İHANET🚬

1.7K 118 11
                                    

"Plakadan bulamayızmı,baksada resmen biz bulalım diye kameraya sokmuşlar arabanın plakasını," diyen Cihana bilgisayarımı kapatıp"Saçmalama,her iddasına varım o plaka sahte,"dediğim sırada Salman bilgisayarını bize döndürüp"Aynen öyle sahte,kayıtlı diğil çünkü,"dediğinde Cihana 'ben demiştim' bakışı atıp bilgisayarı tekrardan açtım.

Öykü Çelik en son kubbe kafe diye kalabalık bir yere giriyor,ama içerideki kameralar bir şekilde devre dışı bırakılmış ama sanki Öykü Çelik bize bu kafaeye girdiğini göstermek istiyormuş gibi girişteki kamerayı açık bırakmıştı ve girişi olan Öykü Çeliğin kafeden çıkışı yok.

Salman bir anda bilgisayarı kapattı ona döndüğümde"Kafenin arka çıkışı varmış ve oranın kamerasıda açıkmış,asıl bomba haber orada bir araba park etmiş plakası gerçek,şimdi Asrının yanına gidelim orada hallederim ben,"dediğinde arkada bir öksürük sesi geldi arkamı döndüğümde Cihanın öksürdüğünü görmem ile bir kaç defa beline vurup"Helal,"dedim,öksürüğü kesildiğinde ona garip bakışlar attım.

Cihan benim arabamda gelmek istediği için onunla ben gidicektim,Salmaniseöbür araba ile bizi takip edicekti.

Dışarı çıkıp arabanın kapısını açtım ama Cihan kapıyı kapattı ona"Ne oldu?"dediğimde gülümsedi ve"Ben kullanimmi,"dedi ona sadece kafa salladım,yan koltuğa oturduğumda Cihan arabayı çalıştırdı.

Hızlı gittiğini anlayınca kafamı arkaya çevirdim Salmanın bayağ geride kaldığını farkedince Cihana dönüp"Yavaşla,Salmanında yetişmesi gerek,"dediğimde gaza biraz daha bastı kaşlarımı çatıp"Yavaşla dedim,"diye yineledim.

Başka bir kavşağı döndüğünde sıkıntıyla nefes alıp verdim"Cihan yanlış yola sapıyorsun bırakta ben kullanim,"dedim ama o sürmeye devam ediyordu,sinir uçlarım titreşime girmişti bile çünkü ne beni dinliyordu nede yap dediğimi yapıyordu ve hayla yanlış yoldan gidiyorduk.

Araba durduğunda geldiğimiz yere baktım depo gibi bir yerdi oflayıp arabadan indiğimde enseme aldığım darbe ile başım dönmeye başladı bir kez daha yediğimde gözlerim kararmaya başladı son gördüğüm ise pembe kürklü bir kız.

👉👑👑👑👈

Ensemdeki acı ile inleyerek gözlerimi açtığımda kollarımın sandalyenin köşelerine ayakalrım ise sandalyenin uçlarına bağlı olduğunu farkettim,üstüme baktığımda ise sadece siyah atletimin ve kotumun olduğunu farketmem ile gözlerimi sıkıca yumup küfürler saydırdım.

Ensemdeki acı ile inleyerek gözlerimi açtığımda kollarımın sandalyenin köşelerine ayakalrım ise sandalyenin uçlarına bağlı olduğunu farkettim,üstüme baktığımda ise sadece siyah atletimin ve kotumun olduğunu farketmem ile gözlerimi sıkıca yumup küf...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir anda bir ses duymam ile kafamı bu iğrenç boğucu depoonun kapısına çevirdim,gördüğüm kişilerile dişlerimi gıcırdattım,resmen iş birliği yapmışlardı.

Çağla ile Burak yanıma geldiklerinde farkettiğim şey ile gözlerim faltaşı gibi açıldı,Çağlanın kocaman olmuş karnı"Sen iğrençir insansın,"dedim Çağlaya iğrenircesine bakarak,elini karnına koyduğunda gözlerimi yumup kafamı deponun tavanına diktim"Ne o yoksa kızımı sevmedinmi teyzesi,"dediğinde kafamı ona çevirip"Hayır annesi sadece babsını öldürmeye çalışan bir admdan çocuk yaptığın için,düşük bir insan olduğunu düşünüyordum,"dediğimde suratıma o kremli yumuşak elleri ile tokat attığında çenemi oynatıp"Çok acıdı(!),"demem ile hırslanmışa benziyorki Burağın belindeki silahı alıp bana doğrulttu.

İntikam[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin