His Mess: 20 | Sienna

1.9K 95 46
                                    

Als voor de zoveelste keer ik het stuk verpest sla ik met mijn vuist op de pianotoetsen. Waarom lukt het niet!

Ik kijk voor de laatste keer naar de bladmuziek voordat ik opnieuw het stuk probeer te spelen.

En natuurlijk gaat het fout.

"Als je gefrustreerd wordt lukt het juist niet."

Ik draai mij om en kijk naar Matthew die met een doos naar me toe loopt.

"Ik probeer het echt heel vaak maar het lukt gewoon niet." Zeg ik.

Matthew was heel gepassioneerd bezig toen hij mij probeerde over te halen om piano te leren spelen. Ik kreeg de simpelste bladmuziek en ik moest beginnen.

Where de fuck ben ik aan begonnen.

Matthew komt naast mij zitten en begint twinkel twinkel kleine ster te spelen. Ik zucht en kijk hoe hij een ander iets speelt.

"Ik wilde vragen of je vanavond met mij mee wil naar een pianoconcert, als een tweede date." Zegt Matthew.

Ik kijk hem aan als hij de doos aan mij geeft. Hij drukt een kus op mijn lippen en kijkt naar de doos.

"Maak het open."

Ik pak het satijnen lint vast en wacht even. Ik kijk naar Matthew die naar me grijnst.

"Als er een sexy Franse schoonmaakster costuum in zit dan maak ik het uit."

Matthew lacht en schudt zijn hoofd.

"Dat zou je wel willen." Grijnst hij.

Ik trek het lint los en haal de deksel eraf. De donkerblauwe stof wordt zichtbaar en ik pak hem op.

Een jurk.

"Matthew dit hoefde je echt niet te doen." Zeg ik als ik de doos op de piano zet.

"Ik wil gewoon dat je er nog mooier uitziet vanavond." Zegt Matthew als hij mijn gezicht vastpakt en zijn lippen over de mijne strijkt.

Ik glimlach en sta op. Matthew zijn handen gaan om mijn middel als hij mij op zijn schoot plaatst en zijn lippen op de mijne drukt. Ik kus hem heel even voordat ik mijn armen om zijn nek sla en hem omhels.

Matthew glimlacht, dat weet ik, en ik glimlach ook.

Gosh ik hou echt van hem.

~*~

"We hadden ook naar de stripclub kunnen gaan en dan had ik een striptease voor je kunnen doen." Fluistert Matt in mijn oor als we de voyeur inlopen.

Ik lach. "Ja vast."

Matthew grinnikt en haalt zijn hand door zijn naar achter gekamde haar. Hij begeleid ons al naar binnen naar de zaal maar we zitten niet ervoor. Nee. We zitten net zoals bij een opera aan een van de balkons aan de zijkant.

Zodra Matthew de deur dicht deed doet hij zijn handen voor mijn ogen.

"Een verassing?" Vraag ik.

"Natuurlijk ik ben een cheesy romanticus." Lacht Matthew.

Hij begeleid me naar voren maar ik ben toch voorzichtig. Met Matthew weet je nooit wat er kan gebeuren.

"Als dit een grote grap is en ik sta nu voor een haaientank-"

"Dan gooi je mij van het balkon af baby i know." Onderbreekt hij mij.

Ik grinnik tot hij zijn handen weghaalt.

Mijn hart smelt en het eerste wat ik doe is mij omdraaien en Matthew te omhelzen.

"Oh Matthew."

Matthew slaat zijn armen om mij heen en houdt mij stevig vast. Ik kijk naar wat hij heeft gedaan. De stoelen zijn bedekt met lichtjes en er staan overal kaarsen. Op de achtergrond hoor ik al piano en het geeft een warme sfeer.

Matthew begeleidt ons naar de stoelen en we gaan zitten. Zijn vingers vlecht hij door de mijne als ik mijn hoofd op zijn schouder leg. Matthew leunt zijn hoofd tegen de mijne als we in al onze rust dit moment delen.

Nadat het concert voorbij was stonden we op en liepen al naar de gang.

"Kom ik wil je iets laten zien." Zegt Matthew als hij mij meetrekt.

"Matt de uitgang is de andete kant." Zeg ik voordat hij ons door een gordijn trekt.

Dat het meteen kouder is sla ik direct mijn armen om mij heen. Matthew is nergens te bekennen en nu pas valt mij op dat we backstage zijn.

"Matthew?" Ik kijk om mij heen.

Geen antwoordt.

"Matt!?" Roep ik.

In mijn ooghoek zie ik een lichtje en ik draai mijn hoofd. De zachte gloed herhaalt zich bij de volgende en ik volg het spoor.

"Matthew?" Vraag ik als ik bijhet podium uitkom.

De piano staat er nog en Matthew staat ervoor. Een hart van rozen ligt om hem heen en hij staat nogal.. zenuwachtig?

"Matthew wat is dit?"

Ik loop naar hem toe maar hij ziet er nog zenuwachtiger uit bij elke stap die ik naar hem zet.

"Sienna, ik moet je iets vertellen."

"Wat is er?" Vraag ik.

"Toen ik je voor het eerst zag was ik op slag verliefd op je, je was zo speciaal. Je weet wat ik voor je voel en welk effect je op mij hebt maar je liet het nooit wederzijds zien door alles wat je al hebt meegemaakt.

Ik heb je meegenomen naar de plek waar mijn grootouders elkaar hadden ontmoet in de tweede wereldoorlog. Deze plek is zo speciaal voor mij en daarom nam ik je mee: want jij bent zo speciaal voor mij.

Ik ben egoïstisch geweest en pushend maar ik kan moeilijk mijn zelfbeheersing onder controle houden als ik bij jouw ben. Daarom wil ik dat jij een deel van mijn wereld wordt."

Ik kijk hem met grote ogen aan als hij voor mij knielt en een doosje van achteren tevoorschijn haalt.

"Sienna wil je met me trouwen?"






A/N

Garnaal.

Zet hier uw bedreigingen neer wegens cliffhanger:

-

Ik zal ze zo spoedig mogelijk negeren.

Famke

His MessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu