MAFYA ÇOCUĞU🚬

3.8K 194 20
                                    

  -Multimedya mafya gecesine temsilen koyulmuştur.

  Hava iyice karardığında Okan'a bakıyordum ona ısınması için depoyu on beş defa turlamasını istedim ve karşısına geçip onu izlemeye başladım.

  Ekrem babanın adamları bizi bulduklarında aramızda hiç bir diyalog geçmedi hem o sessizdi hem de ben.Bütün gün onu düşündüm akşama doğru ise gidip çalıştırmak için Okan'ı almıştım şimdi ise buradaydım.

  "Acıyın bana," diyerek koşan Okan'a ters bir bakış attım istediğine ulaşması için çalışması lazımdı ben bu hayatın zorluklarıyla tamı tamına 13 yaşımdan beridir savaşıyorum ama hiç bir zaman mızmızlanmadım,bana ne deniyorsa yaptım şimdi ise Okan'ın güçlü olması için savaşmayı öğretecektim.

  "Bitti," diyerek yanıma terli bir şekilde gelen Okan'a baktım ve kafa salladım sonra ayağa kalkıp kapüşonlu ceketimi çıkartıp şort ve yarım sporcu atleti ve onun üstüne giydiğim transparan askılı tişörtümü açığa çıkardım .

  Okan'ı yanıma çektim ve "Canın yanabilir," dediğimde o bana "Ha," demeden ben bir ayağımı ayağına koyarak ikiye açtım sonra  onu belinden tutarak aşağı çektim ve iki bacağını iki yana açmasına yardımcı oldum o inlerken "Şşt," dedim ve karşısına geçip hiç zorlanmadan bacaklarımı biranda ikiye açtım Okan'a dönüp yanımda bulunan iki ağır kum dolu küçük torbaların birini ona uzattım "Beni iyi dinle," dediğimde kafasını salladı "Kum torbasını tutup aynı anda kaldıracağız açabildiğin kadar yukarı aç kollarını," dediğimde kafa salladı kum torbasını alıp ona kafa işareti verdiğimde aynı anda kum torbalarını kaldırdık ama ben bütün kolumu yukarı kaldırırken o daha kaldırır kaldırmaz düşürdü ayağa kalkıp "Vazgeçme," dediğimde derin bir nefes alıp kaldırdı ama başarılı olamadı.

  On üçüncü deneyişinde kaldırdığında ona gururla baktım bıraktığında onu kaldırdım ve "Açıldığımıza göre başlayalım," dedim ve onu kum torbasının yanına götürüp ellerini sardım,aynı şekilde bende yaptım ilk öğreneceği hareketi gösterdim kum torbasına sert yumruklarımı geçirdi ve sonra iki kere havada tekme savurup iki yanıma takla atarak son ve en hızlı tekmemi kum torbasına geçirdim kum torbasının bir yeri patladığında Okan'a döndüm ağzı yarım metre açılmış bana bakıyordu "A-abla unut vazgeçtim ben hayatta böyle bir hareket yapamam," dediğinde "Kendine güvenin yoksa vücudunun da direnci yok demektir ve ben senin vücudun da direnç olmadığına inanmıyorum ." dedim ve onu orada bırakarak dışarı çıktım.

👉👑👑👑👈

 Okan'ı orada bıraktım çünkü biliyorum ki sözlerimden sonra orada sabaha kadar o hareketi çalışacak ama büyük ihtimal bir bok yapamayacak .

  Bu yüzden yanıma gelip hareketi tekrar etmemi isteyecek ben yaptığımda ise bu sefer öbür izlediği gibi ne yaptığıma bakmayacak yaptığım hareketi tartacak en ufak ayrıntısını aklına kazıyacak ve sonra ise yanlışlarını görüp o hareketi büyük bir zevkle tamamlayacak ben de böyleydim çünkü Ekrem baba sağ olsun bir an olsun yanımdan ayrılmadı nasıl savaşacağımı bana o gösterdi .

  Bulut'a gelince yılışığın beni aptal gibi sevdiğini bilmemek için beyinsiz falan olması gerek bir insanın ama ben onu sevemem çünkü biliyorum ki benim kitabımda 'aşk saplantı , sevgi bağımlılıktır' bu yüzden ne aşkı nede sevgiyi bana gösterdiler benim için sadece sadakat vardı oda sadece Ekrem babaya.

  Hayat bu mahallede doğduysan dünyanın en boktan yaşamını sana veriyor demektir. Ve sen bu mahalleye uyum sağlamak zorundasın biliyorum ki Bulut bu mahalleye daha yeni taşındı ve büyük ihtimalde zengin bir çocuk nereden anladım derseniz çok belli ediyor abi. Kolej bebesi olduğunu daha ilk günden kolej kurallarına uyarak gösteriyor zenginliğini ise bir ara evlerinin önünden geçtiğimde o eski püskü evin kapısında BMV olmasında ama tek anlayamadığım şey bu yılışığın bu mahallede ne işi vardı.

İntikam[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin