Ik sla het dekbed over Sienna heen terwijl die weg drijft in slaap. Ik druk een kus op haar voorhoofd en houd haar been vast die om mijn middel is geslagen.
Haar lichaam is nog gloeiend heet van het moment wat we net hebben gedeeld. Op het nachtkastje ligt mijn telefoon op en ik reik ernaar om te kijken.
Ze kan je niet het genot geven wat ik je gaf Matthew. Dat weet jij ook.
Een anoniem nummer.
Mijn ogen worden groot en direct kijk ik naar buiten. De sneeuw valt met bakken uit de lucht en ik kijk naar Sienna die onder mij beweegt.
"Matt?"
Ik kijk naar Sienna die mij aankijkt. "Is er iets?"
"Nee." Antwoordt ik als ik een kus op haar lippen druk.
"Oh okay."
Ik kijk naar de gordijnen. "Ik ga even de gordijnen dicht doen." Zeg ik en ik sta op.
Zodra de gordijnen dicht zijn draai ik mij om en kijk naar Sienna die onder de dekens ligt.
Ik kijk naar Matthew die direct bij mij komt liggen. Matthew fronst als hij boven op me komt liggen en mij kust.
Het is niet een kus die ik van hem ben gewend, er is geen warmte, geen passie.
Ik draai mijn hoofd weg en draai mij van hem weg als ik zijn shirt en mijn slip van de grond raap. Ik doe ze aan en sta op en loop naar het raam. Ik doe de gordijnen open en kijk naar alles wat er buiten gebeurd.
"Waarom deed je de gordijnen dicht?" Vraag ik.
"Omdat de sneeuw afleidend is." Antwoordt Matthew.
"Nee, jij slaapt door alles heen dus ga geen bullshit lullen." Zeg ik.
Matthew heeft zijn boxer aan met een joggingbroek en loopt naar mij toe.
"Wat is er?" Vraagt Matthew.
"Heb je iets te verbergen?" Vraag ik.
Matthew ontwijkt mijn blik. "Matthew niet liegen." Zeg ik.
"Nee ik ga het niet zeggen, niet nu. Ik wil ook niet tegen je liegen, maar nu nog niet. Ik ga het je vertellen baby, later." Zegt Matthew.
"Wanneer?" Vraag ik.
"Binnenkort, dat beloof ik."
Ik snuif. Matthew legt zijn hand op mijn wang. "Geen ruzies oké?"
Ik knik.
"Mooi, kom je weer bij me liggen?"
Ik knik.
~*~
Met een gefrustreerde blik kijk ik naar de cadeaus onder de kerstboom. Drie van mij en de rest is van Matthew. Toen hij zei dat hij meer aan mij zou geven met kerst dacht ik dat hij een grap maakte.
JE LEEST
His Mess
Romance|| Vervolg Beautiful Mess || Matthew zijn leven is niks meer zonder Sienna. Hij beseft dat hij wat hij probeerde te redden erger heeft gemaakt en moet nu zichzelf aan elkaar lijmen om Sienna opnieuw voor zich te laten winnen. Het is een strijd met...