Artık çaresiz kız özgürdü...

1.4K 111 7
                                    

1 hafta sonra

  A dolu bir hayatı yaşarken ölüm insanı korkutabilirmi,hayır! çünkü zaten acıyı yaratan korkuların arkasındaki sorunlardır,herkesin devlet sırrı benimsediği bir sırrı vardır,işte insanların en zayıf noktası,korkularının arkasındaki sorunlarda sakladıkları sırlar.

  İşte bu sırlar insanı tek bir hamlede bitirebilir,ben Gökyüzü Taner işte korkularımın arkasındaki sorunum,ölüm sebebim aşkım...Bulut Başarıra olan koşulsuz bağımlılığım ve aşkım.

  En acısı ise gökkuşağının beni aynı kara bulutlar gibi gökyüzümde yalnız bırakması,yanlış kararları hayatımda her zaman Bulut Başarırın o muhteşem gözlerine bakarak vermişimdir,çünkü onun gözlerine bakınca daha farklı şeyler görüyorum zengin bir ailenin şımarık çocuğunun eylencelerini diğilde yalnızlıkta boğulmuş aciz bir şekilde ağlayan bir çocuk görüyorum,sanki tek sıkıntısı benim onu yüz üstü bataklığımda bırakmı olmam diğilde daha ağır sıkıntılarıda varmış gibi geliyor bana.

  Ben ne onunla saflığı paylaştım nede mutluluğu ben galiba onunla sadece geçmişi paylaşıp acıyla mutlu oldum sandım.

  İnsanların gidişi ne kadar zorsa gelişide o kadar zordur derler,ben hayattaki tek dayanağımıda yıkıp geçtim,şimdide yalnızlığımın tek dostu olan adamın gidişini izledim.

  Gitmişti....Gitmiştim...Bitmiştik...

  Ben hayatımda hiç bir zaman oturup'anne' diye ağlamadım çünki biliyordumki hiç bir zaman beni düştüğüm yerden kaldıracak bir annem yoktu yada kahramanım diyerek boynuna atlayıp etrafa gülücükler saçacağım bir babam ben kendimi bildim bileli insanlardan bir yudum acı içiyorum artık alışmıştım onlara bakmadan ellerindeki kadehteki acıyı alıp fondik yapıyordum çünkü biliyordumki herkesin başkası için elinde bir kadeh acı  bulundurduğunu.

İntikam[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin