ÜZGÜNÜM🚬

2.1K 154 9
                                    

Gökyüzü

  Bittiyordu, intikamımı alma zamanı gelmişti restoranı bombalayanların bağlantısı Amerikadaki bir mafyanın elinden geçmiş en son , araştırmalarımın hepsinin ucu Amerikadaydı çok uğraştım , çok fazla arştırmıştım hazırlıklıydım bütün planım önceden hazırdı bütün herkezden bir adım ötede ilerlicektim onlar daha ne olduğunu anlayamadan benim bataklığımda batıp kaybolacaklardı .

  Ama bir sorunum vardı Bulut .

  Şu bir ayda onu düşünmeden edemedim nasıl olduğunu kontrol etmek için dayanamayarak okula bir kaç kere gitmiştim ama en sonunda bir toplantı çıkmıştı bu yüzden onu pek fazla görememiştim biliyorum bu yaptıklarımla onu ümitlendiriyordum belki soğuk tavırlarımdan dolayı benden vazgeçer diye düşündüm ama galiba onun benden vazgeçmek gibi bir planı yok.

  Ama ben buradan gidicektim ana vatanımı bırakıcaktım intikam ateşi beni kavururken ona bağlanıp onuda bu yakıcı ateşe itemezdim acımasız olabilirim ama gaddar değilim hele Bulut gibi temiz bir çocuğu göz göre göre asla yakamazdım ben kötüleri cezalandırırdım Bulut gibi saf, temiz çocukları değil.

  Toplantı bittiğinde Asrın yanıma gelip "Bunu ona yapamazsın." dediğinde kaşlarım çatılı bir şekilde ona bakıp "İşime karışma Asrın," dedim ve onun omzuna çarparak yanından geçtim ama son anda aklıma gelenle yerimde durdum ve omzumun üstünden Asrına bakıp "Kurallar belli , içeride konuşulan içeride kalıcak planımı bozarsan , acımam." dedim ve ona arkamı dönerek sadece kendimin duyabiliceği bir şekilde "Onu üzmek istemiyorum." dedim ve yürümeye başladım .

  Evde her şeyimi topladığımda Salmana bakıp "Hazırmısın." dediğimde yorgunca gülüp "Evet başkan turşu surat." dediğinde saçlarını karıştırıp "Bana turşu suratlı deme başkan kıvırcık ." dedim ve bavulum ile bilgisayar çantamı omzuma taktım ve "Hadi bırakalım gevezeliği ciddi işlerimiz var." dediğimde kafasını salladı ve bavulunu alıp önden yürümeye başladı .

  Havaalanında beklerken Salman bana kahvemi uzattığında ona kafa salladım 'teşekkür ' manasında ve elindeki kahveyi elime alarak sıkıca tuttarak ellerimi ısıttım.

  Uçağımız için seslenildiğinde Salman ile ayaklandık o benim bavulumuda alarak önden ilerlemeye başladığında arkadan isteksizce yavaş yavaş ilerliyordum .

  Biletlerin kesilmek üzereyken içimde istemeden birinin o filmlerdeki gibi tam ben gidicekken beni durdurmasını istedim ama biz şu an ne bir filmdeydik nede bir dizi-

  "Gökyüzüm." aman allahım sesimimi duydum ben kafamı arkaya çevirdiğimde Bulutu görmem ile arkasındaki Asrına'sonra görüşücez' bakışı attım ve Salmana dönüp "Sen git ben hemen geliyorum." dedim ve sıradan çıktım .

  "Ne." dediğimde beni hızla kendine çekti ve ağlamaklı bir sesle "Lütfen,lütfen gittme bırakma beni." dediğinde kollarından hızla sıyrıldım ve "Bunun içinmi buradasın , yalvarmak için." dediğimde sinirden kasılan çenesine ve yumruk yaptığı ellerine şaşkınca baktım ilk defa onu böyle görüyordum.

  "Bu mu? ben şu siktiğimin dünyasında aşık oluyorum sırf o kadın beni sevsin ,beni görsün diye yapmadığım bok kalmıyor sırf beni sevsin diye kötü olmaya çalıştım lan ben ."

  Ben seni bu halinle seviyorum.Saf, yılışık,şebek.

  "O bedboylar gibi soğuk bakmaya çalıştım, insanlara zarar vermeye çalıştım sırf sana zayıf gözükmiyeyim diye ama olmuyor be kadın olmuyor ben senin istediğin o kişiliğe bürünemiyorum bir türlü ben anca güldürürüm insanları şebekliklerimle onlara yardım ederim ağlarım ."

  Ben sana hiç değiş demedimki be adam .Sen gözüme böyle daha tatlı geliyorsun. Ben seni değiştirmemek için sana yaklaşmıyorum. Ama sen sana gülmemden bile bin türlü şey çıkarıyorsun.Anladımki sorun kalbinde biliyorumki senin o saf kalbin benim gibi ruhsuz pislik bir kıza layık değil ben senin kalbini kirletirim saklayamam farketmeden kaybederim.

  "Ben sana söz veriyorumki değişicem bunu başarıcam ama gitme be . Senin o gözlerin olmadan bu dünyada nefes almak bana haram . Öl de ölürüm ama gitme be Gökyüzüm. Bu aptalı bırakma."

  "Üzgünüm." dedim ve arkamı dönüp yürümeye başladım gözlerim yanıyordu artık içimde atan o şeyi bile hissetmiyordum artık tamamen istediğim bir bedendeydim , boş bir bedende .

  "Gitme." diye fısıldadığını duysam bile arkamı dönmüyor yürüyordum "Gitme." diye bu sefer daha gür bir şekilde bağıran Bulutu tahminimce Asrın tutuyordu yanıma gelmemesi için çünki arkamda bir hareketlilik vardı.

  Hızla biletimi gösterip uçağa bindim ve koşarak uçakta Salmanın yanında yerimi aldım .

  Bir eli elimin üstünde hissettiğimde hemen kafamı yanıma çevirdim Salman şevkat dolu bir gözle bana bakarken ne zaman aktıklarını bilmediğim göz yaşlarımı sildi ve "Seviyorsun." dediğinde kafamı hemen cam kısmına çevirdim çünki diyecek bir şey bulamıyordum ne 'evet seviyorum' diyebiliyordum nede 'hayır , ne alaka' çünki galiba ben Bulut Başarana anlayamadığım duygular besliyordum.


İntikam[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin