ANA VATANIM🚬

2.2K 148 9
                                    

   Sabah gözlerimi zorlayarak açtım dün bütün gün heycandan uyuyamamıştım buda ağır yorgunluk olarak üstümde kalmıştı. Hayla öten alarmı ayağa kalkıp kapattım ve onun yerine başka bir müzik açıp evi titretecek derecede sesi açtım ve koşarak aşağı inip Salmanın odasına daldım .

  "Uyan lan uyuyan yakuşuklu." dediğimde Salman homurdana homurdana ayağa kalktı ve kısık gözleriyle "Kıs şunu , sabah sabah." demesiyle omuz silktim ve "Hadi geç kalıcaz." dememle yandaki saate baktı ve "Saat kaçta kalkıyor bu uçak." demesiyle sırıttım ve "Altııı." dedim ı'yı uzatarak .

  O bana sayıp sövmeye başladığında koşarak yukarı çıktım ve hayla çalan şarkının sesini daha fazla açtım ve bende eşlik etmeye başladım. Bugün enerjim hiç olmadığı kadar iyiydi bu yüzden rahat olmak için spor şeyler giydim ve yatağın altındaki koca bavulu çıkararak elime geçeni içine fırlatmaya başladım.

  Bavulum hazır olduğunda telefonumu alıp bavulla beraber aşağı inmeye başladım sonunda bu lanet ülkeden kurtuluyordum,sonunda hiç yaşayamadığım çocukluğumu telafi edicektim ve doya doya yaşayacaktım hayatı .

  Yarın acaba ne gibi bir bok başıma gelecek demeden uyanacaktım yada hangi düşmanımın ne gibi bir planı var diye düşünmeden dolaşacak ve gezecektim , nasıl ölüceğimi değil nasıl daha iyi yaşarım diye düşünücektim.

  Artık normal bir kız olacaktım. Karanlık kız aydınlığa ilk adımını atıyordu. O koca kıçını kaldırıp bir hayat seçicekti .

👉👑👑👑👈

  Hava alanına geldiğimizde Salman bana hayla küfür ediyordu iki kere tokat attım bir kere yumruk ama bir türlü susmadı hatta bir ara "Silahı bir tarafından sokar öbür tarafından çıkartırım." diye tehtit ettim ama o onu yatağından ayırdığım için 'kahpe ben o yatağı ne uğraşlarla ısıttım senin haberin varmı ' demişti sonra taxide bir birimize girdik ama sağ olsun atarlı genç bizi taxiden attı ve almancayla ingilizce karışık küfür etti ben taxici çocuğa dalacakken Salman beni tuttu taxici kaçtı .

  Yani o kadar normal(!) bir hayatımız vardıki bir hava alanına gelmek bile bize bu kadar giriyo.

  Uçağın kalkacağı an ben ayağa fırladım ve "Gidiyoruz." diye bağırdım bunu Türkçe söylediğim için çoğu kişi bize baktı bense onlara dil çıkarttım ve Salmanı kaldırıp koşarak uçağa bindim .

  Özgür olmak o kadar çok iyi hissettiriyorduki sanki her şeyi yapabilicekmişsin gibi,deli gibi hissediyordum çünki uçakta gelene geçene laf attım eylendim uçakta uyuyanları rahatsız ettim hatta bağırak şarkı bile söyledim en son Salman kolumdan tutup oturttu ve kemerimi bağlıyarak "Bi motorun soğsun be ,sabah sabah nereden geliyor bu enerji." demişti oda bu hallerime şaşırıyordu ama oda çok mutluydu çünki beni normal görmek onun için güzel bir şeydi bu bir kaç günde hiç ağlamadığım kadar çok ağladım ,güldüm,heycanlandım yani farketmeden ben çoktan normal bir kız olmaya başlamıştım.

  Birinin beni dürtmesiyle gözlerimi araladım ne ara uyumuştum ben. Hızla kalktım ve "Geldikmi." dedim Salman güldü ve "Geldik turşu surat,geldik ." demesiyle koltukta dağılmış olan eşyalarımı toplayıp Salman ile uçaktan çıktım hava alanına girdiğimizde ilk olarak bavullarımızı aldık sonra her bokunu özlediğim Türkiyenin restoranına girdik.

  Allah ne verdiyse sarma,dolma,mantı,içli köfte hepsini yedim ne çok özlemiştim Türk yemeğini ya. Amerikadada vardı türk restoranı ama Türk yemeğini Türkiyede yemekten daha güzelimi var.

  Salman ücreti ödiyip yanıma geldiğinde ayağa kalktım ve "Ne çok yedim lan." dediğimde Salman yandan sırıtışıyla "Valla ben ikinci tabaktakilerden sonra ne yediğini kestiremedim." demesiyle karnına dirsek attım ve "Lokmamımı sayıyon lan sen gavur." dedim ve dışarı çıktım.

İntikam[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin