P.O.V. Emelie
Ik ben samen met mijn moeder aangekomen bij het huis van Susan en Liam. Mijn moeder en ik stappen allebei uit en ik pak mijn tas van de achterbank af.We lopen naar de voordeur en ik druk op de bel. De deur wordt opengemaakt door Liam en meteen komt er een glimlach op mijn gezicht. Ik geef hem meteen een knuffel en begroet hem dan. Mijn moeder begroet Liam ook en samen lopen we achter hem aan naar binnen.
Susan komt de keuken uitgelopen en geeft mij ook een knuffel. "Ik vind het leuk dat je bent gekomen" zegt ze, als we ons hebben teruggetrokken uit de knuffel. "Dat vind ik ook" zeg ik glimlachend. Mijn moeder geeft Susan ook nog een hand en dan zegt ze dat ze ervandoor gaat. Ik geef haar een knuffel. "Tot morgen" "Tot morgen lieverd" Ze loopt terug naar de auto en ik zwaai haar nog even uit.
"Zal ik je kamer laten zien?" Vraagt Liam. Ik knik en loop met mijn tassen achter hem aan. Hij doet de deur naast zijn slaapkamer open en er komt een klein kamertje tevoorschijn. "Het is normaal de studeerkamer van mijn moeder, maar we hebben het voor nu even omgetoverd naar een slaapkamer." Legt hij uit. Ik knik begrijpend. "Ik ben in mijn kamer als je me nodig hebt" zegt hij glimlachend. "Is goed"
Ik heb mijn tassen op de grond gezet en kijk rustig de kamer rond. Met mijn telefoon ga ik op het matras zitten. Ik zie dat ik een appje van Thomas heb en krijg een glimlach op mijn gezicht.
Thomas
Thomas: Hey babe
Thomas: Heel veel plezier bij je moeder en broer en doe je best morgen😉😘
Thomas: Ik zie je maandag weer op school!
Ik: Hey hey
Ik: Dankjewel❤️ Tot maandag————
Rond 17:30u word ik door Susan geroepen voor het eten. Ik heb de hele tijd op de kamer gezeten, terwijl ik met Thomas, Jacob en Katie aan het appen was.
Ja, Jacob en Thomas hebben met elkaar gepraat en kunnen het nu gelukkig goed met elkaar vinden.
Ik sluit mijn telefoon af en loop naar beneden. Ik zie Susan en Liam al aan de eettafel zitten en ik ga naast Liam op een stoel zitten.
Ik ruik een overheerlijke geur en ik zie dat Susan een pan met pasta in haar handen heeft. "Oeeeh, het ruikt heerlijk" zeg ik enthousiast. "Dankjewel, ik heb mijn best gedaan" zegt ze glimlachend. Ze zet de pan op tafel en schept dan voor ons alle drie op. "Eet smakelijk" zegt Susan. "Eet smakelijk" zeggen Liam en ik tegelijkertijd terug, waardoor we moeten lachen.
————
Na het eten gaan we met zijn drieën op de bank zitten en kletsen we over van alles en nog wat, om elkaar nog beter te leren kennen.
Zo ben ik te weten gekomen dat Susan sinds kort werkt bij een autobedrijf als administrateur, waardoor ze nu goed verdient en hopelijk snel naar een ander huisje kunnen kijken.
Ook wonen de ouders van Susan hier niet ver vandaan en zondagochtend gaan we bij ze op bezoek.
"Ik word trouwens morgen vroeg opgehaald door m'n trainer. Omdat ik vandaag niet kon, wil hij morgenochtend nog trainen." Zeg ik tegen Susan en Liam. "Ben je dan niet al helemaal moe voordat de wedstrijd überhaupt begint?" Zegt Liam. "Nee, eigenlijk niet. Je hebt natuurlijk heel veel adrenaline in je lichaam, waardoor je dat niet voelt" Liam knikt, als teken dat hij het begrijpt. "Dus als je om 6 uur iets hoort, dan ben ik het"
Als het 23:00u is, besluit ik om naar bed te gaan. "Ja, ik ga ook" zegt Liam. "Welterusten" zegt Susan met een glimlach. "Welterusten" zeggen we allebei terug. We lopen naar de badkamer en poetsen daar onze tanden. "En, heb je zin in morgen?" Vraagt Liam. Ik knik hevig met mijn hoofd. "Ik hoop alleen dat de tegenstander niet zo sterk is als vorige week."
We geven elkaar nog een knuffel en dan lopen we allebei onze eigen kamer in. Ik laat me op mijn bed vallen, zet mijn wekker om 6 uur en val dan als een blok in slaap.
————————————————————————
Zo, daar ben ik weer :)Ik loop al een maand vast op dit hoofdstuk en heb hem met moeite zo ver gekregen, maar het is wel een beetje saai...
Daarom publiceer ik ook meteen het volgende hoofdstuk😁
Xxx Eline
JE LEEST
From nerd to popular •Dutch• {voltooid} (herschreven)
Teen Fiction{voltooid} (herschreven) Hey! Ik ben Emelie en ik ben 16 jaar oud. Ik zit in het vijfde jaar van de havo en ik doe me voor als de 'nerd' van de school. Maar als er een nieuwe jongen in mijn klas komt en Thomas, degene die me pest, ineens gevoelens...