Als ik wakker word komt een misselijk gevoel en ik ren de badkamer in. Ik hang over de toiletpot en geef over. Ik zak op mijn knieën en voel een hand op mijn rug. Mijn haar wordt naar achteren gestreken door Matthew en ik trek door.
"Baby gaat het?" Matthew wrijft over mijn rug.
Ik knik en wrijf over mijn hoofd. "Ja... het gaat."
"Ben je allergisch voor iets wat we hebben gegeten?"
"Nee." Zeg ik en ik sta op.
Ik loop naar de wasbak en poets snel mijn tanden om die vieze smaak uit mijn mond te krijgen.
"Wil je naar huis?" Vraagt Matthew.
Ik schud mijn hoofd. "Nee dat kunnen we niet maken tegenover je familie."
"Je bent ziek Sienna." Zegt Matthew.
"Ik was een beetje misselijk maak je er geen zorgen over." Zeg ik.
Matthew kijkt mij bedenkelijk aan voordat hij mij optilt en naar het bed tilt. Hij doet de dekens over mij heen. "Ik ga even beneden kijken voor iets tegen de misselijkheid."
Ik knik.
Matthew drukt een kus op mijn voorhoofd voordat hij de logeerkamer verlaat.
Ik pak mijn telefoon en bel Victoria.
"Hey."
"Hey." Zeg ik zacht.
"Alweer?"
"Derde keer al sinds we mijn verjaardag hebben gevierd." Zucht ik.
"Dat is al 3 weken geleden, heb je Matthew al iets verteld?"
"Nee, eerst wil ik zelf weten jouw theorie klopt. Zodra we thuis ga ik een test doen."
"Doe die bij mij, ik neem aan dat Matt niks mag weten."
"Dat is goed, ik bel je als ik eraan kom over een paar dagen." Zeg ik.
Victoria zucht. "Ik weet dat liegen moeilijk is maar het kan soms niet anders."
"Oké, tot dan."
Ik hang op en leg mijn telefoon weg. Ik staar naar het plafond en Matthew komt weer terug.
"Matt?"
"Ja?"
"Kun je even bij me komen liggen?"
"Ja hoor." Matthew kruipt naast mij in bed en gaat tegen mij aan liggen.
Matthew slaat zijn arm om mijn middel en klemt mijn hoofd onder zijn kin.
"Baby, we gaan naar de brunch naar huis. Oma vind dat als jij ziek bent je niet ver van huis moet blijven." Zegt Matthew.
"Ik ben niet ziek Matthew." Mompel ik.
Matthew drukt een kus in mijn haar en zucht. "Dat weet ik, maar ik wil dat je je goed voelt."
Ik draai mij om en leg mijn hoofd op zijn borst en sluit mijn ogen.
"Ik hou van je." Fluistert Matthew zacht.
Matthew strijkt mijn haar naar achteren en drukt een kus op mijn voorhoofd.
"Ik meer." Zeg ik.
"Dat is onmogelijk, ik hou zoveel van je, Cupido geeft zoveel pijlen naar me geschoten dat het nooit zal weggaan."
~*~
Ik druk op de deurbel van Tori haar huis en wrijf nerveus over mijn armen. De deur gaat open en Tori glimlacht. Ze heeft haar lange haar in een kort kapsel.
"Je haar is leuk." Glimlach ik.
"Dankje, ik heb het gisteren laten doneren voor het kankerfonds." Zegt Tori.
"Dus je hebt meteen het kort gedaan?"
"Natuurlijk!"
Ik ga naar binnen en loop naar de woonkamer. Tori sluit de voordeur en loopt langs me mee naar de bank.
"Verdenkt Matthew iets?" Tori ploft op de bank.
"Ik weet het niet, dit was de eerste keer dat hij er was toen ik moest overgeven." Antwoordt ik.
"Wanneer was de laatste keer dat jullie... intiem waren vóór de kerst?""Bij mijn verjaardagsfeestje."
"Sienna je moet een zwangerschapstest doen, we moeten dingen uitsluiten."
Ik kijk Tori aan en knik.
We moeten dingen uitsluiten.
.
.
.
"Victoria!"Ik kijk met mijn hand voor mijn mond naar de uitslag.
"Ooit zullen wij samen voor ons gezin koken." Zegt Matthew ineens.
Ik had bijna al mijn haar maar ik verstijf. Al het haar valt weer over mijn gezicht.
"O-ons gezin?"
"Ja."
Ik kijk Matthew met een onheilspellende blik aan.
"En dan zullen we een groot huis hebben met veel ruimte."
"Matthew stop."
Matthew kijkt me aan.
"Hoezo?"
"We zijn niet eens een stel, waarom denk jij al gelijk aan trouwen en een gezin?"
"Ik dacht niet eens aan trouwen." Zegt Matthew met een nuchtere ondertoon.
"Matthew..." Ik zoek de worden maar ik blijf stil
"Ik weet het, ik weet het. Ik houd mijn mond.""Tori!"
Tori stormt de badkamer in. "Wat is er?"
Ik kijk haar recht in de ogen en laat haar de resultaten zien.
"Ik ben zwanger."
A/N
Nou ik ben niet brak want ik vier geen carnaval maar morgen ben ik wel lekker forever alone met Valentijns dag! Ik denk dat ik een pizza naar binnen ga werken.
Famke
JE LEEST
His Mess
Romance|| Vervolg Beautiful Mess || Matthew zijn leven is niks meer zonder Sienna. Hij beseft dat hij wat hij probeerde te redden erger heeft gemaakt en moet nu zichzelf aan elkaar lijmen om Sienna opnieuw voor zich te laten winnen. Het is een strijd met...