IŞIL🚬

1.6K 114 14
                                    

-MEDİAYI AÇIN

Işıl Ölmez

Aşkın için ne yapardın?

Ölürmüydün?

Öldürürmüydün?

Peki aşkın için sevdiğin adama yalan söyliyerek kendini zorla sevdirirmiydin,ben Işıl Ölmez beni hiç bir zaman sevmicek olan Bulu Başarıra aşık oldum,hiç bilmediğim sarhoş olduğum bir akşam nasıl olduğunu bilmediğim bir bebeği Bulut beni sevsin diye şantaj yaptım.

Yavaşca sandalyeye oturdum ve karnıma elimi koyup"Bulut olmasa sana hiç bir zaman katlanamam,"dedim kapının çalması ile oflayıp zorla oturduğum sandalyeden kalktım,kapıyı açmam ile içeriye bir anda giren Sibel ile kaşlarımı çattım"Ne oldu be,"diye kapıyı kapatıp Sibelin ardından salona girdim.

"Ayakta uyuyorsun ışıl,biraz açık gözlü ol," dediğinde kafamı iki yana sallayıp"Ne dediğinden bir şey anlamıyorum,"dedim eli ile anlını okşayıp"Gökyüzü vurulmuş,"dedi gülümsedim"İyi olmuş,niye bu kadar dertlisin,"dediğimde yutkundu"Bu salaklar arandıkları için hastaneye gidemiyorlar ve Bulut beni yanına çağrıyor,"dedi,Sibeli çağırmalarının sebebini tahmin edememek zor diğil Sibel tıp okuyor.

"Sakın gideyim deme,ölücek o kız yoksa Gökyüzünde Bulut Işıl o çocuğu unut,kapiş," dediğimde kafasını iki yana salladı"Kızım ben gitmesem bile onlar başka birini bulurlar,hem ben senide götürmek için geldim,"dediğinde kafamı sallayıp"Doğru söylüyorsun o kızdan kurtuluş yok,ben giyinip geliyorum,"

"Sakın gideyim deme,ölücek o kız yoksa Gökyüzünde Bulut Işıl o çocuğu unut,kapiş," dediğimde kafasını iki yana salladı"Kızım ben gitmesem bile onlar başka birini bulurlar,hem ben senide götürmek için geldim,"dediğinde kafamı sallayıp"Doğru söylüyo...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hadi çıkalım," dedim ve kapıyı açıp dışarı çıktım"Bu kadar kısa keşke giymeseydin,"diyen Sibele sert bir bakış atıp"Bu bebek karnımı kocaman yaptığında hiç giyemiceğim,tadını çıkarım karışma,"dedim ve aşağı indim.

Arabaya bindiğimizde kafamı arkaya yaslayıp dinlenmeye çalıştım.

Arabanın durması ile kafamı kaldırıp etrafa baktım burası Bulutun dağ eviydi.Sinirle dışarı çıkıp kapıyı hızla örtüp dağ evine doğru hızla yürümeye başladım.Kapıyı yumruklayıp"Bulut aç kapıyı."diye bağırdım.

Kapıyın hiç tanımadığım bir çocuk açtığında onu kenara itip içeri girdim"BULUT"diye bağırdım bir anda merdivenlerden beyaz tişörtü kanlar içinde Bulut inince yanına koşup ona sarıldım"Sana bir şey oldu sandım sevgilim."dedim birden kolumdan tutup yan odaya soktuğunda ona kaşlarımı çatarak baktım"Hamileyim.Dikkatli ol."dediğimde kolumu bırakıp köşemdeki duvara yumruk attı.

"Yeter.Benim için endişelenmeyi kes."dediğinde inat ederek kolundan tutup"Sevgilim beni korkutuyorsun."dediğimde ofladı ve kolunu çekti benden"Şunu o küçük aklına sok.Ben seni sevmiyorum IŞIL."dedi ve kapıdan çıkıp gitti.

koşarak ardından ben çıktım ve tanımadığım çocuğun yanına gidip"Beni eve bırakırmısın."dedim önce kafasını kaldırıp merdivenlerin ardına baktı sonra elini ensesine götürüp kaşıdı.Kafamı sallayıp"Anladım."dedim ve arkamı dönüp kapıyı açtım.

Bir anda kolumu tutup"Bırakırım."dediğinde gülümsedim burukça.Dışarı çıktığımızda siyah bir arabanın kapısını açtı şöför koltuğunun yanına oturup dudaklarımı ısırdım ağlamamak için.Oda arabaya binip arabayı çalıştırdı ona kısaca evin adresini verdim.

Araba durduğunda kısaca teşekkür ettim ve koşarak binaya girdim.Anahtar ile kapıyı açıp içeri girdim ve köşedeki beyzbol sopasını alıp aynaya doğru savurdum ayna parçalandığında kafamı yere eydim ve kırık cam parçalarında binlerce bitik bir ben görmem ile"Senden nefret ediyorum Gökyüzü."diye bağırıp gardırobu açtım.

göz yaşlarımın gözlerimde oluşturduğu gölet yüzünden etraf bulkanıktı kazağımın ucunu gözüme sürtüp etrafı algılayabilmemi sağladığımda.Elime il geçen ipi alıp kendimi salona attım.

ipi sıkı bir şekilde bağladığımda masanın yanındaki sandalyeyi altına çekip üstüne çıktım.Elimi karnımın üstüne koyup"O beni sevmicekse sen neden varsın."dedim ve ipi usulca hıçkırıklarım eşliğinde boynuma geçirdim.

"dedim ve ipi usulca hıçkırıklarım eşliğinde boynuma geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzülmiceğini bildiğim halde söylicem Bulut "Sakın üzülme."KİMSEYE İZİN VERME.SENİ ÜZMESİNLER."diye bağırıp sandalyeyi köşeye doğru ittirdim.

Hani allah bir canı alınca öbür canı bağışlarmış ya.Yada başka bir şeydi her neyse.

Ben ve bebeğim sana Gökyüzünü bağışlıyoruz Bulut...

İntikam[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin