KAN🚬

1.6K 106 6
                                    

Gökyüzü

Gözlerimi açtığımda kafamın altında bir kol olduğunu farkettim,biraz durduktan sonra kokusu ile bu kişinin Bulut olduğunu anladım,gözlerimi kapattığımda aklıma olanlar geldi salak gibi Cihana kandığım için kendimi aptal gibi hissediyordum,birde yaralanmıştım,herşeyden çok bana Çağlanın hamile olması koydu küçükken onunla çok hayal kurardık beraberoyunlar oynardık,hatta bir ara aynı tütülü eteği giydiğimiz an bile vardı.

O halimin aklıma gelmesi ile gülümsedim çok güzel günlerdi kısa olsada...

Bir anda Bulut kolunu bana sardığında karnımdaki acı ile inledim,gözlerim bir anda doldu,Canım çok yanmıştı"B-bulut,"diye ağlamaklı bir şekilde söylediğimde sesimin kısık çıkmasıyla duymadığını sanıyorken kolunun karnımdan gitmesi ile gözümden bir damla aktı"Kahretsin,iyimisin,"diye soran Buluta konuşamadığım için kafamı iki yana olumsuzca sallayabildim.

"SİBEL!!" diye bağırdığında içeri yeşil saçlı ela küçük gözleri ile sevimli hafif balık etli pandaya benzeyen bir kız girdiğinde kafam tombul sıkılası yanaklarında kalmıştı.

"Bir şey yap canı yanıyor," dediğinde kız koşarak yanıma geldi ve yavaşca üzerimdeki yorganı sıyırdı belime kadar ve Buluta dönüp"Çantamı getir,"dedi Bulut koşarak dışarı çıktığında kız bana dönüp sevimli bir gülücük yollayarak"Nefesini tutim deme sert kız.Bulut gittiğine göre istediğin kadar bağırabilirsin ama asla kendini sıkma,"dediğinde acıyla kıvranırken kafamı salladım.

Bir anda kız beni oturur hale getirince avazım çıktığı kadar bağırdım kız yüzünü buruşturup"Üzgünüm,"dediğinde"Hemen hallet,"diye inledim üstümdeki siyah tişörtü yavaşca çıkardığında gözlerimi sımsıkı yumdum,beni geri yatırınca yatağın çarşafını kavrayıp bütün gücümle sıktım.

"Şimdi sakın kendini sıkma!" dediğinde kafamı sallayıp çarşafı serbest bıraktım,bir anda kapı açıldığında lanet ettim çünkü üstümde sadace siyah sütyen vardı.

Bir kaç saniyenin ardından"Ç-çantayı bu-bulamadım,"diye kekeleyen bulutun sesi ile gözlerimi araladım,Bulutun vicudumu süzdüğünü farkettiğimde"BAKMA!!"diye bağırdım,pandayı andıran kız"Bağırma dikişlerin daha fazla zarar görücek,"dediğinde Bulut kendine gelip gözlerini balkonun kapısına çevirdi kız ayağa kalkıp"Sen burada bekle ben çantayı bulucam,"dedi ve beni Bulut ile odada yalnız bıraktı.

"Niye yanımda yatıyordun," diye kendimi zorlıyarak söylediğimde yatağın köşesine oturup işaret parmağını dudaklarıma bastırıp"Şşt"dedi ve kendi tişörtünün uçlarıyla anlımdaki biriken terleri sildi.

Kafamı yana yatırıp ellerini çekmesini sağladıktan sonra"Niye sevgilinin yanında diğilsin?"diye sordum burukça gülümsiyerek"Ben olmak istediğim yerdeyim,"dediğinde gözlerim doldu"Peki niye bir sevgilin var,"dediğimde burnunu çekip bekledikten sonra bana dönüp"Ç-çünkü Işıl benden hamileydi,"dediğinde yutkundum"N-ne,"dedim.

