Gavur İşi Parti🚬

820 64 31
                                    

"Cihan,"

Yinemi karşıma çıkmıştı bu,benden istediği şey babasının intikamıydı ama bilmiyorduki onun babası sapık,karaktersiz bir şerefsizdi çocuklara işgence ediyor taciz ediyor ve üstlerinden para kazanıyordu ,o şerefsiz illa ölücekti.

Anlamadığım şey ise bu adamın kendisini çok seven bir çocuğunun olması,benim böyle bir babam olsa onu hiç düşünmeden öldürürdüm,gerçekten silahımı belimden çıkarır ve hiç acımadan kafasına dayayıp tetiği çekerdim.

Cihan bana kırık camdan göz kırptı ve frene bastı,hızla giden araba o frenliyince onu bayağ bir geçti,tam yavaşlamıştımki arkamdan biri çok sert bir şekilde çarptı.

Emniyet kemerim olmadığı için tam camdan uçucakken direksiyona kazağım takıldı,kendimi hızla geri çektim şimdi size kamu spotu 'kemer diğil asıl direksiyon hayat kurtarır,' tabikide şaka siz sakın benim gibi aptalı umursamayın çok üşengecim kemer takamicak kadar bu yüzden ama siz benim kadar şanslı olamassınız.

Kendimi çektiğim an gazı kökledim,dikiz aynasından baktığımda Cihanın arabasını görmemle sinirden köpürdüm,bu çocuk damarıma basıyordu.

Hızla giderken bana yetiştiğinde camı açıp elimi yan koltuğa attım silahımı almak için ama yoktu,hızla tek elimle direksiyonu kavrayıp gözümü yan koltuğa çevirdim,yerde olduğunu görmemle hızla almak için eyildim,silahı alıp hızla kalktığımda her şey ağır çekimde ilerlemeye başladı.

Gökgürültüsü gibiydi gözüme önce açık camdan bana doğru gelen kurşun ilişti sonra kulaklarıma silahın sesi ilişti,hızla kafamı yana savurduğumda kurşun hızla sol omzuma girdi,elimdeki silah camdan dışarı savruldu.

Herşey normale döndüğünde"Senin yedi cettine soksunlar Cihan,"diye homurdanıp arabanın gazına bastım,trafiğe çıkmak üzereydik bu aptal trafiği dağıtırdı polislerle hiç uğraşamam şimdi dirilirim felan hiç öyle"Aa bu kız ölmemişmiydi,"gibi dedikoduları kaldıramam.

Ne diyorum lan ben,iyice kendine laf gettittirmeyen mahalle kadınlarına döndüm,kafamı iki yana sallayıp camı hızla kapadım,kafamı koluma çevirdiğimde kan kaybettiğimi ve ayrıca kurşunun içinde olduğunu farkedince.

Hızla orman yoluna geri döndüm tafiğe çıkmamak için,Cihanda döndüğünde göz devirdim bu çocuk ölümü görmeden durmicaktı,hem yerimi nerden biliyordu.

Kolum sızlıyordu bu yüzden hızla bir çırpıda üstümdeki kabanı çıkardım kazağımın bir kolunu çıkardım ve yolu kontrol ettim ama hayla Cihan yetişmeye çalışıyordu,bu yüzden direksiyonu düz bir hale getirip kazağımı kaldırdım baktığımda kurşunun tam içeri girmediğini görmemle işaret parmağımı delinen yere sokup kendime bir yer açtım.

Derim kakltığında inledim dişlerimi sıkıyordum bu yüzden kabanımın bir kolunu katladım ve dişlerimin arasına koyup sıkmaya başladım,parmağımı geri ora soktum ve hızla dışatı doğru ittim,biraz derimden çıkmasıyla onu katlanılmaz bir acıyla
çıkardım.

Kabanımın içini zorlayarak yırttım ve hızla koluma bağladım.
Direksiyonu tuttuğumda Cihan bana yandan vurmaya çalışıyordu canım yanıyordu her an acıdan bayılabililirdim,kolumun sızısını saymıyorum bile,gözlerim kapanıyordu kendimi sıkıyordum ama Cihanın zorla arabaya toslaması ve benim üstümdeki yorgunluk birleşince tam yanımdaki uçuruma düşmemi sağlayacaktı.

Tam pes edicektimki duyduğum korna sesleriyle gözümü dikiz aynasına çevirdim,ama gördüğüm arabalar ile şok oldum,Salman Asrın ve Bulutun arabaları.

Cihan bana vurmayı kestiğinde benim arabam yavaşlamıştı çünkü gaza basıcak gücüm kalmamıştı,onları arkadan izliyordum artık,Bulut Cihana arkadan vurduğu sırada Salman yavaşladı,bu yüzden Cihan Salman ve Bulutun arabasının arasında kaldı.

İntikam[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin