en schuif mijn arm onder haar hoofd.
"Toen ik weg was? Wat is er allemaal gebeurd?" Vraagt Sienna.
Ik neem haar geur in mij op en sluit mijn ogen. "Ik heb gepraat en heb dingen recht gezet." Antwoordt ik.
Ik hou haar steviger vast. "En jij?"
"Ik heb mijn verjaardag overgeslagen, heb gewerkt in ee-"
"Je was jarig?" Onderbreek ik haar.
"Ja."
"En je hebt het niet gevierd?"
Ze schudt haar hoofd en ze sluit haar ogen. Ik zucht. Ik buig over haar heen en ze ligt tevreden te glimlachen.
"Je was jarig en hebt het niet gevierd?" Herhaal ik.
"Ja Matthew." Herhaalt Sienna zich.
"Ik wil het vieren." Zeg ik beslist.
Sienna haar ogen gaan open en ze gaat rechtop zitten. "Dat hoeft niet, ik ben nu 22 en daarmee basta." Zegt ze.
"Wacht wanneer was je jarig?" Vraag ik.
Als Sienna de datum opnoemt stopt mijn hart.
De dag dat wij elkaar ontmoette...
"D-dat is de dag dat wij elkaar ontmoette." Zeg ik.
"Ja, dus?"
"Dat is onze jubileum dag." Herhaal ik.
Sienna rolt met haar ogen en gaat weer liggen. Ik knijp mijn ogen samen als ze haar ogen sluit en het kussen knuffelt.
"Ga je vandaag nog iets doen?" Vraag ik met een sarcastische ondertoon.
"Slapen, Matt ik heb een anderhalve dag niet geslapen. Ik wil graag wel straks horen wat je allemaal hebt gedaan." Mompelt Sienna.
Ik kijk even door mijn kamer voordat ik over Sienna buig en een kus op haar mondhoek druk.
"Slaap lekker dan." En ik ga uit bed.
Terwijl ik snel mijn kleding voor de dag pak en mij omkleed in de woonkamer, sneeuwt het buiten. Het sneeuwt voor het eerst in paar maanden hier en ik hou ervan. Maar dat ze haar verjaardag niet heeft gevierd vind ik niks.
Ik pak Sienna haar telefoon die aan de oplader naast de mijne lag en kom direct voor haar wachtwoord.
Fuck.
Na even nadenken vul ik mijn verjaardag in en ik ben binnen. Ik glimlach erbij dat ze mijn verjaardag als wachtwoord heeft en bel Victoria.
"En Sienna hoe gaat het met wonderboy?"
"Eigenlijk heel goed." Antwoord ik in een hoge stem.
"Boyce what the fuck moet jij met haar telefoon?"
JE LEEST
His Mess
Storie d'amore|| Vervolg Beautiful Mess || Matthew zijn leven is niks meer zonder Sienna. Hij beseft dat hij wat hij probeerde te redden erger heeft gemaakt en moet nu zichzelf aan elkaar lijmen om Sienna opnieuw voor zich te laten winnen. Het is een strijd met...