Kalbime bir ağırlık iniyordu,başımdönmeye başlamıştı gözüm seyirirken dudağımı dişlerimin arasına alıp sıktım,şu an karnımdaki ağrıya binbasabbir ağrı vardı vicuduma yayılan belli bir yerden başlamayan bir acıydı bu tarifsiz...

"Ç-çık," diye fısıldayabildim boğazımdaki yumru ile ancak bu kadar sesim çıkıyordu,"Gökyü-"

"Defolup git," diye bağırdım ve karnımı tutarak göz yaşlarım eşliğinde ayağa kalktım Bulut kolumdan tuttuğunda kolumu ondan kurtardım"Ya sen çıkarsın yada ben,"dediğimde yavaşca dışarı çıktı ardından kapıyı kilitledim ve kendimi zorlayarak yatağa yattım.

Elime baktığımda kan görmem ile hıçkırmaya başladım cenin bir şekilde karnıma baskı uygulayarak gözlerimi yumdum.

Elime baktığımda kan görmem ile hıçkırmaya başladım cenin bir şekilde karnıma baskı uygulayarak gözlerimi yumdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👉👑👑👑👈

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👉👑👑👑👈

Uyandığımda kafamı kaldırmaya çalıştım ama bir türlü kafamı kaldıramıyordum"Hey!"diye bağırdığım sırada farkettimki yatağa bağlıydım,kapı açıldığında kafamı çevirmeye çalıştım ama malesefki yine olmamıştı.

"Şşşt sakin ol bu sadece bir önlem," Salmanın sesi ile iyice çıldırdım"Ne oluyor burada?"diye sorduğumda dişlerimi sıkıyordum sinirden"Sen kapıyı kitliyince kırıp girdik geldiğimizde kan kaybından ölüyordun neyseki Sibel buradaydıda sana bir şey olmadı,kendine zarar vermeni istemiyo-"

"Beni bağlayarakmı bunu engellicektin,hem böyle saçma bir düşünceye nasıl kapıldın bilmiyorum ben kendime zarar vermem." dediğimde kafasını iki yana salladı"Malesefki bu gün böylesin,"diyen Salman onu görmem için kafasını benim tarafıma yaklaştırmıştı.

"Salman,kardeşim,çöz beni elimden bir kaza çıkmasın," dediğimde"Cık"ladı ve dışarı çıktı.Arkasından bin türlü bela okuyup plan kurmaya çalıştım.

Ellerimi birazhareket ettirdiğimde ipin ucunun elime gelmesi ile sadistce gülüp ipi xorla çektim birden ip çözüldüğünde kafamdaki aptal bandı yavaşca çıkardım,diyerlerinide hallettiğimde yavaşca ayağa kalktım ve karnımı tutarak köşedeki dolabı açtım.

Ellerimi birazhareket ettirdiğimde ipin ucunun elime gelmesi ile sadistce gülüp ipi xorla çektim birden ip çözüldüğünde kafamdaki aptal bandı yavaşca çıkardım,diyerlerinide hallettiğimde yavaşca ayağa kalktım ve karnımı tutarak köşedeki dolabı açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ü

stümü giydikten sonra camdan dışarı baktım dallargörmem ile yavaşca dallara tırmandım ve bir merdivenmiş gibi indim.Üstümü silkelediğimde yürüyerek dışarı çıktım.

Biraz ileride nehir gibi bir yer görmem ile oraya gittim ve merdivenli yere oturdum,burası sanki çıktığım evin bahcesi gibiydi bayağ güzeldi manzarası nehir usulca akarken havaya güzel bir serinlikte veriyordu.

Burnumu çektiğim sırada duyduğum ses ile yüzümü buruşturdum"Kaçak prenses kuleden kaçmış,"

Arkadaşlar bu bölümü biri için yayınlıyorum bu bölüm düzenlemeye girecek,bu yüzden yanlışım çok olabilir.



İntikam[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin