O Zamana Kadar Kendine İyi Bak🚬

1K 81 7
                                    


Kapattım gözlerini,
Uyumadan önce onu gör,
Belki gelmicek ama sen yinede gör,
Bakmayabilir sana,
Belki görmezden bile gelebilir,

Düşünmüyor olabilir seni,
Sadece seni delirtmekte istiyor olabilir,
Sevdiğini sanmanıda istiyordur,
Ama sen asla pes etme,
Çünkü imkansız diye bir şey yoktur,

Ne olursa olsun,
Her adımında,
Her nefesinde,
Her ölüşünde,
Her acısında
Her gözyaşında,

O hep seni görücek,sadece seni,
Yeterki sen pes etme...
Yeterki sen onu görmeye devam et..
Emin olki oda hep seni düşünüyor...
Sadece hay olmandan korkuyor...

Yazdığım şeyi bir kaç defa daha okuduktan sonra diyer aptal sözlerimin yanına köşedeki çöpe yırtıp fırlattım bu aptal sayfayı.

Kapının kilit sesi geldiğinde oralı bile olmadan aptalca şeyler yazmaya devam ettim,"Açlıktan ölmekmi istiyorsun,"duyduğum sesle elimdeki kalemi bıraktım oda yuvarlanıp yere düştü,yavaşca ayağa kalktım ve ağır ağır arkamı dönüp ona doğru yürümeye başladım,o benden korktuğunu en başında göstersede kımıldamadan bekledi.

Yavaşca kapıya yaklaştım ve arkasındaki kilidi alıp öne taktım ve kapıyı kapatım sonuna kadar kilitledim,sonra Asrının elindeki tepsiye tekme savurup yere düşmesini sağladım ve mosmor olmuş gözlerimle Asrının yakasından tutup"Nerede?"diye hırladım,kafasını iki yana salladı ve"Kim,"diye sordu,onu tüm gücümle ittim ve yere düşürdüm.

Üstüne çıktım ve köşedeki kırık bardaktan keskin bir parça alıp"O nerede?"diye boynuna dayadım kafasını iki yana salladı"O öldü Gökyüzü,"dediğinde titreyen ellerimle cam parçasını boynuna yavaşca sürttüm.

Delirmiştim...işte şimdi delirmiştim...

Sesleri duyan Sibel ve Salman kapıyı yumruklamaya başlamışlardı bile"Gökyüzü sakın aptalca bir şey yapim deme,"diye bağıran Sibeli bile umursamadan Asrına yaklaştım ve"Ya söylersin yada seni eşşekler cennetine gönderirim,"dediğim sırada hayatım boyunca olmayan şey oldu gözüm seyirmeye vicudum titremeye başladı.

Asrın korkudan titremeye kafasını iki yana sallayıp"Bilmiyorum,"diye sayıklamaya başladığında gözlerim büyüdü,nerede olduğunu biliyordu...

Onu yerden kaldırdım ve cama yaklaştırdım camı açtım ve kafasını camdan sarkıtıp"10 saniyen var,sadece on,eyer söylemessen seni önce buradan atarım sonra kırılmayan kemiğin olursa onları tek tek vicudundan ayırır testereyle keserim," dedim ve sadistce kahkaha attım.

"10...8,"dediğimde titreyen sesiyle"9-8'e ne oldu,"dediğinde burnumu çektim ve"Senden önce o öldü,"dedim ve hemen ardından"Üç.."diye zaman atlamsı yaptım,konuşmadığını anlayınca onu hızla aşşağı indirdim"Bir,"dedim ve elimi çektim.

İntikam[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin