Garnalen.
"Sienna, ik moet je iets vertellen."
"Wat is er?" Vraag ik.
"Toen ik je voor het eerst zag was ik op slag verliefd op je, je was zo speciaal. Je weet wat ik voor je voel en welk effect je op mij hebt maar je liet het nooit wederzijds zien door alles wat je al hebt meegemaakt.
Ik heb je meegenomen naar de plek waar mijn grootouders elkaar hadden ontmoet in de tweede wereldoorlog. Deze plek is zo speciaal voor mij en daarom nam ik je mee: want jij bent zo speciaal voor mij.
Ik ben egoïstisch geweest en pushend maar ik kan moeilijk mijn zelfbeheersing onder controle houden als ik bij jouw ben. Daarom wil ik dat jij een deel van mijn wereld wordt."
Ik kijk hem met grote ogen aan als hij voor mij knielt en een doosje van achteren tevoorschijn haalt.
"Sienna wil je met me trouwen?"
"Matthew..." ik kijk hem ongelovig aan.
"Sienna maak mij de gelukkigste man in het gehele heelal en wordt mijn vrouw." Hij blijft heel ongemakkelijk op zijn knieën gehurkt.
"Ja." Piep ik.
Matthew zijn ogen lichten op.
"Ja?"
Ik knik en begin gewoon te huilen. "Ja Matthew ik wil."
Matthew staat op en pakt mijn hand vast om de ring om te doen. Daarna pakt hij mijn gezicht vast en drukt zijn lippen op de mijne. Zijn lippen bewegen met de mijne en zijn hand gaat naar mijn nek. Ik sla mijn armen om zijn nek en hij drukt mij dichter tegen zich aan.
"Gosh ik hou zoveel van je." Fluistert Matthew als hij zijn voorhoofd op de mijne drukt."Ik ook van jouw." Fluister ik.
Matthew glimlacht en wrijft over mijn wang met zijn duim en slaat zijn armen om mij heen.
Maar toen pas dringt het tot me door: ik ben verloofd met Matthew Boyce.
Holy Shit
Matt drukt opnieuw zijn lippen op de mijne en pakt mijn hand vast.
"Dit moeten we vieren." Fluistert Matthew als hij mijn onderlip tussen zijn lippen neemt.
"Okay ik ben ook enthousiast maar we kunnen dit niet vieren met een heavy make-out session als we elk moment kunnen worden gepakt." Zeg ik.
"Ik vind van wel maar laten we maar naar huis gaan." Zegt Matthew.
Ik knik en wordt nog op mijn voorhoofd gekust voordat hij mij meetrekt.
~*~
Zodra de deur van Matthew zijn kamer dicht is drukt hij mij kussend ertegenaan. Zijn blazer ligt al in de woonkamer samen met onze schoenen.
Ik knoop zijn overhemd los als ik hem de rits van mijn jurk hoor losritsen. Zodra die los zijn trekt hij hem uit en gooit hem op de grond.
"Ik dacht dat je nee zou zeggen." Fluistert Matthew als hij mij tegen de muur optild. Zijn lippen kussen mijn nek.
"Ik dacht dat je me zou laten schrikken." Zeg ik.
Hij trekt mijn jurk uit als hij ons naar het bed begeleid. Zijn lippen gaan naar mijn borsten voordat hij mij op bed neer legt.
"Ik zou zoiets nooit doen." Grinnikt Matt als hij zijn pantalon uit doet.
Ik rol met mijn ogen als hij weer bovenop mijn komt liggen. Zijn gewicht is heerlijk als hij mij verder in het matras drukt. Ik kus zijn nek als hij zijn vingers over mijn lichaam laat gaan.
Zijn vingers drukken in mijn heupen als ik zijn gezicht vastpakt. Ik bewonder zijn schoonheid en kijk naar de ring om mijn vinger.
"Dat was mijn oma's ring, mijn moeder gaf hem aan mij." Zegt Matthew.
Ik glimlach als hij een spoor van kusjes tussen mijn borsten drukt. Ik haal mijn handen door zijn haren als hij verder naar beneden gaat.
"Matthew.. OH" een kreun verlaat mijn lippen en ik grijp zijn lakens vast.
Matthew kust zijn weg omhoog terug naar mijn lippen en kust mij hongerig.
"Ik kan niet geloven dat je mijn verloofde nu bent." Zegt Matthew.
Hij haakt mijn bh los en ik trek zijn boxershort uit. Hij gaat weer op mij liggen en pakt mijn middel vast.
"Je bent heel blij." Zeg ik.
"Natuurlijk baby." Hij positioneert zichzelf tussen mijn benen en duwt zichzelf naarbinnen.
Beide kreunen we van genot. Zijn heupen bewegen in en uit en ik kus hem opnieuw. Ik laat mijn nagels over zijn rug gaan als ik kreun.
Matthew haalt zijn hand door mijn haar als hij stopt en ons omdraait. Ik steun met mijn handen op zijn borst als hij mijn heupen vastpakt.
"Je bent beeldschoon, dat weet je toch?" Zegt hij.
Ik knik als hij overeind komt en de dekens over ons heen gooit. Ik kus opnieuw zijn lippen als hij weer begint te bewegen. Mijn kreun sterft weg in zijn mond als ik bijna hoogtepunt bereik en naast hem in elkaar stort. Matthew komt boven me en gaat door tot hij zelf verlossing heeft en komt dan naast mij liggen.
Hij strijkt de haren uit mijn gezicht en drukt een kus op mijn voorhoofd. Hij pakt mijn hand vast waar de ring aan zit en drukt daar een kus op.
"Ik meen alles wat ik zeg baby." Zegt Matthew.
"Dat weet ik." Zeg ik. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en sluit mijn ogen.
"En dat waardeer ik."
A/N
Als ik zelfs wordt bedreigd door focking Giorgia om verder te schrijven is te gek voor woorden. MIJN INTERNETVRIENDIN UIT ITALIË BEDREIGT ME GEWOON!
Foei eigenlijk moet ik niks posten.
Stelletje garnalen.
Famke
JE LEEST
His Mess
Romance|| Vervolg Beautiful Mess || Matthew zijn leven is niks meer zonder Sienna. Hij beseft dat hij wat hij probeerde te redden erger heeft gemaakt en moet nu zichzelf aan elkaar lijmen om Sienna opnieuw voor zich te laten winnen. Het is een strijd met...